SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις: Πρωταθλητής ο Κύρκος

By  |  0 Comments

Η δεύτερη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να μην ολοκληρώθηκε, αλλά, από τη στιγμή που καλύφθηκαν τα απαιτούμενα από τον κανονισμό χιλιόμετρα, ο αγώνας προσμετρά κανονικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Έτσι, με τους Αθανασούλα-Ζακχαίο να κερδίζουν και τη δεύτερη ημέρα του εθνικού μας αγώνα με το Skoda Fabia R5 με σημαντική διαφορά, η 2η θέση ήταν αρκετή για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ώστε να τους χαρίσει τον τέταρτο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους. Ο Έλληνας οδηγός, γνωρίζοντας ότι με το Lancer EVO IX δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Αθανασούλα, έλεγξε το συναγωνισμό, απέφυγε το ρίσκο και, ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα Lancer EVO IX, που επίσης απέφυγαν τα λάθη και, μετά τη χθεσινή τους ατυχία, όταν και εγκατέλειψαν από ηλεκτρικά, κατάφεραν να τερματίσουν στο βάθρο. Πίσω τους βρέθηκαν οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου με ακόμα ένα Lancer, αλλά δέκατης γενιάς. Οι τελευταίοι είχαν τη δική τους μάχη με τους Νιώρα-Κακαλή με το Subaru Impreza N12, επικρατώντας στο τέλος στις λεπτομέρειες επί του πληρώματος του ιαπωνικού σεντάν. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κύπριοι Γιάνγκου-Παντελή με ακόμα ένα Lancer EVO IX, οι Παυλίδης-Πετρόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο και οι Ζούνης-Ιντζόγλου με το Subaru Impreza. Η νίκη στην κατηγορία F2 κατέληξε στα χέρια των Λευκαδίτη-Τσιούκα με το Peugeot 206, οι οποίοι και διπλασίασαν τις επιτυχίες τους, μετά τη χθεσινή που σημείωσαν στο πρώτο σκέλος.

Επόμενος και τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Αμάρυνθος, στις 24-25 Οκτωβρίου.

10    ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Λάμπρος – ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νικόλαος    SKODA Fabia R5
«Από την αρχή του αγώνα δεν μας ενδιέφερε τόσο πολύ η θέση που θα βρισκόμασταν, αλλά οι χρόνοι που θα πραγματοποιούσαμε. Οι χρόνοι μας ήταν πολύ καλοί απέναντι σε εξαιρετικούς αντιπάλους που έχουν κατακτήσει τίτλους. Με δεδομένο ότι αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας για εμάς με το αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Βέβαια, δεν το χαρήκαμε όσο θα θέλαμε σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως ήταν σωστή τόσο η μείωση της χθεσινής ειδικής, όσο και η ακύρωση του υπόλοιπου σκέλους. Ευχαριστούμε πολύ το Lascaris Foundation για την ευκαιρία που μας έδωσε».

kyrkos acropolis2015

14    ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος – ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Το μόνο που έχουμε να κρατήσουμε από αυτόν τον αγώνα είναι η κατάκτηση του τίτλου. Οι συνθήκες ήταν περίεργες καθώς δεν έχουμε συνηθίσει σε αυτές. Συγχαρητήρια στον Λάμπρο Αθανασούλα για την επίδοσή του, καθώς και σε όλα τα πληρώματα του αγώνα».

18    ΠΑΝΤΕΛΗ Πέτρος – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Κωνσταντίνος    MITSUBISHI Lancer Evo X
«Ο αγώνας τελείωσε πιο γρήγορα από ό,τι περιμέναμε. Φτάσαμε στο σέρβις με πρόβλημα στο υδραυλικό τιμόνι, το οποίο και επισκευάσαμε, αλλά μετά ο αγώνας δυστυχώς ή ευτυχώς, τελείωσε. Είμαστε ικανοποιημένοι».

liverisacropolis2015start

20    ΒΕΛΑΝΗΣ Βασίλης – ΒΕΛΑΝΗΣ Γιάννης    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Στα Αθίκια γλιστρούσαμε πολύ, ενώ από το Κεφαλάρι αρχίσαμε να βρίσκουμε το ρυθμό μας. Συνολικά, αν εξαιρέσουμε τον καιρό, ο αγώνας ήταν καλός και οι ειδικές ωραίες. Ο καιρός άλλαξε τη στρατηγική για όλους και ήταν πολύ σημαντικό να γίνουν οι σωστές επιλογές ελαστικών. Εμείς δεν το κάναμε το πρωί. Συνολικά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι».

21    ΓΙΑΝΓΚΟΥ Παναγιώτης – ΠΑΝΤΕΛΗ Χρυσόστομος    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος και σκληρός για εμάς λόγω των συνθηκών. Σήμερα από το πρωί είχαμε πρόβλημα με τη κίνηση εμπρός. Χθες, από το 10ο χλμ. της νυχτερινής ειδικής είχαμε πρόβλημα με τους προβολείς μας. Πάντως τερματίσαμε και όλα είναι καλά».

22    ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης – ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος    SUBARU Impreza WRX STI
«Δυστυχώς για εμάς ο αγώνας αποδείχθηκε πολύ δύσκολος ακόμα και πριν την εκκίνηση, αφού είχαμε προβλήματα ήδη από την προετοιμασία. Στο καθαρά αγωνιστικά κομμάτι, χθες χάσαμε αρκετό χρόνο με την έξοδο. Και σήμερα συνέβη το ίδιο, λόγω της βροχής, καθώς μας τα χάλασε η Ζήρεια. Οργανωτικά και σχεδιαστικά ο αγώνας ήταν καλός, αλλά ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος».

23    ΠΑΥΛΙΔΗΣ Νικόλαος – ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Νικόλαος    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Είμαι ευχαριστημένος, καθώς αυτή ήταν η πρώτη μου φορά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ο αγώνας ήταν δύσκολος αφού δεν απαιτούσε ταχύτητα, αλλά στρατηγική. Στόχος μας ήταν να φτάσουμε στον τερματισμό και αυτό επιτεύχθηκε».

26    ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης – ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ Νικόλαος    SUBARU Impreza WRX STI
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και ενδιαφέρων, αλλά μας τα χάλασε ο καιρός. Όταν συναντήσαμε τη βροχή κατάλαβα ότι τα δεύτερα περάσματα θα γίνουν πολύ δύσκολα, ιδίως στο Κεφαλάρι. Τελικά αποδείχθηκε ότι όλες οι ειδικές είχαν πρόβλημα και θεωρώ ότι το Ακρόπολις πρέπει να διεξάγεται στην κανονική του ημερομηνία».

3O    ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης – ΔΙΠΛΑΣ Χρήστος    TOYOTA Yaris
«Περάσαμε δύσκολα. Αποδείχθηκε λάθος η επιλογή μας να δηλώσουμε στο ERC, καθώς συναντούσαμε όλη τη λάσπη από τα προπορευόμενα, κυρίως τετρακίνητα αυτοκίνητα, ενώ πιο πίσω τα πράγματα ήταν καλύτερα. Χθες αντιμετωπίσαμε προβλήματα με τα ηλεκτρικά. Σήμερα δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα, οπότε τέλος όλα καλά».

58    ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας – ΤΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος    PEUGEOT 206 XS
«Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας. Ειδικά σήμερα, στη Ζήρεια, οι συνθήκες ήταν κυριολεκτικά τραγικές καθώς δεν υπήρχε καθόλου ορατότητα. Ο αγώνας ήταν ωραίος, αλλά δυστυχώς ο καιρός ήταν κακός. Σήμερα θυσιάσαμε την πρώτη ε.δ. που περιελάμβανε την άσφαλτο και αυτή η επιλογή μας “βγήκε” στο Κεφαλάρι όπου κάναμε πολύ καλό χρόνο. Στη Ζήρεια απλά επιβιώσαμε».

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.