Απόλυτα επιτυχημένο το CMC Challenge

By  |  0 Comments

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το  4ο  CMC Challenge 2022 Historic Regularity Rally  μια συνδιοργάνωση των Λεσχών Classic Mini Club,& Argolis Classic Car Club.

Ο  Δημήτρης  και ο  Άγγελος  Κουνέλης  που σχεδίασαν και τα προηγούμενα επιτυχημένα CMC Challenge, και αυτή την φορά  πρόσθεσαν καινούργια στοιχεία ήτοι : διήμερος αγώνας με εκκίνηση και 1η ΕΔΑ στην πίστα ΙΑΒΕΡΗΣ Park. Φορτωμένο το πρόγραμμα με 4 αγώνες Regularity μέσα σε ένα μήνα οπότε μετά  τις συνήθεις απώλειες της τελευταίας στιγμής, έλαβαν εκκίνηση 27 πληρώματα  για να απολαύσουν την πίστα στην 1η ΕΔΑ δίνοντας εντυπωσιακά πλάνα στους φωτογράφους.

Στην συνέχεια στριφτερές διαδρομές  προς Κοντοδεσπότι -Λιμνιώνα Προκόπι –Αγία Άννα, με κατάληξη 1ης ημέρα στην Β. Εύβοια στον Δήμο Ιστιαίας –Αιδηψού. Γενική κατάταξη με  ΕΔΑ Regularity  Μ.Ω.Τ. αλλά και ξεχωριστή  κατάταξη με βάση τον ιδανικό χρόνο διάνυσης απόστασης. Δύο ¨παράλληλες¨ εκδηλώσεις ταυτόχρονα πάνω στην ίδια διαδρομή, η οποία  έδωσε τη δυνατότητα στον Αλυτάρχη να δώσει ζωηρό έως και γρήγορο ρυθμό, που ευχαριστήθηκαν τα πληρώματα και σχολίασαν θετικά.

Στη κατάταξη Regularity  ξεχώρισαν οι Δελαπόρτας Γεώργιος –Χατζής Χρήστος που στο τέλος της 1ης ημέρας είχαν χτίσει διαφορά ασφαλείας από του 2ους Κατσαούνη Ιωάννη – Μανσόλα Μαθιό που περίμεναν την ευκαιρία τους. Αντίθετα στην κατηγορία  Touring Sport που εξελίχθηκε σε υπόθεση των «Σαλαμινομάχων πληρωμάτων»  από την 2η ΕΔΑ τέθηκαν  επικεφαλής οι Πουλή Γεωργία-Τσαλίκης Νικήτας και  στο δευτερόλεπτο ακολουθούσαν οι Λαλούσης Ηλίας –Καστανιώτης Εμμανουήλ.

Το βράδυ του Σαββάτου τα πληρώματα δείπνησαν σε μεγάλες παρέες στα Λουτρά Αιδηψού,  δημιουργήθηκε το γνωστό ευχάριστο κλίμα μεταξύ των και τα πειράγματα και οι προβλέψεις  ήταν στην ημερήσια διάταξη. Σβέλτος αγώνας , πολλές ΕΔΑ με μεγάλες υψομετρικές διαφορές, πολλές χρονομετρήσεις, που προμήνυαν  μία ενδιαφέρουσα 2η ημέρα. Το ενδιαφέρον άναψε και πάλι όταν μία απροσεξία  του 1ου πληρώματος  στον χρόνο  εκκίνησης της 10ης  ΕΔΑ έδωσε την ευκαιρία στους ακολουθούντες να τους υπερκεράσουν στην κατάταξη. Τα χαμόγελα και το καλό κλίμα συνεχίστηκαν  στον τερματισμό στο γεύμα που παρέθεσε η Οργανωτική Επιτροπή προς τιμή των πληρωμάτων και την απονομή επάθλων που ακολούθησε.  

Νικητές Γενικής Κατάταξης αναδείχθηκαν οι Κατσαούνης Ιωάννης –Μανσόλας Ματθαίος, VW Golf Gti, model 1979, 2οι  Καλογεράς Δημήτριος –Καλογεράς Απόστολος,Peugeot Rally 205, model 1990, και  3οι Παλαβίδη Μάνος- Παλαβίδη Μαρία,  Renault 5 GT turbo,  model 1985.                                                                  Στην κατάταξη Touring Sport αμείωτο και εκεί το ενδιαφέρον! Οι 1οι  Πουλή Γεωργία -Τσαλίκης Νικήτας, Τoyota Corolla Xli,model 1990,άντεξαν στην πίεση της 2ης ημέρας και για 0.2 sec!  έμειναν μπροστά από τους  2ους Λαλούση Ηλία –Καστανιώτη Εμμανουήλ, Subaru Legasy RS turbo,model 1991, 3οι Παπάζογλου Λυμπέρης – Νικολοπούλου Μαρία,Porsche 914, model 1970. Στην κλάση ΜΙΝΙ πρώτοι ήταν οι Κοφινάς Κυριάκος-Κοφινάς Νικόλας με  B.L.M.C. model 1973.

Ο διοργανωτής ευχαριστεί τα πληρώματα για την στήριξη της εκδήλωσης, τις  Λέσχες  ΦΙΛ.Π.Α, Σ.Ι.Σ.Α, Α.Π.Π.Λ.Ε. ΑΣΜΑ-ΑΛΑ, και τις αγωνιστικές ομάδες , καθώς και τους χορηγούς με ιδιαίτερη μνεία στην Κοινοπραξία  Πορθμείων Σαλαμίνας  «Άγιος Νικόλαος». Και του χρόνου!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.