Η Suzuki στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

By  |  0 Comments

– Εστιάζει στο μεσοπρόθεσμο πλάνο SUZUKI NEXT 100

– Το νέο Baleno, έτοιμο για την ευρωπαϊκή πρεμιέρα τον Απρίλιο

– Νέας γενιάς πλατφόρμα, κινητήρας BOOSTERJET και ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS

Η Suzuki, λίγο πριν συμπληρώσει έναν αιώνα ζωής, έχει εξελίξει το μεσοπρόθεσμο εταιρικό πρόγραμμα διαχείρισης “SUZUKI NEXT 100”, μέσω του οποίου θα ενδυναμώσει την παρουσία της και θα εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη για τα επόμενα 100 χρόνια. Το πλάνο αυτό, σε συνδυασμό με τη βασική αρχή της Suzuki «εστιάζουμε στον πελάτη», βάζει ως πρώτη προτεραιότητα την ποιότητα, την κατασκευή καινοτόμων προϊόντων που θα ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών, καθώς και την τεχνολογική εξέλιξη και ανάπτυξη.

Σύμφωνα με έρευνες, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια, θα είναι τα μικρά και μεσαία SUV, τα σουπερμίνι κατηγορίας Β και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης κατηγορίας Α. Σύμφωνα με αυτές τις προβλέψεις η προϊοντική γκάμα της Suzuki ενισχύει τη στρατηγική τοποθέτηση της μάρκας για τη διεκδίκηση αυξανόμενου μεριδίου πωλήσεων και στην παγκόσμια αλλά και ειδικότερα στην ευρωπαϊκη αγορά.

Ένα από τα 20 νέα μοντέλα που περιλαμβάνει το πλάνο “SUZUKI NEXT 100” έως το 2020, είναι το καινούριο hatchback, Suzuki Baleno, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Απρίλιο του 2016.

Με το Baleno, η Suzuki επιδίωξε την εξέλιξη του ιδανικού hatchback.

Ένα μοντέλου που ενσωματώνει εκλεπτυσμένη, ραφιναρισμένη και ώριμη εμφάνιση και ταυτόχρονα συνδυάζει το στιλ, την ευρυχωρία και τον fun to drive χαρακτήρα.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγει το Baleno δεν περιορίζονται στην νέας τεχνολογίας, ελαφριά και συμπαγή, πλατφόρμα αμαξώματος και τα νέα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ο καινούριος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.0 BOOSTERJET με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, διαθέτει ιπποδύναμη 110 HP και προσφέρει 170 Nm ροπής, μόλις από τις 2.000 έως τις 3.500 rpm. Όπως ολόκληρη η σειρά κινητήρων BOOSTERJET, η οποία λανσαρίστηκε με την έκδοση του VITARA S, έτσι και ο συγκεκριμένος χαρακτηρίζεται από τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση.

Οι εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης προκύπτουν και από την ύπαρξη του «ήπιου» υβριδικού συστήματος SHVS, που χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα χρησιμοποιεί για την αποθήκευση της ενέργειας μια μπαταρία ιόντων λιθίου, χάρη στην οποία υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και την επιτάχυνση.

Ο αρχικός σχεδιασμός και οι διεργασίες εξέλιξης του Baleno πραγματοποιήθηκαν στην Ιαπωνία. Στη συνέχεια υποστηρίχτηκαν από ένα πλήρες πρόγραμμα αξιολόγησης και προσαρμογής στα ευρωπαϊκά δεδομένα. Μια σειρά από δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε πολλές χώρες από τις εξειδικευμένες τεχνικές ομάδες της Suzuki. Το αποτέλεσμα αυτού του εκτεταμένου προγράμματος είναι το νέο Baleno, φτιαγμένο για να προσφέρει εξαιρετική οδηγική εμπειρία.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.