Πάνω στο νήμα!

By  |  0 Comments

Φαινόταν απίθανο να ολοκληρωθεί ο αγώνας πάνω στο δευτερόλεπτο, ωστόσο σε ένα τέτοιο Ράλλυ ποτέ δεν ξέρεις. Τελικά οι έμπειροι και ικανοί Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας (VW Golf 1979) κέρδισαν το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, που θύμισε σε μας τους παλιότερους κάτι από τα παλιά καλά Ακρόπολις.

Μόλις 1,1 βαθμό ποινής μετά ακολούθησε η Porsche 911 του 1974 ενός πληρώματος με πολλές περγαμηνές. Των Γιώργου Δελαπόρτα – Ιούλιου Ιατρίδη. Με μεγάλη διαφορά (64,6 βαθμοί ποινής) κατατάχθηκαν τρίτοι οι Πέτρος Γκανουτάς – Χάρης Λιακωτίτης με Alfa Romeo GTV του 1974. Συμμετείχαν 74 πληρώματα.

Ο δραστήριος, έμπειρος μα και δημιουργικός ΣΙΣΑ διοργάνωσε με επιτυχία το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, μία εκδήλωση για καλά προετοιμασμένα πληρώματα & ιστορικά αυτοκίνητα. Ήταν αφιερωμένο στην επέτειο των 20 ετών από το «Classic Acropolis» του 1999, που μαζί με το «24 Ώρες Ελλάδα» του 1998 υπήρξαν τα εφαλτήρια για την διοργάνωση μεγάλων αγώνων ακριβείας & αντοχής ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. 

Το 1999 ο ΣΙΣΑ διοργάνωσε με την υποστήριξη της ΕΛΠΑ το 1ο Classic Acropolis, έναν αγώνα που είχε σαν κύρια χαρακτηριστικά τις θρυλικές διαδρομές μεγάλων ραλλυ του παρελθόντος και τα πολλά χιλιόμετρα που δοκίμαζαν τις αντοχές αυτοκινήτων και πληρωμάτων. Εκείνος ο αγώνας ήταν μια τεράστια επιτυχία ξεπερνώντας τις 100 συμμετοχές.

Τον περασμένο Οκτώβριο αποφάσισαν στον ΣΙΣΑ να αφιερώσουν το Κλασσικό Ράλλυ σε αυτό το Classic Acropolis του 1999 και επί πλέον να αποδώσουν φόρο τιμής στους ήρωες του παρελθόντος και στα μεγάλα ράλλυ Ακρόπολις που πέρναγαν από την επαρχία και έκλειναν τα σχολεία για μια εβδομάδα για να παρακολουθήσει ο κόσμος την προσπάθεια των ελληνικών & ξένων πληρωμάτων. Κάπως έτσι φτάσαμε στη φετινή διοργάνωση.

Δελαπόρτας – Ιατρίδης

Το Σάββατο πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση του 1ου σκέλους από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης ενώ η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στα Λουτρά Υπάτης. Το Μόδι, ο Ταρζάν και το Γαρδίκι ήταν λίγες από τις ειδικές διαδρομές που ξύπνησαν από τις εξατμίσεις των θρύλων του παρελθόντος. Το βράδυ και μετά τα 3 σκέλη και τα 520 χιλιόμετρα, αγωνιζόμενοι και αυτοκίνητα ξεκουράστηκαν στη φιλόξενη Ιτέα.

Η πρώτη μέρα βρήκε τους Δελαπόρτα/Ιατρίδη/Porsche 911 να προηγούνται με αρκετή διαφορά των πολύπειρων Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf Gti, ενώ σκληρή μάχη έδιναν για την τρίτη θέση οι Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 με τους Γκανουτά/Λιακιωτίτη/Alfa Romeo GT Veloce.

Την Κυριακή το πρωί τα πληρώματα πήγαν προς Προσήλιο, Χάνι Ζαγκανά,  Φτερόλακκα, Στείρι και για ανασυγκρότηση στην Αρβανίτσα. Μετά τις ειδικές της Αγία Άννας, Αλυκής & Φυλής και αφού διανύθηκαν συνολικά 5 σκέλη, 900 περίπου χιλιόμετρα και 25 ειδικές, οι αγωνιζόμενοι τερμάτισαν το απόγευμα στην Ακρόπολη.

Τελικά η μεγάλη ανατροπή ήρθε και οι Κατσαούνης/Μανσόλας/VW Golf Gti νίκησαν με 9 δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά τους Δελαπόρτα/Ιατρίδη/Porsche 911. Το podium συμπλήρωσαν οι Γκανουτάς/Λιακιωτίτης/Alfa Romeo GT Veloce που επικράτησαν με διαφορά λίγων δευτερολέπτων των Τρίκαρδο/Χατζή/Porsche 944. Αξίζει να σημειωθεί ότι την εξάδα συμπλήρωσαν οι Αργυρόπουλος/Αντωνοβαρδάκης/Ford Escort και Τσάδαρης/Πετρόπουλος/Porsche 911 που ισοβάθμησαν μεταξύ τους. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι όλοι οι συμμετέχοντες και ιδιαίτερα οι τερματίσαντες και νικητές των επί μέρους κλάσεων και της κατηγορίας Tourist Trophy.

Η δεξίωση απονομής επάθλων έγινε με  κάθε επισημότητα τη Δευτέρα το βράδυ στο εστιατόριο «Όμιλος» του Ναυτικού Όμίλου Βουλιαγμένης.

Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τους υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας, την πόλη της Ιτέας και τους δεκάδες κριτές, χρονομέτρες και εθελοντές που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της διοργάνωσης.  Και πολύ χαρακτηριστικό το άκουσμα στα χωριά : «Ξαναπερνάει το Ράλλυ»!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.