Θετικός επίλογος για τους Αθανασούλα-Ζακχαίο

By  |  0 Comments

Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος ολοκλήρωσαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αφήνοντας θετικές εντυπώσεις, αφού κατά την τελευταία ημέρα του αγώνα δεν αντιμετώπισαν προβλήματα και σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους.

Η τέταρτη και καταληκτική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, υπήρξε η καλύτερη για τους Λάμπρο Αθανασούλα-Νίκο Ζακχαίο, οι οποίοι είχαν σταθεί άτυχοι τις προηγούμενες ημέρες.
Υπενθυμίζουμε, πως το ελληνικό πλήρωμα είχε εγκαταλείψει προσωρινά την Παρασκευή από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το Σάββατο είχε δύο κλαταρίσματα και αναγκάστηκε να αλλάξει ένα ημίμπαρο στο Hyundai i20 N Rally2, εντός ειδικής διαδρομής.

Παρόλα αυτά, οι Αθανασούλας-Ζακχαίος ξεκίνησαν την τελευταία ημέρα του αγώνα, που περιλάμβανε 3 ειδικές διαδρομές μήκους 69,25 αγωνιστικών χιλιομέτρων, αποφασισμένοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Όπερ και εγένετο, αφού σήμερα το νέο Hyundai i20 N Rally2 κινήθηκε απροβλημάτιστα, επιτρέποντας στο πλήρωμά του να πετύχει πολύ καλούς χρόνους, να ευχαριστηθεί και να προσφέρει θέαμα στους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν ξανά στα ελληνικά βουνά.
Σε όλες τις ειδικές διαδρομές (Ταρζάν 1, Πύργος, Ταρζάν 2), το δίδυμο βρέθηκε στην εξάδα του WRC 3, επιδεικνύοντας ανταγωνιστικότητα απέναντι στα κορυφαία πληρώματα του εν λόγω πρωταθλήματος.

Ταυτόχρονα, ήταν σε κάθε περίπτωση οι ταχύτεροι Έλληνες, πιστοποιώντας την ταχύτητά τους και δείχνοντας πως χωρίς τα προβλήματα νεότητας του αυτοκινήτου, ήταν ικανοί για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Έστω και μετά από πολλά απρόοπτα, οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος τερμάτισαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, αφήνοντας πολύ θετικές εντυπώσεις στο φινάλε.
Την ευθύνη προετοιμασίας και τεχνικής υποστήριξης του ολοκαίνουργιου Hyundai i20 N Rally2, που έκανε παγκόσμιο ντεμπούτο σε χωμάτινη επιφάνεια στη χώρα μας, είχε αναλάβει η ομάδα RedGrey, η οποία είναι υπεύθυνη για τη συμμετοχή των εργοστασιακών αυτοκινήτων προδιαγραφών Rally2 της Hyundai Motorsport.

Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος αγωνίστηκαν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab.
Χορηγός επικοινωνίας της συμμετοχής είναι το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ.

Οι δηλώσεις του πληρώματος:

Λάμπρος Αθανασούλας: Δεν ήταν το καλύτερο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ίσως ήταν το χειρότερο Ακρόπολις που έχουμε κάνει, από πλευράς προβλημάτων. Πάντως, σήμερα ευχαριστηθήκαμε, αφού κάναμε 3 ειδικές διαδρομές χωρίς προβλήματα, εξοικειωθήκαμε σχετικά με το αυτοκίνητο και καταφέραμε να διασκεδάσουμε μέσα σε αυτό.
Συνολικά, ήταν πολύ δύσκολος αγώνας. Οι συνθήκες κατά τη διάρκεια των δοκιμών ήταν κακές και δημιουργήθηκαν προβλήματα. Ακόμη, ο κόσμος στις ειδικές διαδρομές ήταν πάρα πολύς, οπότε θεωρώ ότι το έργο των οργανωτών ήταν πολύ δύσκολο. Υπήρχαν θεατές που δεν έκαναν αυτό που έπρεπε, για αυτό και ακυρώθηκε μια ειδική διαδρομή. Όμως νομίζω ότι οι περισσότεροι υπάκουσαν, κάθισαν στα σημεία που έπρεπε και ευχαριστήθηκαν έναν όμορφο αγώνα.
Ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς μας και όσους βοήθησαν, ώστε να επιστρέψουμε ως πλήρωμα στον εθνικό μας αγώνα.

Νίκος Ζακχαίος: Σήμερα ήταν μια ημέρα χωρίς προβλήματα και ευχαριστηθήκαμε οδήγηση. Δεν είχαμε άγχος για την κατάταξη, οπότε πιέσαμε όπου μας άρεσε και χαιρόμαστε που βρισκόμαστε στον τερματισμό. Ο αγώνας μας αφήνει γλυκόπικρη γεύση, αφού είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες. Δυστυχώς οι ατυχίες δε μας άφησαν να πλησιάσουμε τον στόχο μας όμως ακόμη και έτσι, κάναμε το καλύτερο δυνατό.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.