Alfa Romeo 33 Stradale: Η επιστροφή

By  |  0 Comments

Ο λόγος για την Alfa Romeo 33 Stradale. Ένα δημιούργημα εμπνευσμένο από το ιστορικό μοντέλο του 1967. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, με σχεδιαστικά στοιχεία και από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας.

Αναμφίβολα επιθετικό, με χαρακτηριστικά όπως την εμβληματική ασπίδα και τις περίπλοκες μορφές των φώτων με την ελλειπτική τους βάση. Το προφίλ είναι δυναμικό και λεπτό, με τις πόρτες να ξεχωρίζουν έχοντας γωνιακό άνοιγμα, ενώ υπάρχουν και δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα στο πλάι.

Από τη μεγάλη ηλιοροφή πάντως, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει μια μοναδική θέα, παρόμοια με το πιλοτήριο ενός αεροπλάνου.

Οι εσωτερικοί χώροι διακρίνονται επίσης από μινιμαλισμό σχεδιασμού και υλικών, τα οποία σχεδιάστηκαν όλα για να στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή εμπλοκή στην οδηγική εμπειρία. Ειδικότερα, το πιλοτήριο σχεδιάστηκε με σκοπό την ελαχιστοποίηση εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού.

Υπάρχει περιορισμένος αριθμός χειριστηρίων με πρακτική χρήση κατά την οδήγηση που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μια οθόνη, η τρισδιάστατη σχεδίαση του «τηλεσκοπίου» της οποίας εμπλέκει τον οδηγό σε μια πρώτη στο είδος του αλληλεπίδραση. Το τιμόνι, χωρίς όλα τα συνηθισμένα κουμπιά, προσφέρει μια εμπειρία της καθαρής απόλαυσης της οδήγησης.

Όπως σε ένα πιλοτήριο αεροπλάνου, τα χειριστήρια βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα, στη χαμηλή κεντρική κονσόλα και σε υψηλότερο επίπεδο, τοποθετημένα στην κεντρική επένδυση στο εσωτερικό της οροφής.
Το εμπνευσμένο από την αεροπορία ταμπλό και το κεντρικό τούνελ χρησιμοποιούν υλικά όπως αλουμίνιο, ανθρακονήματα, δέρμα και Alcantara.

Η νέα 33 Stradale μπορεί να εφοδιαστεί με κινητήρα V6 twin-turbo 3.0 λίτρων που αποδίδει πάνω από 620 ίππους. Διαθέτει οκτατάχυτο κιβώτιο DCT, κίνηση στους πίσω τροχούς και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Υπάρχει η δυνατότητα και για διάταξη BEV που αποδίδει πάνω από 750 ίππους, με αυτονομία 450 χιλιόμετρα.
Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές και στις δύο εκδόσεις. Η τελική ταχύτητα είναι 333 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ και στο σύστημα πέδησης Alfa Romeo Brake-By-Wire΄.
Ο οδηγός πάντως μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία οδήγησης χρησιμοποιώντας τους διακόπτες Δρόμος και Πίστα στο κεντρικό τούνελ.

Η νέα 33 Stradale είναι το πρώτο σύγχρονο “fuoriserie” («κατασκευή κατά παραγγελία») μοντέλο της μάρκας και θα παραχθεί σε μόλις 33 μονάδες. Τα οποία έχουν ήδη πουληθεί. Άλλωστε οι πελάτες ανέπτυξαν αρκετά λειτουργικά στιλιστικά στοιχεία μαζί με την ομάδα ανάπτυξης της φίρμας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.