Εξαιρετική εμφάνιση των Ελλήνων

By  |  0 Comments

Με χαμόγελα και ικανοποίηση ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο τα Ελληνικά πληρώματα, συμμετέχοντας σε έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες Regularity παγκοσμίως.

Λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση του σύγχρονου Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια ανοίγει την αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, περισσότερα από 230 πληρώματα εκκίνησαν από τέσσερις διαφορετικές πόλεις σε Γερμανία (Μπαντ Χόμπουργκ), Σκωτία (Γλασκώβη), Ιταλία (Μιλάνο) και Γαλλία (Ρεμς) Ανάμεσά τους ήταν και 7 Ελληνικοί συνδυασμοί που προτίμησαν να εκκινήσουν την περιπέτεια από το Μιλάνο της γειτονικής Ιταλίας, την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου. Όλοι τους κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα, τερματίζοντας, μάλιστα, ψηλά στην κατάταξη, λαμβάνοντας υπόψη την μεγάλη συμμετοχή. Με πολλά άψογα οργανωμένα και έμπειρα πληρώματα.

099 J 3RMCH24 Copyright ACM promopub Nogue Roucoules 1024x682

425861250 3215414315419503 4471852580476222601 n
Οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργοσόπουλος έδωσαν το παρών και φέτος στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τερματίζοντας στην 19η θέση στη γενική κατάταξη, έχοντας στα χέρια τους ένα Ford Fiesta XR2 του 1978. Στην πέμπτη διαδρομή του αγώνα, μάλιστα, είχαν τερματίσει στη δεύτερη θέση της γενικής! Λίγο πιο πίσω και συγκεκριμένα στην 28η θέση του αγώνα τερμάτισαν οι Κυριάκος Κοφινάς-Άκης Abastado, οι οποίοι στην έκτη διαδρομή, το Σάββατο, δέχθηκαν τους λιγότερους βαθμούς ποινής από όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν, εντυπωσιάζοντας με την εμφάνισή τους! Μοιράστηκαν ένα Austin Mini Cooper S του 1973.
Στην 40ή θέση ολοκλήρωσαν άλλο ένα Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο οι Μάκης Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος που έλαβαν μέρος με ένα Ford Fiesta 1600 του 1981. Με ένα Renault 5 Alpine Turbo του 1982, οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος τερμάτισαν στην 72η θέση, οι οποίοι είχαν κάνει δυναμικό ξεκίνημα, όντας στην 14η θέση έπειτα από τις δύο πρώτες δοκιμασίες.

424612060 18411777007021997 3457720860009057330 n

Οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλαος Παλυβός αν και ολοκλήρωσαν στην τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, στη συνέχεια υποχώρησαν στην κατάταξη, τερματίζοντας εν τέλει στην 92η θέση της γενικής, δεχόμενοι και αρκετούς βαθμούς ποινής. Είχαν στα χέρια τους ένα Fiat 128 Rally του 1974. Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, με συνοδηγό τον γιο του, Θανάση, τερμάτισαν στην 95η θέση οδηγώντας μία Lancia Beta Coupe 2000 του 1976. Το ευχαριστήθηκαν οι Γεώργιος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος με το Morris Mini 1000 του 1967, ολοκληρώνοντας την προσπάθειά τους στην 128η θέση της γενικής. Συνολικά τερμάτισαν 207 πληρώματα.

424957971 691639736470102 1730960165960844481 n Αντιγραφή
426539680 427871976466874 8856598364491901980 n
ph

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.