Απόλυτα επιτυχημένο το Moreas Winter Trial

By  |  0 Comments

Argolis Classic Car Club / AC3, Regularity Master και ΔΗΜΟΣ  ΣΠΑΡΤΗΣ συνδιοργάνωσαν με επιτυχία και με επίκεντρο τα όρια του ομώνυμου Δήμου, το Regularity Rally “ 3RD Moreas Winter Trial”.

Το Moreas Winter Trial, έχει πλέον καθιερωθεί στο μελλοντικό πρόγραμμα των πληρωμάτων που έλαβαν μέρος και δήλωσαν ενθουσιασμένα μετά από  διαδρομή 480 χλμ., ΕΔΑ  200 χλμ. και 145 χρονομετρήσεις, οι οποίες ανέβαιναν  στο διαδίκτυο ενημερώνοντας τα πληρώματα για τον ρυθμό τους.  

Μία διαδρομή που πέρασε από 20 περίπου χωριά και αμέτρητους οικισμούς του Δήμου Σπάρτης δίνοντας ζωντάνια, όπως ζωντανό μένει το ιστορικό αυτοκίνητο και μέσω αυτών των εκδηλώσεων.

Από τα 43 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή,  40 κατάφεραν να εκκινήσουν κάτω από την αψίδα του AC3 στη ΒΥΤΙΝΑ το Σάββατο 17/02/2024 με καλό καιρό, και ακολούθησαν την διαδρομή  Αλωνίσταινα, Τρίπολη, Μάναρης,  Βλαχοκερασιά, Πολύδροσο, Καλλιθέα, όπου τα πληρώματα της  κατηγορίας classic κατευθύνθηκαν προς Σπάρτη, για τερματισμό της 1ης ημέρας.

Τα πληρώματα των κατηγοριών  Regularity & Touring Sport συνέχισαν σε πιο αγωνιστικό ρυθμό προς την εκπληκτικής ομορφιάς και απαιτητικής οδήγησης διαδρομή, Ζάρακα, Χάρακα, Κυπαρίσσι, Φωκιανό, Λεωνίδιο για ανασυγκρότηση και ξεκούραση 80 λεπτών.

Στις 18:20 άναψαν οι προβολείς για την νυχτερινή ειδική διαδρομή « 11 ΚΟΣΜΑΣ» που είχε ξεχωριστή αθλοθέτηση για την κατηγορία Touring Sport. Στο ομώνυμο χωριό ΚΟΣΜΑΣ τα πληρώματα παρέδωσαν το καρνέ διαδρομής και συνέχισαν ελεύθερα χωρίς πίεση χρόνου, προς Σπάρτη –Μυστρά.

Εκεί ο συνδιοργανωτής ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΡΤΗΣ, προεξέχοντος του νεοεκλεγέντος Δημάρχου Μιχάλη Βακαλόπουλου, παρέθεσε δείπνο προς τιμή όλων των πληρωμάτων, Με το καλωσόρισμα, ανήγγειλε την πρόθεση του ο αγώνας να γίνει θεσμός στα δρώμενα του ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ!    

Στην κατηγορία Regularity 5  πληρώματα με διαφορές έως 35  βαθμούς ποινής μεταξύ τους, είχαν ξεχωρίσει και έδειχναν ικανά για τις 3 θέσεις του βάθρου, ενώ στην κατηγορία Touring Sport 8 πληρώματα έδιναν μάχη για τις 6 πρώτες θέσεις!   Στην κατηγορία Classic είχε ξεχωρίσει ο νικητής αλλά όχι ο 2ος και 3ος που θα ξεκαθάριζαν την επόμενη ημέρα.

Με βαθμολογικό ενδιαφέρον εκκίνησε η 2η ημέρα, από το εμβληματικό Άγαλμα Λεωνίδα,  και τα πληρώματα εξορμούν εκτελώντας 7  ΕΔΑ για την τελική έκβαση της νίκης , σε ορεινές διαδρομές του  χιονισμένου Ταϋγέτου.

Οι νικητές της  τελευταίας  ΕΔΑ (ανάβαση) ΑΝΑΒΡΥΤΗΣ,  Χατζηκωνσταντίνου Χρήστος – Δημακαρέας Μανώλης, VW Golf GTi 1985  ήταν νικητές και του αγώνα, αντέχοντας στην αντεπίθεση της 2ης ημέρας του πληρώματος Γεωργοσόπουλος  Άρης- Κοντοπός Νίκος CITROEN AX, 1989 που ανέβηκαν από 5οι στο 2ο σκαλί του βάθρου, ακολουθούμενοι από τους τελικά 3ους  Διαμαντόπουλο Χρήστο- Πιπέρο Κωνσταντίνο, VW Golf GTi 1988, που απώλεσαν την 1η θέση της 1ης ημέρας.

 Έντονο συναγωνισμό είχαν στον ξεχωριστό αγώνα, παράλληλο στην ίδια διαδρομή  με λιγότερες   χρονομετρήσεις, τα πληρώματα κατηγορίας Touring Sport. Oι 6οι πρώτοι τερματίσαντες που βραβεύονται είναι : 1οι  Λαγάκης Ιωσήφ – Τσαλίκης Νικήτας, SUBARY Legacy, 1991, 2οι Ποριώτης Δημήτρης-Μακρυωνίτης Ιωσήφ TOYOTA Starlet 1979, 3οι Λαλούσης Ηλίας- Ευσταθίου Νικόλαος  SUBARY Legacy Turbo,1991, 4οι  Κυρανάς Ιωάννης –Αbastado Akis ,TOYOTA Corolla Gti ,1988 και νικητές της νυχτερινής ΕΔΑ 11 «ΚΟΣΜΑΣ», 5οι Μαργέτης Τριαντάφυλλος –Μαργέτη Μαίρη, BMW 518 turbo, 1984, και 6οι Μπακλατζής Αθανάσιος- Ζέρβας Θεόδωρος, BMW 628 CSi, 1984.

Στην κατηγορία Classic στο βάθρο ανέβηκαν: 1οι Χόλης Ιωάννης- Νασόπουλος Λεωνίδας, ALFA ROMEO Alfetta, 1976,  2οι Παπάζογλου Λυμπέρης –Νικολοπούλου Μαρία, ALFA ROMEO Alfasud, 1977, και 3οι Φίλης Στάθης –Φίλης Χάρης, TOYOTA Celica, 1972.  

Στα υπό ένταξη ιστορικά αυτοκίνητα, Touring Sport/GT,  που έχουν τον δικό τους συναγωνισμό η τελική κατάταξη είναι: 1οι Κανελλόπουλος Γεώργιος- Κριτσίκης  Νικόλαος  TOYOTA Celica TS, 2001, 2οι Ιωάννου Ιωάννης-Τσουχλαράκης Νικόλαος, PEUGEOT 106 Rallye, 1995, και 3οι Μάγος Στάθης- Δελαγραμμάτικα Πόπη, FIAT Seicento,1998.

Ο τερματισμός κάτω από την αψίδα του AC3, η παράταξη των αυτοκινήτων πάνω στην κεντρική πλατεία που λειτούργησε ως στατική έκθεση για κατοίκους και επισκέπτες του Δήμου, η άρτια οργάνωση με μέριμνα του Δήμου Σπάρτης και του ΑC3, η απονομή των επάθλων στους νικητές από τον Δήμαρχο, έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στην εκδήλωση και αξιοζήλευτη εικόνα  που επετεύχθη από όλους τους συντελεστές της.  

 AC3 & Regularity Master, δέχθηκαν ευμενή σχόλια από τα πληρώματα κυρίως από τα πρωτοεμφανιζόμενα σε εκδήλωση και όλοι αναχώρησαν  με την ικανοποίηση στα πρόσωπα τους ανεξαρτήτως αποτελέσματος, καθώς συμμετείχαν σε μία εκδήλωση που κάλυψε τις προσδοκίες τους και ήταν ο ορισμός του “ value for money”.

Η περαιτέρω κριτική της εκδήλωσης ως προς το μέγεθος της επιτυχίας, επαφίεται στα συμμετέχοντα  πληρώματα. Στην εκδήλωση έλαβε μέρος για 1η φορά σε regularity  ο καλός συνάδελφος δημοσιογράφος -παλιός πρωταθλητής συνοδηγός Γιάννης Σταυρόπουλος (motori.gr) ενώ ο  φίλος της Λέσχης, πολυνίκης regularity συνοδηγός  Μαθιός Μανσόλας, ως ανταποκριτής των 4Τ,  ακολούθησε την διαδρομή για να γράψει τις εντυπώσεις του.   

Οι διοργανωτές ευχαριστούν τον Δήμαρχο  Σπάρτης και το επιτελείο του με ειδική μνεία στον Πρόεδρο του Δ.Σ. ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ Στέφανο Βρεττάκο ως εκπρόσωπο του στη συνδιοργάνωση, τα μέλη και φίλους του AC3, τα μέλη των Λεσχών ΦΙΛΠΑ, ΣΙΣΑ, και τις ιδιωτικές «αγωνιστικές» ομάδες για την συμμετοχή τους.

Ιδιαίτερη αναφορά και ευχαριστίες σε οδηγούς και συνοδηγούς της  «Εθνικής Ομάδας» πλέον, “ Les Grecs”,  οι οποίοι παρά την 10ήμερη εμπλοκή  και κόπωση από την  συμμετοχή τους στο Rallye Μonte-Carlo Historique  2024, βρήκαν τον χρόνο και την διάθεση να λάβουν μέρος στην εκδήλωση.  Και του χρόνου!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.