Με παράδοση 30 ετών

By  |  0 Comments

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΣΙΣΑ) με την υποστήριξη του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας και του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου διοργάνωσε το Σάββατο 4 Μαρτίου τον 30ο Γύρο Αττικής. Σαν ελάχιστο φόρο τιμής προς τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών, τηρήθηκαν χαμηλοί τόνοι στην διαδικασία της εκκίνησης, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες κρέμασαν μαύρες κορδέλες στα αυτοκίνητα τους.

Ο Γύρος Αττικής είναι το μακροβιότερο μονοήμερο Ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα που παραδοσιακά εγκαινιάζει την αγωνιστική σαιζόν του ΣΙΣΑ.  Συνολικά είχε 159 αγωνιστικά χιλιόμετρα με 6 ειδικές διαδρομές και 22 χρονομετρήσεις για την απαιτητική κατηγορία Regularity και πρώτη εφαρμογή των αλλαγών στους κανονισμούς που είχαν προαναγγελθεί. Πάνω στην ίδια διαδρομή πάτησε η ανανεωμένη Touring Trophy με τις μισές χρονομετρήσεις, ενώ δέκα αστραφτερά αυτοκίνητα παλαιότερα των 40 ετών συμμετείχαν στην κατηγορία Classique.

Συμμετείχαν 95 πληρώματα, σημειώνοντας ρεκόρ «Γύρου Αττικής», ενώ ευχάριστη έκπληξη ήταν το πλήθος των νέων συμμετοχών, που γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον των αγώνων. Το επίπεδο των αγωνιζομένων σε όλες τις κατηγορίες ήταν πολύ υψηλό και δεν άφηνε περιθώρια χαρακτηρισμού φαβορί, ενώ προμηνύονταν μάχες δεκάτου του δευτερολέπτου!

Η εκκίνηση δόθηκε στις 2μμ στο πάρκο Καραμανλή της Ραφήνας παρουσία του Δημάρχου Ευάγγελου Μπουρνού, με κατεύθυνση προς Αρτέμιδα και την πρώτη ειδική «Ιππόδρομος». Ακολούθησε ο «Κουβαράς» που με τη σύνθετη πλοήγηση του δυσκόλεψε πολλά πληρώματα και στη συνέχεια ο Σταθμός Ελέγχου Χρόνου «Λαύριο» για 30 λεπτά ανασυγκρότηση, που βρήκε τους περυσινούς νικητές, Κατοχιανό/Χριστακέα/Ford Fiesta να προηγούνται.

Στις 4:10μμ ξεκίνησε το 2ο σκέλος με κατεύθυνση προς Σούνιο και την διαχρονικά αγαπητή ειδική «Καμάριζα». Ακολούθησαν η απαιτητική «Συντερίνα», ο τεχνικός «Νέος Κουβαράς» και το «Ντράφι». Στις 6:30μμ άρχισε ο τερματισμός στη Ραφήνα και ολοκληρώθηκε περίπου στις 8:00μμ.

Στις 8:30μμ έγινε στο εστιατόριο Oceanis η απονομή επάθλων, παρουσία του αντιδημάρχου Σπ. Κάρλου, του προεδρεύοντα της  Επιτροπής Βιώσιμου Περιβάλλοντος, Δ. Καρασταμάτη, του αθλοθέτη S-City -Ν. Πανταζή  και πολλών τοπικών παραγόντων.  

Νικητές με ανατροπή στην 5η ειδική οι Χατζηκωνσταντίνου/Δημακαρέας/VW Golf Gti (κεντρική φωτογραφία), δεύτεροι οι Κυρ. Κοφινάς/Ν. Κοφινάς/VW Golf Gti (φωτό επάνω) και τρίτοι οι Λάγγας/Πετρόγιαννης/Alfa Romeo 75 (φωτό κάτω), που κατέκτησαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θέση στο βάθρο.

Στα Youngtimer GT έλαμψαν οι Μελανίτης/Πιταράκης/Ford Escort RS2000, δεύτεροι τερμάτισαν οι Φλώρος/Κομποθανάσης/Renault Clio και τρίτοι οι  Σιέττος/Μπουρνοβαλάκη/ Peugeot 106 Rallye. Στην κατηγορία Touring Trophy νικητές ήταν οι Λαγάκης/Τσαλίκης/Subaru Legacy, δεύτεροι οι Κων. Κοφινάς/Ανδ. Κοφινάς/Alfa Romeo 75 Turbo και τρίτοι οι Κυρανάς/Ευσταθίου/Citroen DS.

Στην κατηγορία Classique νικητής ήταν το κλασσικό αυτοκίνητο και στην πρώτη θέση τερμάτισαν οι Αγγελόπουλος/Κωνσταντινίδης/MGB GT, στην δεύτερη οι Κυρ. Κουκάκης/Λ. Κουκάκης/Triumph Herald και στην τρίτη οι Λυμπερόπουλος/Γιαννιώτη/Mercedes 250S. Τα αναλυτικά αποτελέσματα όλων των κατηγοριών είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.sisa.gr

Η Οργανωτική Επιτροπή του 30ου Γύρου Αττικής ευχαριστεί τον Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου, τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας, τον Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού Αθλητισμού & Περιβάλλοντος και της Επιτροπής Βιώσιμου Περιβάλλοντος, την S-City, την Ελληνική Αστυνομία, τους 4 Τροχούς & όλους τους χορηγούς επικοινωνίας, την Anube Sport για την άμεση & live έκδοση των αποτελεσμάτων και φυσικά τους κριτές, χρονομέτρες και όλα τα στελέχη της οργάνωσης.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.