Το νέο ID. Buzz έφτασε στην Ελλάδα!

By  |  0 Comments

Ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, ευελιξία και άφθονοι χώροι : το νέο ID. Buzz είναι το Icon Car του μέλλοντος.

− Το λανσάρισμα του ID. Buzz σηματοδοτεί την άφιξη της πρώτης γκάμας του αμιγώς ηλεκτρικού εμβληματικού αυτοκινήτου στην Ευρώπη.

− Μεγάλοι χώροι: το ID. Buzz προσφέρει χώρους για πέντε άτομα και όλο τον χώρο αποσκευών τους για ταξίδια, αθλήματα και άλλες καθημερινές δραστηριότητες.

− Διαδραστικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού: Το Travel Assist με νέα χρήση swarm data δείχνει τον δρόμο προς την αυτοματοποιημένη οδήγηση.

− Οδήγηση μεγάλων αποστάσεων χωρίς CO2: αυτονομία έως και 425 χλμ., εύκολη φόρτιση μέσω του «Plug & Charge», που συντονίζεται βέλτιστα από τον σχεδιασμό e-route.

Tο ID. Buzz αντικατοπτρίζει μια νέα εποχή για την αυτοκίνηση. Η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη και τα πρώτα οχήματα παραδόθηκαν στους κατόχους τους το φθινόπωρο του 2022. Tο ID. Buzz είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Το όχημα διαθέτει μεγάλους χώρους χώρο για τις καθημερινές δραστηριότητες  και ταξίδια. Έχει αυτονομία έως 423 χλμ. και φορτίζεται σε ταχυφορτιστή σε περίπου 30 λεπτά. To ID. Buzz είναι ένα avant-garde όχημα για οικογένειες, δραστήριους ανθρώπους και επιχειρήσεις. Ακόμη και ως πρωτότυπο όχημα, ήδη διέγειρε τις αισθήσεις. Τώρα, η έκδοση παραγωγής του ID. Buzz βρίσκεται πλέον στο δρόμο.

Το νέο Volkswagen ID. Buzz λανσάρεται στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 66.500 ευρώ (χωρίς να περιλαμβάνονται οι κρατικές επιδοτήσεις) για την entry level έκδοση, ενώ για την ID.Buzz Plus με τον πληρέστατο εξοπλισμό η τιμή της έχει οριστεί στα 70.500 ευρώ. Το νέο ID.Buzz υποστηρίζεται με δωρεάν 7 χρόνια σέρβις και 8 χρόνια εγγύησης καλής λειτουργίας για την μπαταρία.

Το ID. Buzz συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός πολυεργαλείου με ένα από τα πιο επιτυχημένα σχέδια όλων των εποχών. Το στυλ του μοντέλου είναι ξεκάθαρο και εξίσου δυναμικό όσο και φιλικό. Οι ακριβείς πρόβολοι του αεροδυναμικού αμαξώματος (Cd 0,29) αντιστοιχούν οπτικά με τα ευέλικτα δυναμικά χαρακτηριστικά  οδήγησης. Ο ηλεκτροκινητήρας 150 kW (204 PS) καθιστά άμεσα διαθέσιμη τη μέγιστη ροπή του των 310 Nm. Το αποτέλεσμα είναι μια πολύ άμεση απόκριση. Χάρη στην κίνηση στους πίσω τροχούς (όπως στο αυθεντικό T1 Bulli), το σύστημα διεύθυνσης είναι επίσης απαλλαγμένο από οποιαδήποτε επιρροή από το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η μπαταρία 77 kWh (καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα) που είναι ενσωματωμένη βαθιά στο δάπεδο του οχήματος χαμηλώνει το κέντρο βάρους και παρά το υπερυψωμένο αμάξωμα μειώνει τη στρέψη στο ελάχιστο. Το βάρος κατανέμεται κεντρικά μέσα στο όχημα, εξασφαλίζοντας έτσι ουδέτερη συμπεριφορά. Χάρη στους μεγάλους θόλους των τροχών, ο κύκλος στροφής είναι μικρός, μόλις 11,1 μέτρα. Όλα αυτά καθιστούν το ID. Buzz το ιδανικό όχημα και για το αστικό περιβάλλον.

Φόρτιση με ισχύ έως και 170 kW. Στον συνδυασμένο κύκλο του προτύπου WLTP η αυτονομία του ID. Buzz είναι, όπως αναφέρθηκε, έως και 423 χλμ. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι, στην εργασία ή σε δημόσια σημεία φόρτισης AC χρησιμοποιώντας 11 kW. Στους σταθμούς ταχείας φόρτισης DC η ισχύς εξόδου φτάνει έως και τα 170 kW. Χρησιμοποιώντας αυτό το επίπεδο ισχύος, η φόρτιση ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά (από 5 έως 80%). Είναι επίσης δυνατό σε συμβατούς σταθμούς ταχείας φόρτισης DC να φορτιστούν τα δύο μοντέλα μέσω του «Plug & Charge». Αυτά επικοινωνούν με το σταθμό μέσω του βύσματος φόρτισης – η ενεργοποίηση και η χρέωση εκτελούνται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να χρεωθούν κάρτες ή εφαρμογές.

Τα πιο πρόσφατα συστήματα και λογισμικό υποστήριξης οδηγού. Νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το Travel Assist με χρήση swarm data και υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, είναι διαθέσιμα προαιρετικά. Επίσης νέο σύστημα υποβοήθησης αποτελεί το Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης για αυτόματους ελιγμούς στο γκαράζ στο σπίτι, σε χώρο στάθμευσης ή σε χώρο στο χώρο στάθμευσης της εταιρείας. Πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, όπως το Car2X (προειδοποιεί για κινδύνους σε κοντινή απόσταση) και το Front Assist με παρακολούθηση πεζών και ποδηλάτων (Autonomous Emergency Braking). Οι μονάδες ελέγχου των ID. Buzz φεύγουν επίσης από το εργοστάσιο με το πιο πρόσφατο λογισμικό της Volkswagen. Είναι η έκδοση λογισμικού ID. 3.2. Όταν είναι απαραίτητο, απλώς ενημερώνεται ασύρματα και έτσι χωρίς την ανάγκη για επίσκεψη στο συνεργείο.

Μεγάλες δυνατότητες για κατάκτηση νέων αγορών. Εννοιολογικά το ID. Buzz προσθέτει αξία στην ηλεκτροκίνηση μέσω της προσθήκης μιας νέας πτυχής. Ο Carsten Intra, Διευθύνων Σύμβουλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα δήλωσε: «Κανένας άλλος κατασκευαστής οχημάτων δεν έχει αντίστοιχο αμιγώς ηλεκτρικό στο χαρτοφυλάκιό του. Η πρωτοποριακή τεχνολογία και η σχεδιαστική ιδέα του ID. Buzz είναι παγκοσμίως μοναδική». Η γκάμα έχει επομένως μεγάλες δυνατότητες για την κατάκτηση νέων ομάδων-στόχων. Περισσότερα για αυτό από τον Thomas Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen AG και Επικεφαλής του High-Volume Brand Group: «Το ID. Buzz απευθύνεται σε κάθε λογής διαφορετικούς πελάτες – οικογένειες, άτομα που χρειάζονται πολύ χώρο για το χόμπι τους, καθώς και επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Άτομα που επιλέγουν το ID. Buzz θα είναι εξίσου όσοι προέρχονται από τη χρήση SUV ή τον κόσμο των van, όσο και οι θαυμαστές του Bulli που επιλέγουν πλέον την ηλεκτροκίνηση. Αυτό το μοντέλο είναι επομένως εξαιρετικής σημασίας για τη Volkswagen και την Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα».

Μακρύ μεταξόνιο. Στα 4.712 χλστ., το ID. Buzz και με μεταξόνιο στα 2.989 χλστ. γίνεται βέλτιστη χρήση του χώρου μεταξύ των αξόνων. Ανάλογα με τις προδιαγραφές, το ID. Buzz έχει ύψος μεταξύ 1.927 και 1.951 χλστ. Εξαιρουμένων των εξωτερικών καθρεπτών, το μοντέλο έχει πλάτος 1.985 χλστ. Στα 632 χλστ., το κατώφλι φόρτωσης του ID. Buzz είναι βολικό και χαμηλό.

Το ID. Buzz ως πενταθέσιο. Με στοιχεία ενός MPV, το ευρύχωρο ID. Buzz είναι εξίσου ιδανικά προσαρμοσμένο για τον ελεύθερο χρόνο όπως είναι για επαγγελματική χρήση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός στο μπροστινό κάθισμα κάθονται σε μεμονωμένα καθίσματα, εξοπλισμένα στάνταρ στο εσωτερικό με ρυθμιζόμενα υποβραχιόνια. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται ένα τριπλό κάθισμα πάγκου. Είναι χωρισμένο 40:60 και οι πλάτες του μπορούν να αναδιπλωθούν. Για να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για τα πόδια ή επιπλέον χώρος αποσκευών, μπορούν επίσης να μετακινηθούν τα δύο μέρη του καθίσματος του πάγκου κατά μήκος κατά 150 χλστ. Οι δύο συρόμενες πόρτες του ID. Buzz διατίθενται στάνταρ. Αυτό που απλώνεται πέρα από τη μεγάλη πίσω πόρτα είναι – με πέντε επιβάτες – 1.121 λίτρα χώρου αποσκευών (φορτωμένο μέχρι το επάνω άκρο της πλάτης της δεύτερης σειράς καθισμάτων). Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.

Made in Germany. Το νέο ID. Buzz παράγεται, μαζί με το νέο Multivan που παρουσιάστηκε το 2021 (εντός της εταιρείας ονομάζεται T7 και είναι προαιρετικά διαθέσιμο ως plug-in υβριδικό) και το T6.1 (συμπεριλαμβανομένων των Transporter, Caravelle και California), στο γερμανικό εργοστάσιο στο Ανόβερο, έδρα της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα.

Modular Electric Drive Matrix. Μηχανικά, το ID. Buzz βασίζεται στο Modular Electric Drive Matrix (MEB) του Ομίλου Volkswagen. Το σύστημα MEB αποτελείται στο ID. Buzz από τον ηλεκτροκινητήρα (σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη, PSM για συντομία), ηλεκτρονικά ισχύος, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης, τις δώδεκα μονάδες της μπαταρίας ιόντων λιθίου υψηλής τάσης διατεταγμένες με τρόπο εξοικονόμησης χώρου στο δάπεδο του οχήματος και διάφορα πρόσθετα εξαρτήματα ενσωματωμένα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Η μπαταρία έχει καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 77 kWh (μεικτό 82 kWh). Η διαχείριση της ροής της ενέργειας υψηλής τάσης μεταξύ του κινητήρα και της μπαταρίας γίνεται από τα ηλεκτρονικά ισχύος, μετατρέποντας στη διαδικασία το συνεχές ρεύμα (DC) που είναι αποθηκευμένο στην μπαταρία σε εναλλασσόμενο ρεύμα (AC). Τα ενσωματωμένα ηλεκτρονικά τροφοδοτούνται παράλληλα με 12V μέσω ενός αποκαλούμενου μετατροπέα DC/DC.

Ισχύς 150 kW και αυτονομία WLTP έως 425 χλμ.. Ο ηλεκτροκινητήρας του ID. Buzz είναι ενσωματωμένος στον κινούμενο πίσω άξονα και αποδίδει ισχύ 150 kW (204 PS). Ένα από τα χαρακτηριστικά του σχεδόν αθόρυβου κινητήρα είναι το γεγονός ότι διαθέτει τη μέγιστη ροπή των 310 Nm από στάση. Και αυτό εξασφαλίζει πολύ καλή ελκτική απόδοση. Το ID. Buzz φτάνει τα 100 km/h σε 10,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα, πάνω από το συνήθως ισχύον νομικό ή συνιστάμενο όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους. Με βάση το τρέχον πρότυπο WLTP, η αυτονομία του πενταθέσιου ID. Buzz είναι μέχρι 423 χλμ. Επίσης, με βάση το WLTP, το ID. Buzz Pro χρησιμοποιεί 21,7 έως 20,5 kWh/100 km και κατατάσσεται στη Γερμανία στην κορυφαία κατηγορία απόδοσης: A+++.

Φόρτιση με 11 kW. Η μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου φορτίζεται μέσω ενός σημείου σύνδεσης στο πίσω μέρος του οχήματος. Εάν αυτό συνδεθεί σε ένα wallbox στο σπίτι ή στην εργασία, ή όταν είναι συνδεδεμένο σε δημόσιο σταθμό φόρτισης με ισχύ φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW, η μπαταρία επαναφορτίζεται πλήρως (0 έως 100 τοις εκατό) σε 7 ώρες 30 λεπτά. Η Volkswagen προσφέρει τη δική της σειρά επίτοιχων φορτιστών 11 kW (Wallbox) που αποτελείται από το ID. Charger, ID. Charger Connect (επιπλέον δυνατότητες όπως έλεγχος LAN/WiFi μέσω εφαρμογής) και ID. Charger Pro (όπως ID. Charger Connect, συν πιστοποιημένος μετρητής ενέργειας). Με το νέο ID. Charger Travel – ένα είδος κινητού επιτοίχιου φορτιστή – είναι δυνατή η φόρτιση του ID. Buzz χρησιμοποιώντας τη μέγιστη επιτρεπόμενη ισχύ, ανάλογα με το παρεχόμενο ηλεκτρικό δίκτυο, σε εκτός του συνηθισμένου καταστάσεις.

Φόρτιση με 170 kW. Στο δρόμο το ID. Buzz μπορεί να φορτιστεί σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με ισχύ φόρτισης έως και 170 kW. Σε αυτήν την περίπτωση, η μπαταρία φορτίζεται από 5 έως 80 % σε περίπου 30 λεπτά. Για όποιον θέλει να πάει, για παράδειγμα, από Αθήνα για Θεσσαλονίκη (περίπου 500 χλμ.) αρκεί μια στάση φόρτισης ως διάλειμμα για καφέ μισής ώρας για να φτάσει στην πόλη προορισμού με μια καλή εναπομένουσα αυτονομία. Χάρη στη νέα λειτουργία «Plug & Charge», οι κάρτες φόρτισης και οι εφαρμογές για έλεγχο ταυτότητας στο σταθμό γίνονται όλο και πιο περιττές: στη θέση τους, τα δεδομένα χρέωσης ανταλλάσσονται σε συμβατούς σταθμούς φόρτισης DC μέσω του βύσματος φόρτισης του οχήματος. Λειτουργεί αναλυτικά ως εξής: μόλις συνδεθεί το καλώδιο φόρτισης, ξεκινά κρυπτογραφημένη, ασφαλής επικοινωνία με βάση αυτό που είναι γνωστό ως πρότυπο ISO-15118 μεταξύ του ID. Buzz και του σταθμού φόρτισης. Αυτός ο έλεγχος ταυτότητας διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια ξεκινά η διαδικασία χρέωσης – δεν απαιτείται πλέον κάρτα χρέωσης ή εφαρμογή για πληρωμή. Το «Plug & Charge» χρησιμοποιείται στα δίκτυα των Ionity, Aral, bp, Enel, EON, Iberdrola και Eviny. Γίνονται ήδη συζητήσεις με άλλους μεγάλους προμηθευτές.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ – ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΝ (OVERTHEAIR)

Νέο ID. Software 3.2. Το ID. Buzz βγαίνει από το εργοστάσιο παραγωγής στη γερμανική πόλη του Αννόβερου με το πιο πρόσφατο λογισμικό της Volkswagen. Επί του παρόντος, αυτό είναι το ID. Software 3.2. Διευκολύνει, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία «Plug & Charge» σε συμβατούς σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Επιπλέον, ο προγραμματισμός μεγάλων ταξιδιών είναι ιδιαίτερα εύκολος με το ID. Software 3.2, καθώς το σύστημα πλοήγησης του οχήματος ενσωματώνει έξυπνα και αυτόματα τις στάσεις φόρτισης στο σχεδιασμό διαδρομής (e-route planner). Στην τελευταία έκδοση, ο σχετικός αλγόριθμος δρομολόγησης έχει βελτιωθεί. Το σύστημα προσφέρει επίσης εκλεπτυσμένες επιλογές ρυθμίσεων για προσωπικές προτιμήσεις: αυτές περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, μια λειτουργία βελτιστοποίησης χρόνου φόρτισης προκειμένου, όπου είναι επιθυμητό, να μην φορτίζεται για άσκοπα μεγάλο χρονικό διάστημα στην τελευταία στάση φόρτισης πριν από τον προορισμό. Θα είναι επίσης δυνατή η χρήση των υπηρεσιών streaming Apple Music και Spotify μέσω του συστήματος infotainment, μεταξύ άλλων χωρίς συνδεδεμένο έξυπνο τηλέφωνο. Με την τελευταία ενημέρωση λογισμικού, το διαισθητικό σύστημα φωνητικών εντολών («Hello ID.») στο ID. Buzz έχει επίσης ανέβει σε επίπεδο premium.

«OvertheAir», ένα νέο πρότυπο ενημέρωσης. Μέσω ασύρματων (over-the-air) ενημερώσεων του λογισμικού και κατά συνέπεια του λειτουργικού συστήματος, το ID. Buzz διατηρείται σύγχρονο. Οι ενημερώσεις μεταφέρονται απευθείας στους υπολογιστές υψηλής ισχύος των οχημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, οι πολύ γρήγοροι υπολογιστές αναλαμβάνουν λειτουργίες που προηγουμένως διαμοιράζονταν μεταξύ πολλών συσκευών ελέγχου.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥ – ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης. Το νέο ID. Buzz είναι ένα από τα πιο προοδευτικά οχήματα της κατηγορίας του. Το γεγονός αυτό αντικατοπτρίζεται κατ’ εξοχήν στη γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Πολλά από τα συστήματα περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. Για παράδειγμα, Car2X (χρησιμοποιεί swarm data για να επιτρέψει την παροχή προειδοποιήσεων για κινδύνους σε άμεση γειτνίαση), Front Assist με παρακολούθηση πεζών και ποδηλάτων (σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου με λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης), προστασία επιβατών PreCrash (συμπεριλαμβανομένου του τεντώματος των ζωνών ασφαλείας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης), και, στην περίπτωση του ID. Buzz Pro, Dynamic Road Sign Display και Lane Assist. Διαθέσιμα προαιρετικά είναι τα δύο νεότερα συστήματα: Travel Assist με χρήση swarm data και υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας και Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης για αυτοματοποιημένο παρκάρισμα. Αναλυτικά τα δύο νέα συστήματα:

Travel Assist τώρα με χρήση swarn data. Μέχρι τώρα το προαιρετικό Travel Assist χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τους αισθητήρες υπερύθρων, τους αισθητήρες ραντάρ και τους αισθητήρες κάμερας, καθώς και τα δεδομένα πλοήγησης για την υποβοηθούμενη προς τα εμπρός και πλάγια καθοδήγηση. Μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το Travel Assist μέσω ενός κουμπιού στο πολυλειτουργικό τιμόνι και ρυθμίσει την επιθυμητή ταχύτητα, το Volkswagen διατηρεί αυτήν την ταχύτητα, αντιδρά αυτόματα σε τυχόν όρια ταχύτητας και σε οχήματα που βρίσκονται μπροστά του και, εντός των ορίων του συστήματός του, ακολουθεί την λωρίδα από μόνη της (adaptive lane guidance). Μέχρι τώρα έπρεπε να προσδιοριστούν τα όρια της αριστερής και της δεξιάς λωρίδας για αυτήν την ενεργή καθοδήγηση λωρίδας. Χάρη στο πιο πρόσφατο λογισμικό που καθιστά δυνατή τη χρήση swarm data μέσω του Travel Assist, το ID. Buzz παραμένει στη λωρίδα του ακόμα και όταν υπάρχει μόνο ένα όριο λωρίδας. Για να γίνει αυτό, το Travel Assist με χρήση swarm data ανακτά τα δεδομένα από άλλα οχήματα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση που μεταφέρονται ανώνυμα σε ένα σύστημα υποστήριξης (διακομιστής) προκειμένου να τα ενσωματώσει στην καθοδήγηση λωρίδας. Η προσαρμοζόμενη καθοδήγηση λωρίδας (adaptive lane guidance) είναι επομένως συνεχώς διαθέσιμη ακόμη και κάτω από δύσκολες συνθήκες οδοστρώματος. Η χρήση swarm data καθιστά επίσης δυνατή την υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας για πρώτη φορά στον αυτοκινητόδρομο: σε ταχύτητες 90 χλμ./ώρα και άνω, το Travel Assist προσφέρει στον οδηγό μια αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας στην ψηφιακή οθόνη του οδηγού, εάν η σχετική γύρω περιοχή του οχήματος είναι σαφής. Εάν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλάς, το ID. Buzz πραγματοποιεί την αλλαγή λωρίδας από μόνη του. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ωστόσο, ο οδηγός παραμένει υπεύθυνος για ό,τι συμβαίνει.

Το Park Assist Plus θυμάται τον τρόπο. Το Park Assist Plus είναι ένα πολύ γνωστό σύστημα της Volkswagen. Κυριολεκτικά με το πάτημα ενός κουμπιού, διευκολύνει το αυτόματο παρκάρισμα σε παράλληλες ή κάθετες θέσεις στάθμευσης. Εάν είναι επιθυμητό, το ID. Buzz μπορεί επίσης να κινηθεί βγαίνοντας από παράλληλους χώρους στάθμευσης. Ο οδηγός πρέπει απλώς να παρακολουθεί τι συμβαίνει, αλλά δεν χρειάζεται πλέον να κατευθύνει, να φρενάρει ή να επιταχύνει προσωπικά. Το νέο Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης προχωρά ένα βήμα παραπέρα: με αυτό το σύστημα ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύσει μεμονωμένους ελιγμούς στάθμευσης, τους οποίους στη συνέχεια το όχημα εκτελεί αυτόματα – για παράδειγμα, οδήγηση στο γκαράζ ή σε ένα χώρο στάθμευσης. Λειτουργεί ως εξής: η διαδικασία στάθμευσης πρέπει να εκτελείται χειροκίνητα μία φορά από τον οδηγό με ταχύτητα κάτω των 40 km/h. ακόμη και αλλαγές κατεύθυνσης είναι δυνατές. Σε κατάλληλα ενεργοποιημένη λειτουργία, το Park Assist Plus θυμάται τη διαδρομή που ακολουθήθηκε, η οποία μπορεί να έχει μήκος έως και 50 μέτρα. Στο τέλος αυτής της φάσης εκμάθησης, ο οδηγός πατά ένα κουμπί για να το αποθηκεύσει. Πέντε διαφορετικοί ελιγμοί στάθμευσης μπορούν να αποθηκευτούν στο σύστημα. Το πραγματικά έξυπνο είναι ότι αν το ID. Buzz αναγνωρίσει ένα από τα αποθηκευμένα σενάρια, προσφέρει αυτόματα υποβοηθούμενη στάθμευση.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΑΝΕΣΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ID. BUZZ

Κορυφαία επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Το ID. Buzz είναι εξοπλισμένο με μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, τα οποία παρακολουθούν συνεχώς τον βέλτιστο χειρισμό. Η βάση για υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας βασίζεται στην αναλογική βασική διάταξη της ανάρτησης. Στο μπροστινό μέρος χρησιμοποιείται ένας άξονας MacPherson με αποσβεστήρες ελατηρίων. Το αντίστοιχο στο πίσω μέρος είναι ένα άκρως σύγχρονο σύστημα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Το τελευταίο διασφαλίζει ότι οι πλάγιες και κατά μήκος δυνάμεις διαχωρίζονται ιδανικά μεταξύ τους. Και οι δύο άξονες είναι πολύ συμπαγείς. Το πλάτος της διαδρομής, εν τω μεταξύ, 1.673 χλστ. (μπροστά) και 1.670 χλστ. (πίσω) είναι μεγάλο. Ο συμπαγής σχεδιασμός του μπροστινού άξονα επιτρέπει έναν μικρό κύκλο στροφής 11,09 μέτρων. Στο πίσω μέρος, το μεγάλο μετατρόχιο παρέχει άφθονο χώρο για την τοποθέτηση φορτίων μεταξύ των θόλων των τροχών. Αυτό το πλάτος είναι 1.204 χλστ. στο χώρο αποσκευών του πενταθέσιου.

Πρώτο Bulli με ζάντες 21 ιντσών. Διατίθενται τροχοί για το ID. Buzz σε μεγέθη 18, 19, 20 και 21-ιντσών. Οι ζάντες των τροχών είναι εφοδιασμένες με ελαστικά βελτιστοποιημένα για αντίσταση κύλισης. Τα μπροστινά ελαστικά είναι πάντα πιο στενά από τα πίσω, αυξάνοντας έτσι την ευελιξία του οχήματος. Το ID. Buzz επιβραδύνεται στο μπροστινό μέρος μέσω δισκόφρενων με διάμετρο έως και 382 χλστ. (ανάλογα με το μέγεθος της ζάντας). Στο πίσω μέρος και οι δύο εκδόσεις έχουν ταμπούρα ανθεκτικά στη φθορά.

Ανάκτηση ενέργειας αντί για συμβατικό φρενάρισμα. Μέσω της έντασης ανάκτησης του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, είναι δυνατό το ID. Buzz να επιβραδύνεται χωρίς καμία επέμβαση των φρένων του άξονα. Κατά τη διαδικασία, η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια και τροφοδοτεί τη μπαταρία. Στην αυτόματη λειτουργία «D» (Drive) το ID. Buzz κινείται ελεύθερα αμέσως μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι – ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ελεύθερα και δεν προσφέρει καμία αντίσταση. Σε αυτή την περίπτωση η ελεύθερη κύλιση του οχήματος αυξάνει την αυτονομία. Στην αυτόματη λειτουργία «B» (φρένο) – η οποία όπως και το «D» ενεργοποιείται επίσης μέσω ενός μικρού μοχλού στην κολόνα του τιμονιού – το ID. Buzz επιβραδύνει μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι. Το αποτέλεσμα ανάκτησης είναι τώρα τόσο μεγάλο που τα κανονικά φρένα δεν χρησιμοποιούνται πλέον σχεδόν καθόλου. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε κατηφορικές διαδρομές, καθώς τα φρένα των τροχών γλιτώνουν τη φθορά και ανακτάται μεγάλη ποσότητα ενέργειας. Βασικό ρόλο παίζει εδώ ο ηλεκτροκινήρας: μέχρι απαίτηση επιβράδυνσης περίπου 0,3 g – που ισοδυναμεί με περίπου 100 kW ισχύ ανατροφοδοτικής πέδησης – το ID. Buzz φρενάρει αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ – ΤΟ DNA ΤΟΥ T1 BULLI ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ       

Μεταξόνιο. Το νέο ID. Buzz λανσάρεται ως πενταθέσιο με μήκος 4.712 χλστ. και μεταξόνιο 2.989 χλστ. Γίνεται βέλτιστη χρήση του χώρου μεταξύ των πολύ συμπαγών αξόνων. Ανάλογα με τις προδιαγραφές, το ID. Buzz έχει ύψος μεταξύ 1.927 και 1.951 χλστ. Το πλάτος είναι 1.985 χλστ. εξαιρουμένων των εξωτερικών καθρεπτών. Συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών καθρεπτών το ID. Buzz έχει πλάτος 2.212 χλστ.

Εμβληματικό και αεροδυναμικό. Η σχεδιαστική ιδέα του πρωτότυπου ID. Buzz που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ το 2017, ακολουθήθηκε συστηματικά για την έκδοση παραγωγής. Αυτό περιλαμβάνει εξαιρετικά κοντούς πρόβολους αμαξώματος, μέγιστη αξιοποίηση του χώρου σε ελάχιστο αποτύπωμα οχήματος, διαχωρισμό του σχεδιασμού του αμαξώματος σε πάνω και κάτω επίπεδο και το εμβληματικό μπροστινό μέρος στο στυλ του θρυλικού T1 με ένα καπό σε σχήμα V ανάμεσα στους προβολείς. Αυτός άλλωστε ήταν και ο σχεδιασμός του T1, του πρώτου Bulli που δημιουργήθηκε. Η ιδέα «form follows function» – αυτή η κεντρική αρχή της παραγωγής αυτοκινήτων – ισχύει και για το σχεδιασμό του ID. Buzz. Η εμβληματική, καθαρή φόρμα συνοδεύεται εδώ από εξαιρετική αεροδυναμική: το ID. Buzz έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29. Αυτό μειώνει την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και αυξάνει την αυτονομία.

Φώτα LED στάνταρ. Όπως το νέο Multivan, το ID. Buzz χρησιμοποιεί πλήρως τα LED. Στο μπροστινό μέρος υπάρχουν προβολείς LED με εμβληματικό στιλ. Η λεπτή πλευρική ράβδος μεταξύ τους είναι επίσης φινιρισμένη ως λωρίδα LED. Ενσωματωμένο στο κέντρο της ράβδου ως ένδειξη φόρου τιμής στο T1 είναι το λογότυπο της VW σε μεγαλύτερη μορφή από ό,τι σε όλα τα άλλα υπάρχοντα μοντέλα της Volkswagen. Στο πίσω μέρος το ID. Buzz διαφοροποιείται από το T6.1 με τα οριζόντια και όχι κάθετα διατεταγμένα πίσω φώτα LED και μέσω αυτής της λεπτομέρειας δείχνει μια σαφή εγγύτητα με το νέο Multivan. Το ID. Buzz προσφέρεται προαιρετικά με τους προβολείς «IQ.LIGHT – LED matrix» που φωτίζουν διαδραστικά το οδόστρωμα και τις γωνίες που προσεγγίζει το όχημα.

ID. Buzz με εμβληματική διχρωμία. Η Volkswagen προσφέρει το ID. Buzz – όπως είναι η παράδοση για το Bulli – τόσο στα βασικά χρώματα όσο και, εναλλακτικά, σε διάφορα φινιρίσματα διχρωμίας. Η γκάμα χρωμάτων αποτελείται από συνολικά έντεκα χρωματικές παραλλαγές: ένα μονόχρωμο φινίρισμα (‘Candy White’), πέντε μεταλλικά φινιρίσματα (‘Mono Silver’, ‘Lime Yellow’, ‘Starlight Blue’, ‘Energetic Orange’ και ‘Bay’ Leaf Green’), ένα φινίρισμα περλέ (‘Deep Black’) και τέσσερα φινιρίσματα βαφής δύο τόνων. Κάθε φορά που το ID. Buzz παραγγέλνεται σε ένα από τα δίχρωμα φινιρίσματα βαφής, το επάνω τμήμα, συμπεριλαμβανομένης της οροφής και του καπό σε σχήμα V, θα είναι πάντα σε «Candy White». Οι περιοχές κάτω από τη “γραμμή χαρακτήρα” γύρω από το όχημα βρίσκονται σε αυτήν την περίπτωση σε μία από τις τέσσερις μεταλλικές αποχρώσεις: «Lime Yellow», «Starlight Blue», «Energetic Orange» ή «Bay Leaf Green».

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΑΦΘΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ

Ο χώρος επιβατών και αποσκευών του ID. Buzz. Ο οδηγός και ο συνοδηγός στο μπροστινό κάθισμα κάθονται στο πενταθέσιο ID. Buzz σε μεμονωμένα καθίσματα εξοπλισμένα στάνταρ στο εσωτερικό με ρυθμιζόμενα υποβραχιόνια. Στις εκδόσεις υψηλότερων προδιαγραφών, τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν και εξωτερικά υποβραχιόνια. Οι κορυφαίες εκδόσεις των καθισμάτων είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες και διαθέτουν λειτουργία μνήμης και μασάζ. Τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά έως και 245 χλστ. κατά μήκος και 61,5 χλστ. σε ύψος. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται ένα τριπλό κάθισμα, οι πλάτες του οποίου μπορούν να χωριστούν 40:60 και να διπλωθούν προς τα κάτω. Για να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για τα πόδια ή επιπλέον χώρος αποσκευών, είναι επίσης δυνατό να μετακινηθεί το πίσω κάθισμα κατά μήκος κατά 150 χλστ., είτε στο σύνολό του είτε σε διάταξη 60:40. Οι δύο συρόμενες πόρτες του ID. Buzz διατίθενται στάνταρ. Ως προαιρετικά, μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν ηλεκτρικά, όπως και η πίσω πόρτα. Αυτό που απλώνεται πέρα από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι – με πέντε άτομα επί του οχήματος – 1.121 λίτρα χώρου αποσκευών (φορτωμένο μέχρι το πάνω άκρο της πλάτης της δεύτερης σειράς καθισμάτων). Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα φορτίου αυξάνεται στα 2.205 λίτρα. Το πενταθέσιο μπορεί να δεχθεί βάρος φορτίου έως και 529 κιλά.

Μονάδες οπτικής παρουσίασης που παρέχουν μεταβλητές εικόνες. Για να εισέλθει ο επιβάτης ή οδηγός στο νέο ID. Buzz σημαίνει ότι χρειάζεται να ανεβεί σε αυτό, καθώς έχει μια ψηλή, άνετη θέση καθίσματος όπως, στο νέο Multivan. Προσαρμοσμένο σε αυτό, ο πίνακας οργάνων του νέου ID. Buzz έχει επίσης πολύ ανυψωμένη θέση. Αυτό είναι επίσης χαρακτηριστικό ενός Bulli. Όλες οι ενδείξεις είναι ψηφιακές και βρίσκονται σε εργονομικά ιδανική οπτική γωνία. Το ταμπλό μπροστά από τον οδηγό σχηματίζεται από μια ανεξάρτητη οθόνη (διαγώνιου 5,3 ιντσών). Τοποθετημένο κεντρικά στη μέση του ταμπλό είναι το σύστημα infotainment με μεγάλη οθόνη αφής. Το τυπικό σύστημα για όλες τις εκδόσεις ονομάζεται «Ready 2 Discover». Διαθέτει οθόνη αφής 10 ιντσών. Το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης «Discover Pro» προσφέρει οθόνη 12 ιντσών. Ανάλογα με την έκδοση, το App-Connect (συμπεριλαμβανομένου του App-Connect Wireless) για ενσωμάτωση smartphone και το DAB+ (ψηφιακό ραδιόφωνο) περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

We Connect και We Connect Plus. Το ID. Buzz είναι εξοπλισμένο με ένα Online Connectivity Unit (OCU), στην οποία είναι ενσωματωμένη μια σταθερή κάρτα SIM (eSIM). Το τελευταίο μοντέλο της Volkswagen χρησιμοποιεί την OCU για πρόσβαση στην όλο και πιο ολοκληρωμένη γκάμα διαδικτυακών υπηρεσιών και λειτουργιών οχημάτων των We Connect και We Connect Plus. Οι λειτουργίες We Connect είναι διαθέσιμες δωρεάν και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Χωρίς σύστημα πλοήγησης, η γκάμα των υπηρεσιών We Connect Plus περιλαμβάνεται δωρεάν για ένα χρόνο. με το σύστημα πλοήγησης Discover Pro, η υπηρεσία We Connect Plus περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό για τρία χρόνια. Οι πιο πρόσφατες λειτουργίες We Connect περιλαμβάνουν «Plug & Charge», «Temperature Guidance» και «Battery Care Mode». Σε συμβατούς σταθμούς γρήγορης φόρτισης DC, το «Plug & Charge» διευκολύνει ιδιαίτερα την εύκολη φόρτιση χωρίς κάρτα φόρτισης ή εφαρμογή. Όπου υπάρχει πρόβλεψη κρύου καιρού και η μπαταρία δεν είναι καλά φορτισμένη, η υπηρεσία «Καθοδήγηση θερμοκρασίας» παρέχει μια υπενθύμιση για τη φόρτισή της. Το «Battery Care Mode» είναι μια λειτουργία φόρτισης που βελτιστοποιεί τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας υψηλής τάσης. Εάν ο οδηγός έχει ενεργοποιήσει τη λειτουργία Battery Care Mode, το ανώτατο όριο φόρτισης ορίζεται στο 80 %. Αυτό διατηρεί σε καλή κατάσταση την μπαταρία. Εάν είναι απαραίτητο, για παράδειγμα σε μεγάλα ταξίδια, η λειτουργία Battery Care Mode μπορεί να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα και η μπαταρία να φορτιστεί έως και 100 %. Η «Online Αναζήτηση POI», μια λειτουργία πλοήγησης του We Connect Plus, έχει βελτιωθεί.

Αγορές εντός του αυτοκινήτου και εφαρμογές για το αυτοκίνητο. Στο μέλλον, οι ιδιοκτήτες του ID. Buzz θα μπορούν μέσω του “in-car shop” του συστήματος infotainment να αγοράζουν και να κατεβάζουν μεμονωμένα περαιτέρω εφαρμογές ή/και υπηρεσίες μέσα από το αυτοκίνητο. Αυτές οι νέες εφαρμογές και υπηρεσίες περιλαμβάνουν το Spotify και το Apple Music, τα οποία από τώρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο ID. Buzz ακόμα και χωρίς συνδεδεμένο έξυπνο τηλέφωνο. Απλώς φορτώστε την εφαρμογή, εγγραφείτε μία φορά με τα σχετικά στοιχεία πρόσβασης και τελειώσατε!

Εμπρός και πίσω μέσω διαισθητικής στροφής. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί μέσω ενός διακόπτη της κολόνας του τιμονιού: γυρίστε το προς τα εμπρός από τη ουδέτερη θέση «N» στο «D» (Drive) και το όχημα κινείται προς τα εμπρός. Ένα βήμα παραπέρα έρχεται το «B» (Brake). Σε αυτήν την περίπτωση, το αναγεννητικό φρενάρισμα του συστήματος ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης είναι τόσο ισχυρό όταν κινείται προς τα εμπρός που ο οδηγός δεν χρειάζεται να αγγίξει το φρένο – σε κατηφόρες, αποτελεί την ιδανική λειτουργία οδήγησης. Μια στροφή πίσω από το «N» στο «R» και το ID. Buzz οπισθοδρομεί.

Θύρες USB με ισχύ 45 watt. Το ID. Buzz είναι εξοπλισμένο με έως και οκτώ θύρες USB-C: στα δεξιά του τιμονιού υπάρχουν δύο θύρες USB-C και μία θέση για ένα smartphone με λειτουργία επαγωγικής φόρτισης. Υπάρχει μια επιπλέον θύρα USB-C στην πόρτα του συνοδηγού και, ανάλογα με τις προδιαγραφές, στη βάση του καθρέφτη. Στο πίσω μέρος του ID. Buzz υπάρχουν θύρες USB-C στις δύο συρόμενες πόρτες και στα αριστερά και δεξιά του χώρου φόρτωσης. Όλες οι θύρες USB-C (με εξαίρεση τη θύρα 15 watt στη βάση καθρέφτη) χρησιμοποιούν το πιο πρόσφατο πρότυπο φόρτισης USB Power Delivery (USB-PD). Ανάλογα με τη συνδεδεμένη συσκευή, δίνουν έτσι ισχύ εξόδου έως και 45 watt. Αυτό επιτρέπει, για παράδειγμα, φορητούς υπολογιστές ή επαναφορτιζόμενα εργαλεία να φορτίζονται τρεις φορές πιο γρήγορα από ότι όταν συνδέονται σε συμβατικές θύρες USB-C. Διατίθεται προαιρετικά, στο πλαίσιο του καθίσματος του συνοδηγού, μια πρίζα 230 Volt για την τροφοδοσία μεγαλύτερων ηλεκτρικών συσκευών. Σε αντίθεση με την περίπτωση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η σύνδεση 230 Volt στο ID. Buzz μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί με απενεργοποιημένο τον κινητήρα.

Διαδραστικό «ID. Light». Όπως ισχύει για όλα τα μοντέλα ID., το νέο ID. Buzz συνοδεύεται επίσης από το διαδραστικό «ID. Light». Η στενή, φωτιζόμενη λωρίδα εκτείνεται μπροστά από το παρμπρίζ στο οπτικό πεδίο του οδηγού πάνω από τον πίνακα οργάνων. Μέσω του «ID. Light » ο οδηγός λαμβάνει διαισθητικά κατανοητές πληροφορίες. Αυτή η διαισθητική αναγνώριση και αξιολόγηση των πληροφοριών γίνεται ιδιαίτερα εύκολη από τη θέση και το χρώμα του φωτεινού σήματος. Δύο παραδείγματα: ένα σήμα στα δεξιά της φωτεινής λωρίδας υποδεικνύει, με βάση το χρώμα, εμπόδια στο δεξί μπροστινό μέρος του ID. Buzz. Το φως που ανάβει εντελώς κόκκινο, εν τω μεταξύ, σηματοδοτεί: Προσοχή! Φρένο! Το ID. Buzz διαθέτει ήδη το ID. 3.2 Software, υπάρχουν επίσης τέσσερις νέες/εκτεταμένες λειτουργίες: η λειτουργία «Τοπική προειδοποίηση κινδύνου» ενημερώνει τον οδηγό χάρη στο Car2X για τυχόν μελλοντικούς κινδύνους, όπως χαλασμένα οχήματα, ατυχήματα ή οχήματα έκτακτης ανάγκης. Για παράδειγμα, ένα όχημα που έχει υποστεί βλάβη στην εξωτερική λωρίδα απεικονίζεται στο «ID. Light». Με ενεργοποιημένο το Park Assist, η νέα λειτουργία «Intelligent Parking Assistant» βοηθά τον οδηγό να εντοπίσει με την άκρη του ματιού του έναν χώρο στάθμευσης που αναγνωρίζεται από το σύστημα. Η λειτουργία «Lane Change Recommendation» του «ID. Light» παρέχει στον οδηγό έγκαιρη οπτική ειδοποίηση για αλλαγή λωρίδας προς την κατεύθυνση της απεικόνισης ως τον επόμενο ελιγμό πλοήγησης.

Ατμοσφαιρικός φωτισμός με έως και 30 χρώματα. Το ID. Buzz είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ατμοσφαιρικό φωτισμό 10 χρωμάτων. Προαιρετικά, η Volkswagen προσφέρει επίσης μια έκδοση 30 χρωμάτων. Οι χώροι που φωτίζονται στην ξεχωριστά επιλεγμένη απόχρωση της παραλλαγής 30 χρωμάτων είναι μια ανοιχτόχρωμη λωρίδα στον πίνακα οργάνων, οι διακοσμητικές λωρίδες στις τέσσερις πόρτες και τα σημεία αποθήκευσης στις πόρτες.

Πολυλειτουργικό ID. Buzz Box. Ένα νέο χαρακτηριστικό που αναπτύχθηκε από την Volkswagen ειδικά για το ID. Buzz είναι το αφαιρούμενο ID. Buzz Box. Στο επάνω μέρος του παρέχει μια μεγάλη θήκη αποθήκευσης. Ενσωματωμένα εκεί, πάντα κοντά σας, είναι μια ξύστρα πάγου και ένα ανοιχτήρι μπουκαλιών. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει μια ανοιγόμενη θήκη χωρητικότητας 1,4 λίτρων (π.χ. για ένα μπουκάλι νερού) και στο πίσω μέρος ένα συρτάρι 5 λίτρων για εργαλεία κάθε είδους. Ένα άλλο παράδειγμα της προσοχής στη λεπτομέρεια στο νέο ID. Buzz φαίνεται όταν τραβιέται το συρτάρι προς τα έξω: ανάγλυφος στα πλάγια του είναι ένας χάρτης του κόσμου. Στο πενταθέσιο μοντέλο, το κιβώτιο ασφαλίζεται στη θέση του μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού. Μπορεί εύκολα και γρήγορα να αφαιρεθεί και να επανατοποθετηθεί.

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αποτύπωμα ουδέτερου άνθρακα, μη ζωικής προέλευσης υλικά. Το ID. Buzz παρέχεται με ουδέτερη εκπομπή άνθρακα. Αυτό σημαίνει την αντιστάθμιση των εκπομπών που προκύπτουν από την παραγωγή στο γερμανικό εργοστάσιο του Ανόβερου, την κατασκευή όλων των πλαισίων στα εργοστάσια του Ομίλου Volkswagen Components και τη μεταφορά μέχρι το σημείο παράδοσης σε πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Η Volkswagen έχει θέσει ως στόχο στην Ευρώπη τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα όλων των οχημάτων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής τους κατά 40 % έως το 2030 σε σύγκριση με το 2018. Το ID. Buzz παίζει βασικό ρόλο σε αυτό. Στην ουσία το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του μοντέλου λειτουργεί χωρίς CO2 στο δρόμο. Το αποτύπωμα άνθρακα είναι ιδιαίτερα μικρό εάν η μπαταρία φορτίζεται με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Επιπλέον, η Volkswagen χρησιμοποιεί ένα πακέτο εξαιρετικά καινοτόμων υλικών και διαδικασιών που καθιστούν το ID. Buzz μια από τις πιο βιώσιμες σειρές μοντέλων στον κόσμο. Η γκάμα τέτοιων μέτρων ξεκινά με την πλήρη παραίτηση από κάθε χρήση δέρματος προς όφελος της χρήσης υλικών μη ζωικής προέλευσης. Η στεφάνη του τιμονιού, για παράδειγμα, είναι κατασκευασμένη από συνθετικό υλικό που φαίνεται τόσο υψηλής ποιότητας όσο το δέρμα και παρέχει παρόμοια αίσθηση. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για ορισμένα καλύμματα καθισμάτων, επενδύσεις δαπέδου και για την επένδυση οροφής του ID. Buzz περιλαμβάνει υλικά που δημιουργούνται από ανακυκλωμένα προϊόντα. Υπάρχει, για παράδειγμα, ένα ύφασμα από το λεγόμενο νήμα SEAQUAL®, οι ίνες του οποίου αποτελούνται κατά περίπου 10% των συλλεγόμενων πλαστικών των ωκεανών και περίπου 90% των PES (ανακυκλωμένα μπουκάλια PET). Τα καλύμματα καθισμάτων με το όνομα ArtVelours «ECO» αποτελούνται επίσης από κατά 71% από ανακυκλωμένα υλικά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ID. BUZZ

ID. Buzz
ΗλεκτροκινητήραςΣύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη συνδεδεμένο στον πίσω άξονα
Μέγιστη ισχύς150 kW / 204 PS
Μέγιστη ροπή310 Nm
Κιβώτιο ταχυτήτωνΚιβώτιο μίας σχέσης στο πίσω μέρος
ΚίνησηΠίσω άξονας
Μέγιστη ταχύτητα145 χλμ./ώρα
0 – 100 χλμ./ώρα10.2 δευτερόλεπτα
Ενεργειακή χωρητικότητα (καθαρή / μεικτή)77 kWh / 82 kWh
Μέγιστη ισχύς φόρτισης (AC/DC)11 kW / 170 kW
Χρόνος φόρτισης από 0% στο 100 % SOC (για AC φόρτιση με 11 kW)7:30 ώρες
Χρόνος φόρτισης από 0% στο 100 % SOC (για DV φόρτιση με 170 kW)0:30 ώρες
Ενεργειακή  κατανάλωση(WLTP)21.7 με 20.5 kWh / 100 χλμ.
Αυτονομία (WLTP)402 – 423 χλμ.
Μήκος4,712 χλστ.
Πλάτος χωρίς πλαϊνούς καθρέπτες1,985 χλστ.
Πλάτος με πλαϊνούς καθρέπτες2,212 χλστ.
Ύψος1,927 – 1,951 χλστ.
Μεταξόνιο2,989 χλστ.
Μετατρόχιο, μπρος/πίσω1,673 χλστ. / 1,670 χλστ.
Κατώφλι φόρτωσης632 χλστ.
Πλαϊνές συρόμενες πόρτες (πλάτος x ύψος)757 x 1,162 χλστ.
Πίσω πόρτα (πλάτος x ύψος)1,275 x 1,096 mm
Αεροδυναμικός συντελεστήςcd 0.285
Χωρητικότητα χώρου φόρτωσης1,121 – 2,205 λίτρα
Πλάτος χώρου φόρτωσης ανάμεσα στους θόλους1,204 χλστ.
Ύψος χώρου φόρτωσης1,180 χλστ.
Μήκος χώρου φόρτωσης με τη 2η σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη2,232 χλστ.
Μήκος χώρου φόρτωσης μέχρι την 2η σειρά καθισμάτων (αφαιρούμενη)1,300 – 1,450 χλστ
Απόβαρο2,471 κιλά
Μεικτό βάρος3,000 κιλά
Μέγιστο ωφέλιμο βάρος529 κιλά
Βάρος επί της οροφής100 κιλά
Μέγιστη ελκτική δυνατότητα (με φρένα, κλιση έως 12%)1,000 κιλά
Μπροστινός άξοναςMacPherson
Πίσω άξοναςMulti-link system
Υποστηριζόμενο φορτίο50 κιλά
Κύκλος στροφής11.09 μέτρα

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.