Η Fantic στο DakarRally 2024 μαζί με την Lavazza

By  |  0 Comments

O έρωτας με την Αφρική είναι ξεχωριστός, γιατί όλοι ξέρουν ότι μόλις τελειώσει το ταξίδι σου εκεί, ποθείς να επιστρέψεις. Το Dakar Rally είναι το παιδικό σου όνειρο που φυλάς στο συρτάρι, είναι ένας άπιαστος στόχος που μοιράζεσαι με φίλους, είναι μια φωτογραφία που ανεβαίνει στα κοινωνικά μέσα με τη λεζάντα: «Ήμουν και εγώ εκεί». Γιατί το Dakar Rally με την γνωστή φράση που το ακολουθεί “le Dakar est le Dakar”, είναι μια τόσο ακραία και απρόβλεπτη κούρσα, που το να φτάσεις στον τερματισμό είναι ήδη μια επίτευξη.

Όπως κάθε χρόνο, αυτό το ταξίδι στο άγνωστο επαναλαμβάνεται ως ένα τελετουργικό που ούτε o χρόνος κατάφερε να ξεπεράσει. Την Παρασκευή, 5 Ιανουαρίου 2024, ξεκινά η 46η διαδρομή του δυσκολότερου ράλι στον κόσμο από την Αλ Ουλά στη Σαουδική Αραβία και θα ολοκληρωθεί στη Γιάνμπου, στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, μετά από 7.891 χιλιόμετρα διαδρομής από αμμώδες και πετρώδες μονοπάτια, συμπεριλαμβανομένων 4.727 χιλιομέτρων ειδικών διαμορφωμένων πιστών. Μετά από έναν χρόνο προετοιμασίας, η ομάδα Fantic Racing είναι έτοιμη για την Μεγάλη Περιπέτεια. Στην εκκίνηση θα είναι οι: Jane Daniels, Tommaso Montanari και Jeremy Miroir πάνω στις μοτοσυκλέτες XEF 450 Rally Factory.


Εκτός από τις ικανότητες οδήγησης, οι αναβάτες πρέπει να έχουν ένα συνδυασμό αντοχής, προσαρμογής, αποφασιστικότητας και ομαδικό πνεύμα για να αντιμετωπίσουν την πιο συναρπαστική και δύσκολη εμπειρία Rally. Στο πλευρό τους υπάρχει πάντα μια ομάδα Ιταλών υποστηρικτών που έχουν ως πολύτιμο σύμμαχο το χαμόγελο.Eνώ η εταιρεία Fantic μπορεί να υπολογίζει πάντα στην υποστήριξη, και την ενέργεια της Lavazza, του παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα του καφέ, η οποία εδώ και χρόνια έχει ως δέσμευσή της, να υποστηρίζει τον αθλητισμό και τις κοινές αξίες που δημιουργεί: την αριστεία, την καινοτομία, την κοινωνικοποίηση και το πάθος.

«Αυτή είναι η τρίτη συμμετοχή της Fantic στο Rally Dakar και είμαστε υπερήφανοι που αντιμετωπίζουμε αυτήν τη νέα περιπέτεια με έναν σημαντικό συνεργάτη όπως η Lavazza», δήλωσε η Matilde Tomagnini, Business Developer Manager της Fantic. Αντίστοιχα πρόσθεσε ότι «Με τη Lavazza μοιραζόμαστε πολλές κοινές αξίες, όπως το ιταλικό στιλ, την αριστεία, την παράδοση και την ποιότητα που θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας. Χάρη στις ικανότητες έρευνας, ανάπτυξης και καινοτομίας τους, και οι δυο εταιρείες, η Lavazza και η Fantic έχουν αποδείξει στους τομείς τους ότι  προηγούνται της εποχής τους.»

«Η συμμετοχή της Lavazza στο Rally Dakar ανταποκρίνεται στον στόχo που έχουμε να εξαπλωθεί η διάδοση του ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο, ώστε να φτάσει σε ένα πιο διαπολιτισμικό και ευρύ κοινό. Χαιρόμαστε που φέρνουμε το brand μας μέσα σε αυτό το εξαιρετικό γεγονός, συνοδεύοντας τους αθλητές και το προσωπικό τους στις κοινωνικές στιγμές σε όλη την διαδρομή του Rally Dakar», δήλωσε ο Carlo Colpo, Group Marketing Communication Director and Brand Home Director at Lavazza Group.

Σχετικά με την Fantic

Η Fantic ιδρύθηκε το 1968 στο Μπαρτσάγκο. Χάρη στα επιτεύγματα του Caballero σε αγώνες και σε τρεις παγκόσμιους τίτλους στα trials, η μάρκα κέρδισε διεθνή φήμη. Το 2014, η Fantic εξαγοράστηκε από την VenetWork S.p.A. Η εταιρεία σήμερα περιλαμβάνει μοντέλα enduro, cross και motard 2Τ και 4Τ, καθώς και το Caballero.

Η δέσμευση της Fantic επεκτείνεται στη βιώσιμη αστική κινητικότητα, με επιτυχημένες σειρές ποδηλάτων, με τα γνωστά μοντέλα Issimo,και με ηλεκτρικά σκούτερ. Το 2020, η Fantic Motor αγόρασε από την Yamaha το 100% των μετοχών της Motori Minarelli.Οι επιτυχίες της Fantic ήρθαν και από αγώνες μοτοσπόρτ, με περισσότερους από 30 διεθνείς τίτλους σε τρία χρόνια ανάμεσα σε Motocross και Enduro. Τον Ιανουάριο του 2022, η Fantic κάνει το ντεμπούτο της στο Rally Dakar με τον έμπειρο αναβάτη Franco Picco και το 2023 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλετών Moto2. Η Fantic είναι ο μοναδικός ιταλικός κατασκευαστής παρών σε τέσσερις διαφορετικές ειδικότητες: motocross, enduro, ράλι και ταχύτητα.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.fantic.com

Σχετικά με τον Όμιλο Lavazza

Η Lavazza, που ιδρύθηκε στο Τορίνο το 1895, ανήκει στην οικογένεια Lavazza εδώ και τέσσερις γενιές. Σήμερα ο Όμιλος είναι ένας από τους κορυφαίους παίκτες στην παγκόσμια σκηνή του καφέ, με κύκλο εργασιών άνω των 2,7 δισεκατομμυρίων ευρώ και ένα χαρτοφυλάκιο κορυφαίων εμπορικών σημάτων που ηγούνται των αντίστοιχων αγορών τους, όπως Lavazza, Carte Noire, Merrild και Kicking Horse. Δραστηριοποιείται σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς και δραστηριοποιείται σε 140 αγορές, με 8 εργοστάσια παραγωγής σε 5 χώρες. Η παγκόσμια παρουσία του Ομίλου είναι αποτέλεσμα άνω των 125 ετών ανάπτυξης και τα περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια φλιτζάνια καφέ Lavazza που παράγονται κάθε χρόνο αποτελούν απόδειξη μιας αξιοσημείωτης ιστορίας επιτυχίας, με στόχο να συνεχίσει να προσφέρει τον καλύτερο δυνατό καφέ, σε όλες τις μορφές , εστιάζοντας σε κάθε πτυχή της εφοδιαστικής αλυσίδας, από την επιλογή της πρώτης ύλης μέχρι το προϊόν στο φλιτζάνι.

Ο Όμιλος Lavazza έφερε επανάσταση στην κουλτούρα του καφέ επενδύοντας συνεχώς στην έρευνα και την ανάπτυξη: από τη διαίσθηση που σημάδεψε την πρώτη επιτυχία της εταιρείας – το μείγμα καφέ – μέχρι την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων συσκευασίας. από τον πρώτο εσπρέσο που πίνεται στο Space μέχρι τις δεκάδες βιομηχανικές πατέντες. Η ικανότητα να είσαι μπροστά από την εποχή αντανακλάται επίσης στην εστίαση στη βιωσιμότητα – οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική – που ήταν πάντα σημείο αναφοράς για την καθοδήγηση εταιρικών στρατηγικών. Το «Ξυπνώντας έναν καλύτερο κόσμο κάθε πρωί» είναι ο εταιρικός σκοπός του Ομίλου Lavazza, με στόχο τη δημιουργία βιώσιμης αξίας για τους μετόχους, τους συνεργάτες, τους καταναλωτές και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται, συνδυάζοντας την ανταγωνιστικότητα με την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.