Με διαδρομές απαράμιλλης ομορφιάς

By  |  0 Comments

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 49ο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ, το οποίο διεξήχθη μεταξύ 23 – 26 Σεπτεμβρίου 2021, στην Πελοπόννησο με υπέροχες διαδρομές μέσα από τα βουνά, τα δάση και τα γραφικά χωριά της.

Το Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ, διεξάγεται τα τελευταία 48 χρόνια, από την ίδρυση της λέσχης και κάθε φορά «ταξιδεύει» τους συμμετέχοντες στα ομορφότερα μέρη της χώρας. Για 3 μέρες μέρες, τα πληρώματα μετά την ημερήσια «αγωνιστική» περιήγησή τους, απόλαυσαν τις ανέσεις του Amalia Hotel στην πόλη της Αρχαίας Ολυμπίας.

Η ιδανική τοποθεσία του ξενοδοχείου, μόλις 2χλμ από την πόλη, πρόσφερε τη δυνατότητα για βραδινές βόλτες και γεύματα με τοπικά εδέσματα σε εστιατόρια της περιοχής. Η εκκίνηση του ράλλυ έγινε νωρίς το πρωί της Πέμπτης από το Αλεξανδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, στην έξοδο για Λουτράκι, αφήνοντας πίσω την κεντρική Ελλάδα και οδηγώντας τα πληρώματα μέσα από διαδρομές απαράμιλλης ομορφιάς της Βόρειας και Ανατολικής Πελοποννήσου.

Οι συμμετέχοντες, στην διαδρομή τους πέρασαν από τις 3 πιο σημαντικές λίμνες της Πελοποννήσου: Στυμφαλία, Δόξα και Λάδωνα με τερματισμό στο ξενοδοχείο στην Αρχαία Ολυμπία. Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε από την Αρχαία Ολυμπία και η διαδρομή της ήταν χαραγμένη μέσα από πυκνά δάση και γραφικά χωριά, όπως η Ανδρίτσαινα, η Καρύταινα, η Δημητσάνα και η Λαγκάδια.

Κωσταντίνος Καββαδίας και Βασιλική Καράντζου με Alfa Romeo 2000 Spider Veloce του 1976

Ο τερματισμός ήταν πάλι στην Αρχαία Ολυμπία. Η τρίτη και τελευταία μέρα, ξεκίνησε ξανά από την Αρχαία Ολυμπία και η διαδρομή του αγωνιστικού σκέλους κατέληγε στον Ναό του Επικούριου Απόλλωνα (υπολογίζεται γύρω στο 450 – 400 π.Χ.) ο οποίος βρίσκεται σε υψόμετρο 1,130μ. Η Κυριακή, ήταν ελεύθερη μέρα για επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο.

Δεκτά να συμμετάσχουν ήταν ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευασμένα μεταξύ 1919 -1991 με κάρτα FIVA ή FIA καθώς και πιστοποιημένα Youngtimers κατασκευασμένα μεταξύ 1992 – 2001. Τα χιλιόμετρα του ράλλυ ήταν συνολικά περίπου 520 με 22 Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας. Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ δύο κατηγοριών: την Super Trophy που ήταν το κλασσικό regularity και την Classic Trophy (γνωστό και ως Touring) με λιγότερες ΕΔΑ και χαμηλότερες ΜΩΤ.

Μιχάλης Θαλάσσης και Γεωργία Χαλιώτη με Alfa Romeo GT 1300 Junior του 1971

Πρώτοι νικητές στην κατηγορία Super Trophy αναδείχτηκαν οι Γιάννης Κατσαούνης και Μαθιός Μανσόλας με VW Golf GTi του 1979, δεύτεροι νικητές οι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου και Σωτήρης Δογάνης με VW Golf του 1985, τρίτοι οι Αλέξης Κλουκίνας και Κωσταντίνος Κολοκοτρώνης με BMW 316 του 1986. Νικητές στην κατηγορία Classic Trophy αναδείχτηκαν οι Μιχάλης Θαλάσσης και Γεωργία Χαλιώτη με Alfa Romeo GT 1300 Junior του 1971, 2οι οι Κωσταντίνος Χριστοφίδης και Αχιλλέας Μαρινόπουλος με Morgan Plus 4 Coupe του 1968 και 3οι οι Κωσταντίνος Καββαδίας και Βασιλική Καράντζου με Alfa Romeo 2000 Spider Veloce του 1976.

Υποστηρικτές της εκδήλωσης ήταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας και το ξενοδοχείο Αμαλία. Κύριοι Χορηγοί επικοινωνίας ήταν η ΕΡΤ 3 και η ΕΡΤ Πύργου. Υποστηρικτές ήταν ακόμα o Δήμος Λουτρακίου, η Κοινότητα Νέας Φιγαλείας, το ξενοδοχείο Olympic Village, η Τροχαία Αρχαίας Ολυμπίας και η εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκίνητων, VOYAGER. Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ των διοργανωτών στην Λέσχη τής Χίου Garage, που έφερε δώρα για όλα τα πληρώματα (προϊόντα τής όμορφης Χίου).

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.