H PEUGEOT στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού

By  |  0 Comments

Με 40 μοντέλα, σε ένα χώρο 4.000 τ.μ., η παρουσία της PEUGEOT στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού θα είναι έντονη περισσότερο από κάθε άλλη φορά! Τα νέα PEUGEOT 308 GT και PEUGEOT 508 αναμένεται να κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες στους ευρωπαϊκούς δρόμους, ενώ τα πρωτότυπα PEUGEOT EXALT και QUARTZ επιδεικνύουν την πρόοδο της μάρκας και την σχεδιαστική φιλοσοφία του αύριο. Επιπλέον, η ειδική έκδοση PEUGEOT 208 GTi 30th (φωτό) θα παρουσιαστεί δίπλα στα αγωνιστικά PEUGEOT 2008 DKR, 208 WRX και 208 T16 που αντιπροσωπεύουν την τεχνογνωσία της PEUGEOT SPORT. Στο πλαίσιο εξέλιξης τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον, η PEUGEOT θα παρουσιάσει το 208 2L HYbrid Air καθώς και τους νέους κινητήρες Euro 6 που περιλαμβάνονται στη σειρά PureTech, στις επίσης βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.6 THP, καθώς και στις πετρελαιοκίνητες BlueHDi.

PEUGEOT 508, σημείο αναφοράς

Με το νέο 508, η PEUGEOT επισφραγίζει την θέση της στην κατηγορία των μπερλίνων. Στο ανανεωμένο μοντέλο έχει δοθεί έμφαση ακόμη και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Στους προφυλακτήρες έχουν ενσωματωθεί τα στάνταρ φώτα ημέρας, ενώ στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχουν προβολείς τεχνολογίαςLED. Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν επίσης αναβαθμιστεί με ένα πιο οριζόντιο σχήμα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι ο τεχνολογικός εξοπλισμός καθώς περισσότερες εκδόσεις συνδυάζονται με οθόνη αφής 7’’ η οποία παρέχει την δυνατότητα διαχείρισης των περισσοτέρων λειτουργών του αυτοκινήτου. Μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται και άλλα στοιχεία εξοπλισμού όπως το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί «Open & Go», το αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, ο αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης, το ηχοσύστημα της JBL, το σύστημα ειδοποίησης τυφλής γωνίας κ.α.

Το νέο PEUGEOT 508 διαθέτει στην γκάμα του 8 μηχανικά σύνολα προδιαγραφών E6, 2 βενζίνης και 6 πετρελαίου.

1.6 THP 165 S&S βενζινοκινητήρας, απόδοσης 165hp, με μηχανικό ή αυτοματοποιημένο κιβώτιο 6 σχέσεων

2.0 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας 150hp με εκπομπή CO2 μόλις 105 g/km, η καλύτερη επίδοση στην κατηγορία και σε εκδόσεις με παρόμοιας χωρητικότητας κινητήρα

2.0 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας 180hp με 111g/km CO2,

PEUGEOT 308 GT: με δύο εκδόσεις κινητήρων και κορυφαίες επιδόσεις!

Το PEUGEOT 308 GT είναι ένα αυτοκίνητο που ενθουσιάζει με τις επιδόσεις και το κορυφαίο σασί. Στη γκάμα του μοντέλου προστίθενται δύο δυναμικές νέες εκδόσεις κινητήρων, τόσο στην έκδοση αμαξώματος Hatchback όσο και στην πιο οικογενειακή SW. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις προσφέροντας πραγματική οδηγική απόλαυση και εξαιρετικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

GT 205 με κινητήρα 1.6 THP 205 S&S, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, 130 g/km CO2 και κατανάλωση 5,6 L/100 km για το Hatchback – 134 g/km CO2 και 5,8 L/100km για το SW

GT 180 με κινητήρα 2.0 BlueHDi 180, αυτόματο κιβώτιο EAT6, 103 g/km CO2 και 4,0 L/100 kmγια το Hatchback – 107 g/km CO2 και 4,1 Ll/100 km για το SW.

Στο εμπρός μέρος και στην γρίλια δεσπόζει ο εμβληματικός λέοντας με τα LED να συμπληρώνουν την σπορ εικόνα. Νέο στιλ έχουν και τα «φλας» με διαδοχική φωτεινή ενεργοποίηση (από μέσα προς τα έξω) τα οποία έχουν τοποθετηθεί πάνω από τις νέες μικρό-εισαγωγές του αέρα για να δροσίζεται με φρέσκο αέρα ο κινητήρας, αλλά και να δίνεται έμφαση στις κορυφαίες εκδόσεις 308 GT. Από το PEUGEOT i-Cockpit, ο οδηγός βρίσκεται στο επίκεντρο και πίσω από το τιμόνι με θέα τον κομψό πίνακα οργάνων. Τη μοναδική αίσθηση συμπληρώνει το πακέτο Driver Sport Pack, το οποίο είναι στάνταρ και στις δύο εκδόσεις κινητήρων και προσφέρει συγκεκριμένη παραμετροποίηση.

Πρωτότυπα PEUGEOT EXALT & QUARTZ

Το πρωτότυπο Quartz συνδυάζει το στιλ της επόμενης γενιάς SUV με χαρακτηριστικά από σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Στο εσωτερικό, το νέο πρωτότυπο της PEUGEOT αποπνέει μία αυθεντική αθλητική αύρα από γνήσια υλικά, όπως ο βασάλτης, η επαναστατική ψηφιακά υφασμένη επένδυση και το επεξεργασμένο δέρμα. Το Quartz i-Cockpit είναι πλήρως εστιασμένο στον οδηγό για να του παρέχει πλήρη υποστήριξη και έλεγχο των 500 hp απόδοσης από ένα προηγμένο υβριδικό plug-in σύστημα που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.6 THP με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Χάρη σε μία νέα κατασκευαστική μέθοδο η μεσαία κολόνα του αμαξώματος απουσιάζει με τις κάθετα ανοιγόμενες πόρτες να διευκολύνουν την πρόσβαση. Στο εσωτερικό υπάρχουν βιοδιασπώμενα και ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ το Quartz είναι το πρώτο μοντέλο που έχει κατασκευαστεί ποτέ με ψηφιακή υφασμένη επένδυση, μέσω μίας επαναστατικής διαδικασίας με πλεκτή ύλη από ίνες πολυεστέρα που προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.

Το PEUGEOT EXALT είχε αποκαλυφθεί τον Απρίλιο στο Πεκίνο και στις αρχές Οκτωβρίου θα κάνει την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο Παρίσι. Σχεδιαστική βάση για το PEUGEOT EXALT αποτέλεσε τοπρωτότυπο ONYX του 2012. Στο εσωτερικό του PEUGEOT EXALT, ο κάθε επιβάτης διαθέτει τον προσωπικό του χώρο, είτε πρόκειται για τον οδηγό είτε για τους επιβάτες. Το ταμπλό καθώς και τμήματα των πλευρικών επιφανειών καλύπτονται από ξύλο που προέρχεται από ανακυκλωμένο χαρτί εφημερίδων. Η μοναδική σομόν απόχρωση του συγκεκριμένου ξύλου οφείλεται στο γεγονός ότι το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε προέρχεται αποκλειστικά από οικονομικές εφημερίδες. Για την εξασφάλιση των ιδανικών συνθηκών για τους επιβάτες, το PEUGEOT EXALT εφοδιάζεται με ένα πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης του αέρα που ονομάζεται Pure Blue.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ PEUGEOT: Πρότυπο οικονομίας το 208 HYbrid Air 2L

O μέσος όρος εκπομπής CO2 των νέων μοντέλων PEUGEOT που πωλήθηκαν στην Ευρώπη έως τα τέλη του Ιουνίου ήταν στα 111,1 g/km, σε σχέση με τα 115,1 g/km της αντίστοιχης περιόδου για το 2013, αναδεικνύοντας την μάρκα ως μία από τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

Με το PEUGEOT 208 HΥbrid Air 2L το οποίο πετυχαίνει μέση κατανάλωση μόλις 2L/100km, ηPEUGEOT αποδεικνύει ότι είναι εφικτός ο στόχος της ευρείας παραγωγής ενός προσιτού αυτοκινήτου με αυτά τα χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπών έως το 2020, χρονιά ορόσημο που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η παραπάνω επίδοση είναι αποτέλεσμα διαφόρων τροποποιήσεων σε σχέση με το συμβατικό μοντέλο,όπως η δραστική μείωση του βάρους με εκτενή χρήση ελαφρών υλικών (αλουμίνιο και άλλα συνθετικάυλικά) καθώς και η χρήση ελαστικών μειωμένης αντίστασης κύλισης. Μεγάλη προσοχή δόθηκε στηναεροδυναμική, όπου με διάφορες βελτιώσεις η αεροδυναμική αντίσταση έχει μειωθεί κατά 20%. Η τεχνολογία HYbrid Air ωστόσο, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων.Συνδυάζει τον εξελιγμένο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech 82 με ένα υδροπνευματικό σύστημα που αποθηκεύει και παράγει έργο μέσω συμπιεσμένου αέρα υποβοηθώντας ή αντικαθιστώντας για μικρό χρονικό διάστημα τη μηχανή εσωτερικής καύσης.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.