Ο Lukyanuk στην αντεπίθεση! (upd)

By  |  0 Comments

Ο Alexey Lukyanuk ξεπέρασε πολύ γρήγορα την ατυχία του νωρίτερα στην Υπερειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, με μια εντυπωσιακή επίδοση στη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, τη Θήβα των 30,53 χλμ.

O Ρώσος επικεφαλής του πρωταθλήματος ήταν 44,5 δευτ. ταχύτερος του Eyvind Brynildsen και πήρε την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με διαφορά 33,5 δευτ. από τον Νορβηγό. Τρίτος στην ΕΔ και στη γενική θα διανυκτερεύσει ο νεαρός Φινλανδός Juuso Nordgren, μετά την πρώτη αγωνιστική ημέρα της καριέρας του στο ERC.

Στην Ειδική της Θήβας, τη μεγαλύτερη του αγώνα (μήκους 30,53 χλμ.), υπήρξαν δύο εγκαταλείψεις για τον αγώνα του ERC: του Lukasz Habaj από έξοδο -χωρίς σοβαρές συνέπειες- στο 18ο χλμ., καθώς και των Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Επίσης, με μια σύντομη έξοδο από το δρόμο ο Paulo Nobre προκάλεσε ζημιά στο εμπρός μέρος του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 2,5 λεπτά.

Στο μεταξύ, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ επικεφαλής της γενικής κατάταξης πέρασαν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας, που ήταν στη Θήβα 9,8 δευτ. ταχύτεροι από τους Μπαντούνα-Σούκουλη.

Δεν ήταν μόνο οι Ειδικές Διαδρομές της πρώτης μέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 που ήταν εκ διαμέτρου αντίθετες, από την θεαματική Υπερειδική Διαδρομή του Ιπποδρόμου Μαρκόπουλου μέχρι τα 30,53 χλμ. της ΕΔ της Θήβας, αλλά και οι τύχες του Alexey Lukyanuk. Ο Ρώσος ξεκίνησε την ημέρα με την ατυχία να προσκρούσει σε ένα ανάχωμα της Υπερειδικής και να χρειαστεί να αλλάξει τροχό.

Χειρότερο από την απώλεια 12 δευτ. εκεί για τον Ρώσο ήταν ότι χρειάστηκε να μπει στη μεγαλύτερη ΕΔ του αγώνα χωρίς την ασφάλεια του εφεδρικού τροχού στο πίσω μέρος του Ford Fiesta R5 της Russian Performance Motorsport. Κι ενώ ίσως αυτό θεωρητικά φάνταζε ικανό να τον αναγκάσει να κινηθεί συντηρητικά, ο Ρώσος αντίθετα βγήκε από τη Θήβα έχοντας κερδίσει με διαφορά 44,5 δευτερολέπτων από τον Eyvind Brynildsen. Πάντως, ο Νορβηγός, όπως και ο τρίτος της Ειδικής και της Γενικής Κατάταξης Juuso Nordgren, έχασαν λίγα επιπλέον δευτερόλεπτα με ένα μικρό οδηγικό λάθος, ο καθένας.

Ο Lukyanuk δήλωσε έκπληκτος από την πρόσφυση που συνάντησε στην ΕΔ της Θήβας, αποτέλεσμα κυρίως της 15ης θέσης στην εκκίνηση που επέλεξε χθες στο Service Park της Λαμίας – σε αντίθεση με τους περισσότερους άλλους οδηγούς, κυρίως όσους εκκινούσαν από τις πρώτες θέσεις, που γλιστρούσαν αρκετά στα μαλακά χώματα αυτής της κλασικής «ακροπολικής» Ειδικής. Την 11η θέση του αντίστοιχα αξιοποίησε και ο Brynildsen, σε αντίθεση με τον Norbert Herczig, που έκανε τον πρώτο χρόνο στην Υπερειδική αλλά στην Θήβα ήταν μόλις έβδομος, χάνοντας πάνω από ένα λεπτό από τον Lukyanuk.

Σε μια συναρπαστική μάχη τριών οδηγών για την 4η θέση, μόλις 2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν στο μεταξύ τον Bruno Magalhaes, τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα και τον Yuriy Protasov – αν και ο Κύπριος θα μπορούσε να ήταν ακόμα ψηλότερα αν ένα μικρό συμβάν δεν είχε προκαλέσει ζημιά στο ρύγχος του Citroen DS3 R5, κι αν δεν αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα μετάδοσης.

O Lukasz Habaj ήταν ο άτυχος της ημέρας από τους πρωταγωνιστές του ERC, καθώς στο 18ο χιλιόμετρο της Θήβας εγκατέλειψε έπειτα από έξοδο, ενώ μια σημαντική απώλεια για τις ελληνικές ελπίδες ήταν και των Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος του Subaru Impreza WRX STi. Ωστόσο, και τα δύο πληρώματα πιθανότατα θα επιστρέψουν στο 2ο σκέλος του Σαββάτου. Περίπου 2,5 λεπτά, στο μεταξύ, έχασε ο Paulo Nobre, «θύμα» των ολισθηρών συνθηκών που συναντούσε εκκινώντας πρώτος.

Στην κατηγορία ERC2 την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης πήρε στη Θήβα ο Tibor Erdi Junior, με χρόνο 19 δευτ. ταχύτερο του Sergei Remennik. Ο τελευταίος είχε επίσης ένα κλατάρισμα στην Υπερειδική του Ιπποδρόμου, ενώ στη Θήβα ανέβηκε δεύτερος στη γενική της κατηγορίας ο Αργεντινός Juan Carlos Alonso.

Ο Χρυσόστομος Καρέλλης έδωσε στους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στις κερκίδες του Ιποοδρόμου του Μαρκόπουλου την ικανοποίηση του πρώτου χρόνου στην κατηγορία ERC του ευρωπαϊκού αγώνα. Ωστόσο, στους ολισθηρούς δρόμους της Θήβας έπεσε 10,3 δευτ. πίσω από τον Artur Muradian. O Ρώσος -μετά τη χθεσινή ανατροπή του Peugeot 208 R2 στην Κατατακτήρια Διαδρομή- ξήλωσε τον εμπρός προφυλακτήρα του αυτοκινήτου στη Θήβα. Όμως αυτό αποδείχθηκε εντέλει χρήσιμο, για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα ψύξης του κινητήρα.

Ο Θέμης Χαλκιάς και ο συνοδηγός του Λεωνίδας Μαχαίρας, με το νέο τους Skoda Fabia R5, είναι εκείνοι που διανυκτέρευσαν πρώτοι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων του ERC, στην 19η θέση – τέσσερις θέσεις εμπρός από τους Χρυσόστομο Καρέλλη και Ηλία Παναγιωτούνη.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Ο Κεχαγιάς στην κορυφή
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 προσμετρά εξ ολοκλήρου -ως ένας αγώνας- στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, και η διανυκτέρευση βρήκε επικεφαλής τον Γιώργο Κεχαγιά και τον Βασίλη Μπασιούκα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EvoΙX ήταν ταχύτερο κατά 9,8 δευτ. των Μπαντούνα-Σούκουλη στη Θήβα, κι έτσι κάλυψε τη διαφορά με την οποία οι δεύτεροι είχαν κερδίσει την Υπερειδική, για να διανυκτερεύσει πρώτο στη Λαμία.

Οι Χαλκιάς-Μαχαίρας κλείνουν την πρώτη τριάδα, εμπρός από τους Παναγιώτη Ρουστέμη και Γιώργο Καπέλλα, ενώ οι πέμπτοι Έλληνες Καρέλλης-Παναγιωτούνης είναι και οι επικεφαλής της κατηγορίας F2, καθώς αγωνίζονται παράλληλα με ιδιαίτερες αξιώσεις και στην ERC3 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Δεν ήταν μόνο οι Ειδικές Διαδρομές της πρώτης μέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 που ήταν εκ διαμέτρου αντίθετες, από την θεαματική Υπερειδική Διαδρομή του Ιπποδρόμου Μαρκόπουλου μέχρι τα 30,53 χλμ. της ΕΔ της Θήβας, αλλά και οι τύχες του Alexey Lukyanuk. Ο Ρώσος ξεκίνησε την ημέρα με την ατυχία να προσκρούσει σε ένα ανάχωμα της Υπερειδικής και να χρειαστεί να αλλάξει τροχό. Χειρότερο από την απώλεια 12 δευτ. εκεί για τον Ρώσο ήταν ότι χρειάστηκε να μπει στη μεγαλύτερη ΕΔ του αγώνα χωρίς την ασφάλεια του εφεδρικού τροχού στο πίσω μέρος του Ford Fiesta R5 της Russian Performance Motorsport. Κι ενώ ίσως αυτό θεωρητικά φάνταζε ικανό να τον αναγκάσει να κινηθεί συντηρητικά, ο Ρώσος αντίθετα βγήκε από τη Θήβα έχοντας κερδίσει με διαφορά 44,5 δευτερολέπτων από τον Eyvind Brynildsen. Πάντως, ο Νορβηγός, όπως και ο τρίτος της Ειδικής και της Γενικής Κατάταξης Juuso Nordgren, έχασαν λίγα επιπλέον δευτερόλεπτα με ένα μικρό οδηγικό λάθος, ο καθένας. Ο Lukyanuk δήλωσε έκπληκτος από την πρόσφυση που συνάντησε στην ΕΔ της Θήβας, αποτέλεσμα κυρίως της 15ης θέσης στην εκκίνηση που επέλεξε χθες στο Service Park της Λαμίας - σε αντίθεση με τους περισσότερους άλλους οδηγούς, κυρίως όσους εκκινούσαν από τις πρώτες θέσεις, που γλιστρούσαν αρκετά στα μαλακά χώματα αυτής της κλασικής «ακροπολικής» Ειδικής. Την 11η θέση του αντίστοιχα αξιοποίησε και ο Brynildsen, σε αντίθεση με τον Norbert Herczig, που έκανε τον πρώτο χρόνο στην Υπερειδική αλλά στην Θήβα ήταν μόλις έβδομος, χάνοντας πάνω από ένα λεπτό από τον Lukyanuk. Σε μια συναρπαστική μάχη τριών οδηγών για την 4η θέση, μόλις 2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν στο μεταξύ τον Bruno Magalhaes, τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα και τον Yuriy Protasov - αν και ο Κύπριος θα μπορούσε να ήταν ακόμα ψηλότερα αν ένα μικρό συμβάν δεν είχε προκαλέσει ζημιά στο ρύγχος του Citroen DS3 R5, κι αν δεν αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα μετάδοσης. O Lukasz Habaj ήταν ο άτυχος της ημέρας από τους πρωταγωνιστές του ERC, καθώς στο 18ο χιλιόμετρο της Θήβας εγκατέλειψε έπειτα από έξοδο, ενώ μια σημαντική απώλεια για τις ελληνικές ελπίδες ήταν και των Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος του Subaru Impreza WRX STi. Ωστόσο, και τα δύο πληρώματα πιθανότατα θα επιστρέψουν στο 2ο σκέλος του Σαββάτου. Περίπου 2,5 λεπτά, στο μεταξύ, έχασε ο Paulo Nobre, «θύμα» των ολισθηρών συνθηκών που συναντούσε εκκινώντας πρώτος. Στην κατηγορία ERC2 την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης πήρε στη Θήβα ο Tibor Erdi Junior, με χρόνο 19 δευτ. ταχύτερο του Sergei Remennik. Ο τελευταίος είχε επίσης ένα κλατάρισμα στην Υπερειδική του Ιπποδρόμου, ενώ στη Θήβα ανέβηκε δεύτερος στη γενική της κατηγορίας ο Αργεντινός Juan Carlos Alonso. Ο Χρυσόστομος Καρέλλης έδωσε στους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στις κερκίδες του Ιποοδρόμου του Μαρκόπουλου την ικανοποίηση του πρώτου χρόνου στην κατηγορία ERC του ευρωπαϊκού αγώνα. Ωστόσο, στους ολισθηρούς δρόμους της Θήβας έπεσε 10,3 δευτ. πίσω από τον Artur Muradian. O Ρώσος -μετά τη χθεσινή ανατροπή του Peugeot 208 R2 στην Κατατακτήρια Διαδρομή- ξήλωσε τον εμπρός προφυλακτήρα του αυτοκινήτου στη Θήβα. Όμως αυτό αποδείχθηκε εντέλει χρήσιμο, για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα ψύξης του κινητήρα. Ο Θέμης Χαλκιάς και ο συνοδηγός του Λεωνίδας Μαχαίρας, με το νέο τους Skoda Fabia R5, είναι εκείνοι που διανυκτέρευσαν πρώτοι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων του ERC, στην 19η θέση - τέσσερις θέσεις εμπρός από τους Χρυσόστομο Καρέλλη και Ηλία Παναγιωτούνη. Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Ο Κεχαγιάς στην κορυφή Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 προσμετρά εξ ολοκλήρου -ως ένας αγώνας- στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, και η διανυκτέρευση βρήκε επικεφαλής τον Γιώργο Κεχαγιά και τον Βασίλη Μπασιούκα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EvoΙX ήταν ταχύτερο κατά 9,8 δευτ. των Μπαντούνα-Σούκουλη στη Θήβα, κι έτσι κάλυψε τη διαφορά με την οποία οι δεύτεροι είχαν κερδίσει την Υπερειδική, για να διανυκτερεύσει πρώτο στη Λαμία. Οι Χαλκιάς-Μαχαίρας κλείνουν την πρώτη τριάδα, εμπρός από τους Παναγιώτη Ρουστέμη και Γιώργο Καπέλλα, ενώ οι πέμπτοι Έλληνες Καρέλλης-Παναγιωτούνης είναι και οι επικεφαλής της κατηγορίας F2, καθώς αγωνίζονται παράλληλα με ιδιαίτερες αξιώσεις και στην ERC3 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Το φετινό Ακρόπολις είναι και ο αγώνας που ανοίγει, επίσης, το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Σ’ αυτή την κατηγορία επικεφαλής τέθηκαν κινούμενοι ταχύτητα στην Ειδική της Θήβας οι Ανδρέας και Γιώργος Παπαγεωργίου με το Volvo 142. Οι Γεωργακόπουλος-Κόντος και Κασιδόπουλος-Αγγελής ακολουθούν σε επίπεδο γενικής, ενώ οι Παντελής Αντωνόπουλος και Μάιρα Καλλίτση, ενώ σημείωσαν τον τρίτο χρόνο στη Θήβα, δεν παρουσιάστηκαν στο Service Park λόγω μηχανικού προβλήματος - όμως θα επιστρέψουν στο 2ο σκέλος. Η δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 περιλαμβάνει δύο κύκλους των Ειδικών Διαδρομών της Νέας Άμφισσας, του Δροσοχωρίου και της ΕΔ Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα, συνολικού αγωνιστικού μήκους 123,76 χιλιομέτρων.

Το φετινό Ακρόπολις είναι και ο αγώνας που ανοίγει, επίσης, το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Σ’ αυτή την κατηγορία επικεφαλής τέθηκαν κινούμενοι ταχύτητα στην Ειδική της Θήβας οι Ανδρέας και Γιώργος Παπαγεωργίου με το Volvo 142. Οι Γεωργακόπουλος-Κόντος και Κασιδόπουλος-Αγγελής ακολουθούν σε επίπεδο γενικής, ενώ οι Παντελής Αντωνόπουλος και Μάιρα Καλλίτση, ενώ σημείωσαν τον τρίτο χρόνο στη Θήβα, δεν παρουσιάστηκαν στο Service Park λόγω μηχανικού προβλήματος – όμως θα επιστρέψουν στο 2ο σκέλος.

Η δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 περιλαμβάνει δύο κύκλους των Ειδικών Διαδρομών της Νέας Άμφισσας, του Δροσοχωρίου και της ΕΔ Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα, συνολικού αγωνιστικού μήκους 123,76 χιλιομέτρων.

No1: LUKYANUK Alexey – ARNAUTOV Alexey
«Είναι μεγάλη έκπληξη. Κάναμε κάποια λάθη. Ο δρόμος ήταν πραγματικά καθαρός για εμάς, καλύτερα από τους οδηγούς μπροστά μας.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Ω Θεέ μου, εντελώς τρελή Ειδική, απολύτως καθόλου πρόσφυση. Χτύπησα σχεδόν δύο ή τρεις φορές στην αρχή, οπότε στη συνέχεια οδήγησα πιο επιφυλακτικά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Μου άρεσε αυτό η Ειδική. Μερικές τμήματα γλιστρούσαν πολύ. Είχα καλή αίσθηση αλλά γλιστρούσαμε πολύ.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Η ειδική ήταν πάρα πολύ δύσκολη, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι με τη ρύθμιση. Αλλά είμαστε εδώ, αύριο είναι εντελώς διαφορετική μέρα.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel
Σχόλιο: Βγήκαν εκτός δρόμου, το πλήρωμα είναι καλά.

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Πολύ καλή Ειδική αλλά είχαμε ένα τετακέ σε μια στροφή. Είχαμε καλό ρυθμό, είμαι χαρούμενος.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis
«Είχαμε πρόβλημα με τον επιλογέα των ταχυτήτων. Σε μία φουρκέτα βγήκαμε λίγο εκτός και χτυπήσαμε λίγο το αυτοκίνητο. Οδηγούσαμε για 20 χιλιόμετρα με αυτό το πρόβλημα.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank
«Καταπληκτική Ειδική. Πραγματικά απίστευτη. Κάναμε ένα λάθος. Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο ολισθηρό, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό.»

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Η πρόσφυση ήταν τραγική. Μηδενική. Καλή Ειδική για εμάς, προσπαθούσαμε να έχουμε καθαρή γραμμή.»

Νο11: MONTEIRO Aloisio – COUCEIRO Andre
«Ήταν εντάξει για εμάς, έχουμε δει ένα αυτοκίνητο δίπλα στο δρόμο.»

Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin
«Καθαρίζαμε το δρόμο, γλιστρούσε πολύ. Μου έσβησε ο κινητήρας σε μια φουρκέτα. Αλλά είναι εντάξει, τέλος για σήμερα. Αύριο θα είναι πιο σκληρή ημέρα.»

Νο14: NOBRE Paulo – MORALES Gabriel
«Βγήκαμε από το δρόμο και η επιστροφή σε αυτόν ήταν δύσκολη». Σχόλιο: Ζημιά στον εμπρός προφυλακτήρα.

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Αισθάνομαι σαν τον Ogier, ‘καθαρίζουμε’ τον δρόμο. Δεν ήταν κακή οδήγηση για εμάς, αλλά ‘καθαρίζαμε’ πολύ.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios
«Ήταν ζεστά πολύ και με πολλή σκόνη. Οδηγούσαμε στη σκόνη των προηγούμενων αυτοκινήτων.»

Νο18: ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo
«Δεν ήταν τόσο σκληρή όπως περίμενα ήταν όμως πολύ ολισθηρή. Απόλαυσα την Ειδική.»

Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Όλα καλά. Γλιστρούσε πολύ αυτή η Ειδική. Δεν κάναμε κανένα λάθος.»

Νο21: MELEGARI Zelindo – CECCHI Andrea-Marco
«Είμαι πολύ κουρασμένος. Ήταν μία μεγάλη Ειδική για εμένα. Μου αρέσουν οι μεγάλες Ειδικές διαδρομές αλλά αυτή δεν ήταν εύκολη.»

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»
«Ήταν πολύ καλά αλλά είχαμε προβλήματα με τα φρένα.»

Νο24: FALCON Emma – GONZALEZ Eduardo
«Είναι πολύ ζεστά και δύσκολα. Αλλά είμαι χαρούμενη για σήμερα, ο αγώνας είναι πολύ μεγάλος.»

Νο25: MURADIAN Artur – CHELEBAEV Pavel
«Χρειαζόμασταν περισσότερο εμπιστοσύνη. Στη μέση της Ειδικής είχαμε πρόβλημα υπερθέρμανσης, γι ‘αυτό και αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό. Αλλά ήταν καταπληκτική Ειδική.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias
«Ήταν πολύ δύσκολη Ειδική. Δεν μπορώ να οδηγήσω, ήταν πολύ σκληρό και πολύ μαλακό, δυσκολευόμουν να μείνω στο δρόμο.»

Νο27: GHOSH Amittrajit – NAIK Ashwin
«Δυσκολεύομαι στην οδήγηση. Είμαι εδώ στην Ελλάδα για πρώτη φορά, οπότε δεν ξέρω πώς να ετοιμάσω το αυτοκίνητο. Έχω χάσει πολύ χρόνο.»

Νο28: PROTASOV Yurii – CHEREPIN Pavlo
«Κάναμε ένα μικρό λάθος, είμαστε πολύ χαρούμενοι. Αυτή ήταν η πρώτη πραγματική χωμάτινη Ειδική Διαδρομή για εμάς μετά από τρία χρόνια.»

Νο29: NORDGREN Juuso – SUOMINEN Tapio
«Καθυστερήσαμε σε μία διασταύρωση, έπρεπε να κάνουμε όπισθεν.»

Νο33: “EL NAK Jr” – VIGOS Andreas
«Οδηγήσαμε πολύ φυλαγμένα. Δε μας έχει φύγει ακόμα το άγχος. Αύριο είναι μία άλλη ημέρα.»

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.