
Οι Καρανικόλας-Κακαβάς με το νέο Ford Fiesta Rally 2 στο Ράλλυ Ακρόπολις
Για μία ακόμα χρονιά το πλήρωμα της Car Center θα εκπροσωπήσει τα Ελληνικά χρώματα με ένα εργοστασιακά προετοιμασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, φυσικά για μία ακόμα χρονιά με ένα Ford.
Όμως φέτος, ως φυσική εξέλιξη, οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Kακαβάς, ανεβαίνουν αγωνιστικό επίπεδο προσπάθειας και στόχων και θα συμμετάσχουν στο 69ο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Ford Fiesta Rally2!
Το Ford Fiesta Rally2, που ανήκει στην δεύτερη τη τάξη κατηγορία αγωνιστικών αυτοκινήτων της πυραμίδας της FIA, μία μόλις κάτω από την κορυφαία Rally1, θα έχει την τεχνική υποστήριξη της Car Center με την συνδρομή των τεχνικών
της M-Sport .
Η επιλογή του νέου αυτοκινήτου αποτελεί μία φυσική εξέλιξη μετά από μία συνεπή τριετή παρουσία στο Ράλλυ Ακρόπολις με αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally3 που συνδυάστηκε με εντυπωσιακές όντως επιδόσεις.
Μάλιστα, οι κορυφαίοι χρόνοι του πληρώματος όχι μόνο σε σχέση με τον Ελληνικό ανταγωνισμό, αλλά και απέναντι σε διεθνή πληρώματα που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα Junior WRC της FIA, ήταν αυτοί που έδωσαν το έναυσμα στον Νώντα Καρανικόλα και στην ομάδα της Car Center να «ανέβουν» επίπεδο φέτος.
Οι προκλήσεις που αναμένεται να αντιμετωπίσει το πλήρωμα της Car Center στο Ράλλυ Ακρόπολις με Ford Fiesta Rally2 περιλαμβάνουν ένα νέο «τοπίο» μια και οι διαφορές του φετινού Fiesta Rally2 σε σχέση με το περυσινό προδιαγραφών Rally3 είναι ουσιαστικές τόσο σε επίπεδο οδήγησης όσο και συντήρησης.
Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι γνωστό για τους κακοτράχαλους και απότομους δρόμους, τα δύσκολα περάσματα και τις μεταβαλλόμενες επιφάνειες στο οδόστρωμα, όπως μαλακό και σκληρό χώμα, αλλά και «φυτεμένες» πέτρες.
Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η προετοιμασία του αυτοκινήτου από τους τεχνικούς της Car Center και της M–Sport είναι καθοριστικός παράγοντας αξιοπιστίας αλλά και επιδόσεων.
Γνωρίζοντας ότι με τα μέχρι τώρα δεδομένα, τις ημέρες του αγώνα (26-29 Ιουνίου) θα υπάρχει γενικότερα ζέστη και υψηλές θερμοκρασίες, το πλήρωμα θα κληθεί να κάνει εξαιρετική διαχείριση της φθοράς των ελαστικών.
Ένας ακόμα καθοριστικός τομέας για την επίτευξη των στόχων επιδόσεων και τερματισμού αποτελεί η μεγάλη σωματική καταπόνηση, που σε αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally2 είναι εξαιρετικά μεγάλη.
Αυτές οι προκλήσεις κάνουν το Ράλλυ Ακρόπολις έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες στον Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλι, και είναι αυτές που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το πλήρωμα της Car Center.
Ο αγώνας ξεκινά την Πέμπτη 26 Ιουνίου από τον προαύλιο χώρο του Καλλιμάρμαρου Παναθηναϊκού Σταδίου στο κέντρο της Αθήνας, ενώ η εντυπωσιακή απογευματινή Υπερειδική Διαδρομή στο Ζάππειο Μέγαρο αναμένεται να δώσει το καλύτερο έναυσμα για την λαμπρότητα ενός αγώνα του WRC, με την ιστορικότητα και το εκτόπισμα που έχει το Ράλλυ Ακρόπολις.
To 69ο Ράλλυ Ακρόπολις αποτελείται συνολικά από 17 Ειδικές Διαδρομές, θα έχει την βάση του στην Λαμία όπως και τα προηγούμενα χρόνια, ενώ τερματίζει το μεσημέρι της Κυριακής 29 Ιουνίου στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας.
Για όλους όσους θελήσουν να δουν από κοντά το πλήρωμα της Car Center και γνωρίσουν την συμμετοχή των Νώντα-Γιώργου με το Fiesta Rally2 μπορούν να επισκεφθούν το camp της ομάδας στο Service Park της Λαμίας που θα βρίσκεται σε παράλληλο χώρο με την εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford!
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες της Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο με τελικό αποτέλεσμα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του. Πρόκειται για τις εταιρείες, NBG LEASING (Εθνική Leasing-υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων & απόκτησης παγίων με μίσθωση), WÜRTH (μηχανολογικός εξοπλισμός συνεργείων), eltrekka (εισαγωγή και διανομή ανταλλακτικών), DOULAKIS PARTS (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), STORE YOUR CAR (υπηρεσίες συντήρησης και αποθήκευσης ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Quick Fit (εμπορία ελαστικών), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENS VOICE GROUP.
Δηλώσεις
Νώντας Καρανικόλας (οδηγός):
«Η επιλογή ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας Rally2 δεν έγινε αβασάνιστα. Γνωρίζαμε ότι θα είναι διαφορετικό και ιδιαίτερα απαιτητικό αυτοκίνητο μια και οι διαφορές του από το αντίστοιχο Rally3 είναι ουσιώδεις. Άλλη ιπποδύναμη, άλλες αναρτήσεις, άλλα φρένα και προφανώς άλλες ταχύτητες. Όλα τα παραπάνω θα είναι τα στοιχεία που θα προσπαθήσουμε να φέρουμε στα μέτρα μας ώστε να πέτυχουμε τον στόχο μας που φέτος είναι να τερματίσουμε, ενώ θα ακολουθήσουμε και τους υπόλοιπους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2025. Παράλληλα θα είναι και μία ευκαιρία να εξοικειωθούμε αρκετά με το αυτοκίνητο, ώστε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα ράλι 2026.»
Γιώργος Κακαβάς (συνοδηγός):
«Ο ρόλος του συνοδηγού είναι ζωτικής σημασίας στην ανάγνωση διαδρομών και στην λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Συμμετέχοντας για πρώτη φορά με ένα τόσο απαιτητικό αυτοκίνητο όπως το Ford Fiesta Rally2 στο Ράλλυ Ακρόπολις, οι προκλήσεις προστίθενται και από την έλλειψη εμπειρίας με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το περιβάλλον του αγώνα. Στο δικό μου επίπεδο αυτό που χρειάζεται να γίνει είναι η προσαρμογή των γραπτών μου σημειώσεων των Ειδικών Διαδρομών στα νέα δεδομένα, όπως η ταχύτητα, και τα φρενάρισμα. Πιστεύω ότι μετά το πρώτο σκέλος θα έχουμε μία πολύ καλύτερη εξοικείωση με το νέο μας αυτοκίνητο.»