Η αποκατάσταση μιας Ferrari

By  |  0 Comments

Ήταν Μάρτιος του 2014 όταν μια σπάνια FERRARI 250 GT SWB Berlinetta Competizione, σε όχι ιδιαίτερα καλή κατάσταση, επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια, στο…σπίτι της στο Μαρανέλο.
Το καλοκαίρι το ίδιου έτους, το Ferrari Classiche Department έπιασε δουλειά και 14 μήνες μετά, η FERRARI 250 GT, λαμπερή σαν…καινούργια έκανε την επανεμφάνισή της. Χρειάστηκε βέβαια σχολαστική δουλειά, όχι μόνο στο αμάξωμα,  για να επανέλθει η 250 GT SWB Berlinetta Competizione σε άριστη κατάσταση.
Σύμφωνα με τις λίγες διαθέσιμες πληροφορίες για την ιστορία της, ο πρώτος ιδιοκτήτης της ήταν ο οδηγός αγώνων με συμμετοχές και στη Φόρμουλα-1, Dorino Serafini, ο οποίος το 1964, την πούλησε στον ΓάλλοRene Richard, στα χέρια του οποίου είχε ένα άσχημο τρακάρισμα.

Στη συνέχεια, ο Βέλγος μηχανικός Lucien Bianchi την αγόρασε και την επισκεύασε, για να την πουλήσει τελικά στον οδηγό αγώνων Jacques Pollet.
Το 1984 άλλαξε και πάλι ιδιοκτήτη καταλήγοντας σε ένα Βέλγο συλλέκτη, ο οποίος το 1992 την έβαψε κίτρινη. Με αυτό το χρώμα έφτασε στο Μαρανέλο για την ανακατασκευή της. Ο σημερινός της ιδιοκτήτης πάντως, ένας συλλέκτης με ιδιαίτερη αδυναμία στις FERRARI, προτίμησε το Pininfarina γκρι χρώμα, που χρησιμοποιούσαν οι FERRARI τη δεκαετία του 60.

https://www.youtube.com/watch?v=DrAUEv9jK5c

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.