Η Volvo και ο Avicii, Feeling Good για το μέλλον

By  |  0 Comments

 

·         Η Volvo συνεργάζεται με το διάσημο Σουηδό DJ/Παραγωγό Avicii για τη νέα της καμπάνια

·         Ο Avicii διασκευάζει για τη Volvo το κλασσικό τραγούδι Feeling Good της Νίνα Σιμόν

·         Η καμπάνια σηματοδοτεί τη νέα εποχή της Volvo με τον ερχομό του Νέου XC90

 

Η Volvo Cars και ο διάσημος Σουηδός DJ και Παραγωγός Avicii (διαβάζεται: Αβίτσι) ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία δημιουργική συνεργασία με στόχο να προβάλλουν τις κοινές σουηδικές τους ρίζες. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους, μία νέα ηχογράφηση ενός κλασσικού κομματιού με συμβολικό τίτλο μαζί με το σχετικό video, θα κάνουν πρεμιέρα στις 8 Μαΐου. Η συνεργασία Volvo και Avicii θα αποτελέσει τη βάση μιας παγκόσμιας καμπάνιας του σουηδικής μάρκας, με τίτλο “A New Beginning” και αφορμή το λανσάρισμα του Νέου XC90.

 Volvo Cars and artist & producer Avicii Feeling Good about the future

Ο Avicii, 26 ετών, γεννήθηκε στη Στοκχόλμη, και γνωρίζει τεράστια επιτυχία στον κόσμο της μουσικής τα τελευταία χρόνια. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους DJ, remixer και παραγωγούς δίσκων στον κόσμο.

«Η Volvo Cars βρίσκεται σε άνθηση, όπως ακριβώς και ο Avicii, με ένα παγκόσμιο κοινό που αυξάνεται συνεχώς. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε την κοινή κληρονομιά μας και το πάθος μας για ζωή, από τη συνεργασία μας για να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό που θα αντανακλά ποιοι είμαστε και τι είναι σημαντικό για μας», είπε ο Αλαίν Βισσέρ (Alain Visser), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars.

Για τη συνεργασία τους, Volvo και Avicii επέλεξαν το τραγούδι Feeling Good, σε ελεύθερη μετάφραση «Νιώθοντας Ωραία», ένα κλασσικό κομμάτι που ηχογράφησε η Νίνα Σιμόν (Nina Simone) πριν από 50 χρόνια και το οποίο παίρνει νέα πνοή με την παραγωγή του Avicii, με την προσθήκη νέων φωνητικών και συναρπαστικού ρυθμού. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό μουσικό άκουσμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Avicii και που ενθουσιάζει εκατομμύρια οπαδούς του σε κλαμπ και φεστιβάλ ανά τον κόσμο.

«Πάντα μου άρεσε αυτό το τραγούδι, είμαι μεγάλος θαυμαστής της Νίνα Σιμόν, της Έττα Τζέιμς (Etta James) και αυτού του είδους της μουσικής. Είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ. Για μένα είναι διαχρονικό. Όταν έμαθα ότι αυτό ήταν το τραγούδι που ήθελε η Volvo Cars στην καμπάνια της, ενθουσιάστηκα κυριολεκτικά! Αυτό που δημιούργησα θεωρώ ότι είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό, παραμένει όμως πάντα πιστό στο γνήσιο», είπε ο Avicii.

Το video του Feeling Good γυρίστηκε στη Στοκχόλμη και σε τοποθεσίες οικείες για τον Avicii, όπως το Όστερλεν (Osterlen) της Σουηδίας, όπου ο ίδιος περνούσε τα καλοκαίρια του με την οικογένειά του. Ο Avicii με την ομάδα του συμμετείχαν δημιουργικά στοvideo και το σενάριό του μαζί με τη Volvo.

Η Volvo έχει κερδίσει την παγκόσμια φήμη της για την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος και την ποιότητα που προσφέρει, από την ίδρυση της εταιρείας, το 1927. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ξεκίνησε έναν σημαντικό επαναλανσάρισμα της μάρκας, με βάση αυτές τις σημαντικές αξίες. Το αποτέλεσμα είναι μια σύγχρονη και πολύ φρέσκια ματιά σε όλα όσα μπορεί να προσφέρει ένας κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στους πελάτες του, δηλαδή μια μοναδικά προσωποποιημένη εμπειρία που ενεργά βελτιώνει αλλά και προστατεύει τη ζωή τους.

«Καθώς με το Νέο XC90 ξεκινάμε το πιο συναρπαστικό πρόγραμμα νέων μοντέλων στην ιστορία της Volvo, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε μια διαφημιστική καμπάνια εστιασμένη στην ουσία και τη μοναδικότητα της μάρκας μας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα μας στρατηγική marketingVolvo Way to Market”, την οποία ανακοινώσαμε πρόσφατα. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε και αυτό το μότο για την καμπάνια μας, “A New Beginning”. Γιορτάζουμε τόσο αυτό που είμαστε όσο και αυτό που φιλοδοξούμε να γίνουμε. Να δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να απολαμβάνουν καλύτερα και στο μέγιστο βαθμό τη ζωή τους», πρόσθεσε ο Αλαίν Βισσέρ.

Volvo Cars and artist & producer Avicii Feeling Good about the future

Σχετικά με τον Avicii

Το 2011, ο Avicii έφτασε στην κορυφή με την παγκόσμια επιτυχία του “Le7els”, το οποίο έγινε No. 1 χορευτική επιτυχία σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ηνωμένο Βασίλειο και πούλησε 4 εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως. Πρώτο σε 6 ακόμα χώρες, στα πρώτα 10 σε πολλές άλλες, χάρισε στον Τιμ Μπέργκλινγκ (Tim Bergling), όπως είναι το πραγματικό του όνομα, τη δεύτερη υποψηφιότητά του για το βραβείο Grammy. Ακολούθησαν και άλλες επιτυχίες, μεταξύ των οποίων τα “Silhouettes” και “I Could Be the One” (με τον Nicky Romero), ενώ το 2012 γνώρισε μεγάλη δημοσιότητα το remix του “Girl Gone Wild” της Madonna. Το 2013, ο Avicii κέρδισε το πρώτο του βραβείο American Music Award (AMA) (του πλέον δημοφιλούς καλλιτέχνη ηλεκτρονικής χορευτικής μουσικής) και το πρώτο του βραβείο MTV Europe Music Award (EMA) (του καλύτερου καλλιτέχνη ηλεκτρονικής μουσικής).

 

Το 2014, ο Avicii εδραίωσε τη θέση του ως αστέρας της ηχογράφησης και κορυφαίος DJ με την επιτυχία του πρώτου του επαναστατικού ύφους album,True, της PRMD Records. Το album όχι μόνο ικανοποίησε το δημιουργικό παρορμητισμό του 26χρονου Σουηδού να ξεπεράσει τα όρια της μουσικής, αλλά επαναπροσδιόρισε και το νόημα της χορευτικής μουσικής συνδυάζοντας τους παραδοσιακούς ήχους της folk, της country και της bluegrass με δυναμικέςpop μελωδίες, jam συνδυασμούς funk disco και ζωηρούς ρυθμούς house. Πραγματικά συγκλονιστική η 4 φορές πλατινένια επιτυχία “Wake Me Up” έφτασε στην πρώτη θέση σε 81 χώρες και έγινε το κομμάτι με τη μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά κυκλοφορία στο Spotify (πάνω από 300 εκατομμύρια αναπαραγωγές) και No. 1 στον κόσμο στη μουσική εφαρμογή Shazam, ενώ συγκέντρωσε πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια αναπαραγωγές διεθνώς και 600 εκατομμύρια προβολές στο YouTube. Μετά την κυκλοφορία του True, οι New York Times αποκάλεσαν τον Avicii “έναν καλλιτέχνη που σηκώνει στους ώμους του το σήμερα και το αύριο”. Την περασμένη χρονιά αναδείχθηκε Worlds Best Electronic Dance Artist στα World Music Awards και η επιτυχία του “Wake Me Up” ανακηρύχθηκε Top Dance/Electronic Song στα Billboard Music Awards και EDM Song of the Year στα μουσικά βραβεία iHeartRadio. Μεγάλη επιτυχία γνώρισαν επίσης και τα κομμάτια που ακολούθησαν μετά το True, “Hey Brother” και “Addicted To You”.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.