Το MINI Νο1 στο Βαρόμετρο Ικανοποίησης Πελατών της ADAC

By  |  0 Comments

Το νέο MINI κατακτά τους δρόμους του κόσμου αλλά και τις καρδιές των ιδιοκτητών του. Σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η Γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC, το αρχέτυπο premium μοντέλο της μικρής κατηγορίας αυτοκινήτων αναδείχτηκε 1ο στην ικανοποίηση πελατών. Στην πιο πρόσφατη έκδοση του ADAC Customer Barometer, το νέο MINI φιγουράρει στην 1η θέση της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων.

Τα αποτελέσματα βασίζονται σε μία αντιπροσωπευτική online έρευνα 20.000 και πλέον ιδιοκτητών οχημάτων με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ Οκτωβρίου του 2011 και Δεκεμβρίου του 2014. Στη έρευνα αξιολογήθηκαν τομείς όπως οδηγικές επιδόσεις, ασφάλεια, περιβαλλοντική συμβατότητα, εξοπλισμός και τιμή ενώ εξετάστηκε διεξοδικά η εμπειρία του πελάτη από το service. Το νέο MINI εμφανίστηκε ενισχυμένο σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Με συνολικό σκορ 79,8%, κατάφερε να βελτιώσει το περσινό του αποτέλεσμα και να περάσει στην κορυφή της μικρής κατηγορίας.

Ιδιοκτήτες του νέου MINI έδωσαν την υψηλότερη βαθμολογία τους στον πρωταρχικό τομέα της διασκεδαστικής οδήγησης. Η νέα γενιά κινητήρων, η εκτενώς ανανεωμένη τεχνολογία ανάρτησης και το φαρδύ μετατρόχιο του νέου μοντέλου αποτελούν την τέλεια βάση για ζωηρές επιταχύνσεις και την ευελιξία ΜΙΝΙ, γνωστή σαν αίσθηση go-kart. Επιπλέον, οι οδηγοί MINI εκτιμούν περισσότερο από ποτέ το μοντέρνο εξοπλισμό του αυτοκινήτου τους, το εξατομικευμένο στυλ και την premiumποιότητα. Αυξημένη οδηγική άνεση, νέα φιλοσοφία απεικόνισης και λειτουργιών και μία εκτεταμένη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού βοήθησαν το νέο ΜΙΝΙ να βελτιώσει τα σκορ του στην κατηγορία έλεγχοι/άνεση. Επιπλέον, τα ώριμα χαρακτηριστικά του νέου ΜΙΝΙ – που αντανακλώνται στη βελτιστοποιημένη λειτουργικότητα και σε ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας υλικών και κατασκευής – έχουν σαν αποτέλεσμα υψηλότερους δείκτες ικανοποίησης από τη σχέση κόστους / απόδοσης (value for money) συγκριτικά με προηγούμενες έρευνες.

Η κορυφαία κατάταξη του μοντέλου στο ADAC Customer Barometer αποτελεί μία ακόμα απόδειξη ότι όταν κάποιος επιλέγει διασκεδαστική οδήγηση και εξατομικευμένη αίσθηση σε στυλ MINI, απολαμβάνει ικανοποίηση σε βάθος χρόνου. Το όφελος μακροπρόθεσμα επιβεβαιώνεται από την υψηλή αξία μεταπώλησης του νέου ΜΙΝΙ. Από τότε που λανσαρίστηκε στην αγορά, εκτός του ότι απέσπασε τον τίτλο “Resale Value Giant” που απένειμε το Focus Online, ήρθε πρώτο και στην κατάταξη “Value Master” του Auto Bild.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.