Νέα ανταγωνιστική τιμή 3.990 ευρώ για το SR Max  της Aprilia

By  |  0 Comments

Το scooter 300 κυβικών που αξιοποιεί τη σπορ ψυχή της Aprilia, προσφέροντας καθαρή διασκέδαση και απόλαυση στην οδήγηση.

Το Aprilia SR Max μεταφράζει το σπορ χαρακτήρα και την εκρηκτικότητα των μοντέλων του Νοάλε σε όρους τουρισμού: ένα σκούτερ εμπνευσμένο από τον κόσμο των αγώνων που εγγυάται κορυφαίες επιδόσεις και ευελιξία.

Η παρουσία του SR Max γίνεται αισθητή με την πρώτη ματιά. Ο επιθετικός σχεδιασμός με έντονες γραμμές αντικατοπτρίζει το σπορ χαρακτήρα ενός μοντέλου που ξεχωρίζει με το πληθωρικό στυλ του.

Η συμπαγής μπροστινή όψη αγκαλιάζει τη δυναμική αισθητική του φωτιστικού συνόλου: ανάμεσα στους δύο προβολείς παρεμβάλλεται μία μεταλλική γρίλια, μία απλή λεπτομέρεια που χαρίζει στο SR Max αποφασιστική έκφραση.  Τα γραφικά που περιβάλλουν τους προβολείς και τους αεραγωγούς έρχονται σε αντίθεση με το χρωματισμό του αμαξώματος και, μαζί με την ιταλική τριχρωμία στο πάνω μέρος της μάσκας, δίνουν στο SR Max κομψότητα και ιδιαίτερο στιλ. Παράλληλα η λεπτή και αιχμηρή ουρά τονίζει το πλούσιο πίσω τμήμα του SR Max. Τη δική της πινελιά προσθέτει η δυναμική καρίνα σε μαύρο ματ με το ασημί λογότυπο Aprilia.

Σπορ υλικό για την εξαιρετικά εργονομική σέλα η οποία διαθέτει υποστήριγμα για την πλάτη του οδηγού και εγγυάται άνεση σε όλες τις συνθήκες. Οι χειρολαβές που πλαισιώνουν το πίσω μέρος της σέλας προσφέρουν ασφάλεια και άνεση στο συνεπιβάτη.

Το Aprilia SR Max είναι κατάλληλο για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και ικανό να προσφέρει συγκινήσεις σε διαδρομές εκτός πόλης, χάρη στις μοτοσυκλετιστικές αρετές και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του.

Είναι εξοπλισμένο με αναρτήσεις που θα αντιστοιχούσαν σε ένα maxi σκούτερ: υδραυλικό αμορτισέρ με παραδοσιακό τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλ. μπροστά, ενώ πίσω λειτουργεί διπλό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης.

Όμως η πραγματική δύναμη του Aprilia SR Max είναι η καρδιά 300 κυβικών: 4-βάλβιδος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας με ηλεκτρονικό ψεκασμό, με διάμετρο 75 χιλ. και διαδρομή 63 χιλ., που παράγει μέγιστη ισχύ 21,6 στις 7.250 σ.α.λ., και αγγίζει τη μέγιστη ροπή των 23 Nm στις μόλις 6.000 στροφές. Το αποτέλεσμα είναι η άριστη κατανομή της ροπής και κατά συνέπεια αποφασιστική επιτάχυνση και άμεση απόκριση σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού.

The 300 cc single-cylinder 4-stroke 4-valve engine with electronic injection delivers a maximum power of 22.4 hp at 7,500 rpm , with a torque output of 23.2 Nm at just 6,500 rpm. Το Aprilia SR Max 300 διατίθεται σε 2 κλασικά και κομψά χρώματα: μαύρο “Aprilia” και λευκό “Bianco Glam”.

Διατίθεται σε όλα τα σημεία πώλησης Aprilia, στη νέα ανταγωνιστική τιμή € 3.990 και συνοδεύεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών το οποίο περιλαμβάνει:

  • Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
  • Ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα: προκαταβολή από 0%, έως 72 μήνες εξόφληση

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  SR MAX 300
   
Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος 4-βάλβιδος
Κυβισμός 278 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 75,0 x 63,0 mm
Σχέση συμπίεσης 11 ± 0,5 : 1
Μέγιστη ισχύς 21,6 – 7250 (hp-rpm)
Μέγιστη ροπή 23 – 6000 (Nm-rpm)
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός
Καταλύτης / Εξάτμιση ΝΑΙ, με αισθητήρα λ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική Magneti Marelli, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα ψύξης Με υγρό
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Ατσάλινο άκαμπτο διπλό σωληνωτό δικτύωμα
Ανάρτηση εμπρός Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, καλάμια Φ35 mm, διαδρομή 94 mm
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με διπλό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης (4 θέσεων) διαδρομής 76 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενο Φ260mm με πλευστή δαγκάνα δύο παράλληλων εμβόλων
Φρένο πίσω Υδραυλικό δισκόφρενο Φ240mm με δαγκάνα δύο παράλληλων εμβόλων
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-15″
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 140/60-14″
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 2110/780/1515 mm
Ύψος σέλας 815 mm
Βάρος κενό 174 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 15 lt
Μέγιστη ταχύτητα 125 km/h
Εκπομπές καυσαερίων Euro III

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.