Η Porsche παρουσιάζει τη νέα Cayenne

By  |  0 Comments

Η Porsche παρουσιάζει την πλήρως ανανεωμένη Cayenne τρίτης γενιάς με εντυπωσιακές αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το σασί, το design και τον εξοπλισμό, που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο όχι μόνο τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου αλλά και την πολυτέλεια και άνεση κατά την καθημερινή χρήση.

  • Ολοκληρωμένη αναβάθμιση
  • Εμπειρία Οδήγησης Porsche: νέα φιλοσοφία χειρισμού και ψηφιακό ταμπλό
  • Εκφραστικό εξωτερικό design με ριζικές αλλαγές
  • Πρωτοποριακοί προβολείς HD Matrix LED
  • Βελτιστοποιημένο σασί με νέα διβάλβιδη ανάρτηση
  • Περισσότερη ισχύς σε όλα τα μοντέλα κινητήρα

Η Porsche έχει βελτιώσει το επιτυχημένο πολυτελές SUV της μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η νέα Cayenne κάνει την εμφάνισή της με πλήρως ψηφιοποιημένο σχεδιασμό οθόνης και οργάνων ελέγχου, νέα τεχνολογία σασί και καινοτόμες λειτουργίες υψηλής τεχνολογίας. «Πρόκειται για μία από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊόντων στην ιστορία της Porsche,» αναφέρει ο Michael Schätzle, Αντιπρόεδρος Σειράς Προϊόντων Cayenne. Υψηλής ευκρίνειας προβολείς HD Matrix LED εγγυώνται φωτισμό ειδικά προσαρμοσμένο στις καθημερινές οδηγικές ανάγκες, ένα σύστημα διασφάλισης της ποιότητας του αέρα φιλτράρει τους ρύπους στο εσωτερικό του οχήματος ενώ, για πρώτη φορά στην Cayenne, ο συνοδηγός έχει τη δική του οθόνη infotainment – για να κάνει, για παράδειγμα, video streaming κατά τη διαδρομή. Με εντυπωσιακά αναβαθμισμένο design και μια σειρά πιο ισχυρών κινητήρων, η Cayenne επιβεβαιώνει τη φήμη της ως το πιο σπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία της.

Ψηφιοποιημένες λειτουργίες με επίκεντρο τον οδηγό: Εμπειρία Οδήγησης Porsche

Η Porsche υιοθετεί στη νέα Cayenne μια πλήρως ανανεωμένη φιλοσοφία οθόνης και οργάνων ελέγχου. Η νέα Εμπειρία Οδήγησης Porsche, που πρωτοεμφανίστηκε με την Porsche Taycan, επικεντρώνεται στον άξονα του οδηγού και βελτιστοποιεί τον χειρισμό του οχήματος. Οι λειτουργίες που χρησιμοποιεί συχνά ο οδηγός βρίσκονται επάνω ή δίπλα ακριβώς στο τιμόνι. Για παράδειγμα, ο μοχλός που βρίσκεται αριστερά πίσω από το τιμόνι διαθέτει πλέον πρόσθετες λειτουργίες χειρισμού των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Το χειριστήριο του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στη νέα Cayenne βρίσκεται πλέον πάνω στο ταμπλό. Έτσι, στη νέα κεντρική κονσόλα απελευθερώνεται χώρος για θέσεις αποθήκευσης και για μεγαλύτερη μονάδα ελέγχου του συστήματος κλιματισμού σε κομψό μαύρο σχεδιασμό. Μεγάλα, εύκολα προσβάσιμα χειριστήρια σε συνδυασμό με τους μηχανικούς διακόπτες του συστήματος κλιματισμού και τον απτικό επιλογέα έντασης εγγυώνται βέλτιστη δυνατότητα χειρισμού και βελτιωμένη αισθητική. Κεντρικό χαρακτηριστικό της νέα Εμπειρίας Οδήγησης Porsche είναι η σωστή ισορροπία μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών στοιχείων.

Για πρώτη φορά, το επανασχεδιασμένο ταμπλό της Cayenne περιλαμβάνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6″ καμπυλόγραμμου σχεδιασμού με αυτόνομο design και επιλογές διαφοροποιημένης προβολής. Διατίθεται προαιρετικά μια βελτιστοποιημένη οθόνη προβολής στο παρμπρίζ. Η στάνταρ κεντρική οθόνη 12,3″ του συστήματος διαχείρισης επικοινωνιών Porsche (PCM) ενσωματώνεται αρμονικά στο νέο ταμπλό προσφέροντας τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις σημαντικές λειτουργίες του οχήματος. Στη νέα Cayenne παρέχονται ενσωματωμένες εφαρμογές όπως το Spotify® και το Apple Music® για βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα. Μια οθόνη 10,9″ είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στη θέση του συνοδηγού. Με τον τρόπο αυτό εμπλουτίζεται η οδηγική εμπειρία του συνοδηγού μέσω της προβολής δεδομένων απόδοσης, της παροχής ξεχωριστής δυνατότητας πρόσβασης στα χειριστήρια του συστήματος infotainment και, ανάλογα με τη χώρα, της δυνατότητας video streaming κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Μια ειδική μεμβράνη διασφαλίζει ότι ο οδηγός δεν μπορεί να βλέπει τη συγκεκριμένη οθόνη.

Βελτιωμένο design, πρωτοποριακή τεχνολογία φωτισμού

Η νέα Cayenne διαθέτει πλέον ιδιαίτερα εκφραστική εμφάνιση. Το νέο μπροστινό σε συνδυασμό με πιο έντονα τοξωτά φτερά, το νέο πορτ-μπαγκάζ και οι τεχνικά εντυπωσιακοί προβολείς δίνουν έμφαση στο πλάτος του οχήματος. Τα τρισδιάστατα πίσω φώτα, οι λιτές επιφάνειες από κάτω, και η νέα ποδιά πίσω με ενσωματωμένη την υποδοχή πινακίδας κυκλοφορίας χαρακτηρίζουν το design του πίσω μέρους της νέας Cayenne. Μια διευρυμένη χρωματική παλέτα με τρεις νέες αποχρώσεις, ο ελαφρύς εξοπλισμός που μειώνει έως και κατά 33 kg το βάρος της Cayenne Coupé, και η νέα διευρυμένη σειρά τροχών 20, 21, και 22″ εγγυώνται την εξατομικευμένη και δυναμική διαμόρφωση της νέας Cayenne.

Οι προβολείς Matrix LED περιλαμβάνονται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό της νέας Cayenne. Οι προβολείς HD Matrix LED είναι ένα νέο προαιρετικό χαρακτηριστικό. Με δύο μονάδες υψηλής ευκρίνειας και περισσότερα από 32.000 pixel ανά προβολέα, η πρωτοποριακή τεχνολογία ‘επιλέγει’ τους υπόλοιπους χρήστες του οδοστρώματος και μπλοκάρει την εκπομπή της δυνατής ακτίνας φωτός προς την πλευρά τους ώστε να μην τους ‘τυφλώνει’. Η φωτεινότητα των μονάδων ρυθμίζεται βαθμιαία σε περισσότερα από 1.000 βήματα, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Οι εξατομικευμένες λειτουργίες φωτισμού αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση σε διάφορες καταστάσεις οδήγησης.

Η Porsche έχει επίσης εισαγάγει στη νέα Cayenne ένα σύστημα διασφάλισης της ποιότητας του αέρα. Το όχημα διαθέτει πλέον τη στάνταρ λειτουργία χρήσης δεδομένων προγνωστικής πλοήγησης για να ανιχνεύει επικείμενες εισόδους σε σήραγγες ενεργοποιώντας αυτομάτως τη λειτουργία ανακύκλωσης του αέρα. Προαιρετικά, ένας αισθητήρας ανιχνεύει τα επίπεδα μικροσωματιδίων σκόνης στον αέρα, τον οποίο φιλτράρει μέσα από το φίλτρο μισκροσωματιδίων όσες φορές χρειαστεί. Επιπλέον, ένας ιονιστής απομακρύνει πλήθος μικροβίων και ρύπων από τον αέρα, μια εξαιρετικά πολύτιμη λειτουργία για άτομα που πάσχουν από αλλεργίες.

Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν μια ολοκληρωμένη σειρά νέων και βελτιστοποιημένων συστημάτων υποβοήθησης, Σε αυτά περιλαμβάνονται το σύστημα ενεργού περιορισμού ταχύτητας και υποβοήθησης εκτροπής, το σύστημα υποβοήθησης στις στροφές, και το βελτιωμένο σύστημα Porsche InnoDrive στο πλαίσιο του προσαρμοστικού cruise control. Αυτό σημαίνει ότι η νέα Cayenne βοηθάει ακόμη περισσότερο τον οδηγό της σε επικίνδυνες καταστάσεις καθώς και σε περιπτώσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης σε αυτοκινητοδρόμους και κεντρικούς δρόμους.

Βελτιωμένος συνδυασμός άνεσης και επιδόσεων

Η Porsche εξοπλίζει πλέον εργοστασιακά την Cayenne με ατσάλινες αναρτήσεις καθώς και με το σύστημα ενεργής διαχείρισης αναρτήσεων Porsche (PASM). Νέοι αποσβεστήρες κραδασμών με διβάλβιδη τεχνολογία και, άρα, ξεχωριστά στάδια συμπίεσης και επιστροφής εγγυώνται βελτιωμένες επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ειδικότερα, η άνεση σε χαμηλές ταχύτητες, το κράτημα σε δυναμικές στροφές, και οι μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Η οδηγική εμπειρία μπορεί να εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο με τη νέα προσαρμοστική αερανάρτηση με διβάλβιδη τεχνολογία δύο θαλάμων. Έτσι βελτιώνεται η οδηγική εμπειρία με χαρακτηριστικά ήπιας ανάρτησης, το όχημα αποκτά μεγαλύτερη ευστάθεια και διευκολύνεται ο χειρισμός εντός και εκτός δρόμου – σε σύγκριση με τη στάνταρ ανάρτηση και το προηγούμενο μοντέλο. Ταυτόχρονα, η προσαρμοστική αερανάρτηση βελτιώνει την οδηγική ακρίβεια και απόδοση μειώνοντας τις κινήσεις του σώματος σε συνθήκες δυναμικής οδήγησης. Η ανάρτηση προσφέρει επίσης ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια διαφοροποίησης στα προγράμματα οδήγησης Normal, Sport και Sport Plus.

Υβριδικό μοντέλο με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία ηλεκτρικής λειτουργίας έως και 90 χιλιόμετρα

Στην Ευρώπη, η νέα Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με τρεις διαφορετικές παραλλαγές κινητήρα. Ένας πλήρως ανανεωμένος τετράλιτρος, διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 αποκλειστικά από την Porsche αντικαθιστά στη νέα Cayenne S τον παλαιότερο κινητήρα V6. Με μέγιστη ισχύ εξόδου 349 KW (474 ίπποι) και ροπή 600 Nm – κατά 25 kW (34 ίπποι) και 50 Nm βελτιωμένα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του – τόσο το SUV όσο και το SUV Coupé επιταχύνουν στα 100 km/h μέσα σε 4,7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 273 km/h. Η νέα Cayenne έρχεται να εντυπωσιάσει με βελτιωμένο τρίλιτρο κινητήρα turbo V6. Παράγει πλέον 260 kW (353 ίπποι) και 500 Nm, με επιδόσεις υψηλότερες κατά 10 kW (13 PS) και κατά 50 Nm σε σχέση με το παρελθόν.

Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Cayenne E-Hybrid. Σε συνδυασμό με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα με βελτιωμένη ισχύ από 30 kW σε 130 kW (176 ίπποι), η νέα σχεδιασμένη ισχύς εξόδου αγγίζει τα 346 kW (470 ίπποι). Χάρη στην υψηλής τάσης μπαταρία με χωρητικότητα από 17,9 kWh έως 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, είναι πλέον εφικτή η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 90 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Ένας νέος φορτιστής 11 kW εγκατεστημένος στο όχημα μειώνει πλέον τον χρόνο φόρτισης, εφόσον χρησιμοποιείται κατάλληλη πηγή τροφοδοσίας, σε λιγότερο από δυόμιση ώρες παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας. Κατά την πορεία, οι βελτιστοποιημένες λειτουργίες οδήγησης e-Hybrid αυξάνουν την απόδοση του οχήματος.

Εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο κινητήρας της Turbo GT σχεδιασμένος για μέγιστες επιδόσεις εντός δρόμου παραμένει το κορυφαίο μοντέλο στη σειρά Cayenne στις περισσότερες αγορές της Porsche. Διατίθεται αποκλειστικά σε τύπο coupé και απολαμβάνει όλα τα βελτιστοποιημένα και καινοτόμα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης σειράς. Επιπλέον, η ισχύς εξόδου του τετράλιτρου, διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα V8 της Turbo GT έχει αυξηθεί κατά 14 kW (19 ίπποι) στα 485 kW (659 ίπποι). Η Cayenne Turbo GT επιταχύνει από 0 στα 100 km/h μέσα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 305 km/h.

Διαθέσιμο με πρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό σε τιμές που ξεκινούν από € 89.097

Ο στάνταρ εξοπλισμός της Cayenne έχει διευρυνθεί σημαντικά και περιλαμβάνει πλέον τους προβολείς Matrix LED, το σύστημα ενεργής διαχείρισης ανάρτησης Porsche, τους τροχούς 20″, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης μπροστά και πίσω που περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και θήκη αποθήκευσης smartphone με λειτουργία επαγωγικής φόρτισης έως και 15 W. Στη Γερμανία, η Porsche προσφέρει σήμερα τη νέα Cayenne σε τιμές που ξεκινούν από € 89.097 (Coupé από € 93.143) όπου περιλαμβάνεται ΦΠΑ σε εξοπλισμό ειδικό ανά χώρα. Η υβριδική Cayenne ξεκινά στα € 103.344 (Coupé από € 106.352) και η Cayenne S ξεκινά στα € 107.542 (Coupé από € 112.778). Τα νέα μοντέλα είναι πλέον διαθέσιμα για παραγγελίες, με τις παραδόσεις στην Ευρώπη να ξεκινούν τον Ιούλιο 2023.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.