Καλό δρόμο παίδες!

By  |  0 Comments

Δεν είχε την αίγλη της περυσινής χρονιάς, τι και αν έγινε ο τεχνικός έλεγχος στην Αίγλη Ζαππείου, ωστόσο η εκκίνηση και φέτος του ιστορικού Μόντε Κάρλο από την Αθήνα είναι ένα σημαντικό γεγονός.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά λοιπόν εκκίνησαν κάτω από τον Ιερό Βράχο ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα του παρελθόντος, που συμμετέχουν στο 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Οι εκκινήσεις από διαφορετικές πόλεις για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ήταν κάτι σύνηθες τις δεκαετίες του ’50 και του ’60. Η πρώτη εκκίνηση από την ελληνική πρωτεύουσα για τον μεγάλο αγώνα των Μονεγάσκων έγινε το 1927, ενώ η τελευταία το 1975. Πέρυσι η Αθήνα ξαναμπήκε στη λίστα και φέτος είχαμε και πάλι αθηναϊκή εκκίνηση. Με την παρουσία μάλιστα του δήμαρχου Αθηναίων Κ. Μπακογιάννη. Εκκίνηση έλαβαν τέσσερα ελληνικά πληρώματα, τα οποία θα διανύσουν συνολικά 3.000 χιλιόμετρα σε αντίξοες συνθήκες και αν όλα πάνε καλά θα δουν τη σημαία του τερματισμού στο πριγκιπάτο του Μονακό στις 5 Φεβρουαρίου.

Team Les Grecs
To Τeam Le Grecs του 2020 απαρτίζουν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος (Ford Escort MK1 1969, αριθμός συμμετοχής 136), Βάσος Θεοδοσίου-Γιώργος Γεωγακόπουλος (Lancia Beta Coupe 2000 του 1974, αριθμός συμμετοχής 137), Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV 1976, αριθμός συμμετοχής 209) και Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλαος Παλυβός (Fiat 128 Rally 1974, αριθμός συμμετοχής 292).

Όπως είναι ήδη γνωστό το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι ένας από τους σημαντικότερους αγώνες στον κόσμο στον τομέα του. Αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε χρόνο υποβάλλουν αίτηση για συμμετοχή σε αυτόν περισσότερα από 700 πληρώματα, για να επιλεγούν τελικά περίπου 300. Πολυνίκες του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που διεξήχθη για πρώτη φορά το 1998, είναι οι Βέλγοι Jose Lareppe και Josheph Lambert με τρεις επιτυχίες. Αξιοσημείωτο είναι πως στις δύο από αυτές (2010, 2012) ήταν μαζί, με ένα Opel Kadett GTE του 1978. Νωρίτερα, τον «χορό» των νικών άρχισε ο δεύτερος το 2007 με Porsche 911 Carrera 2.7 του 1974, ενώ ο πρώτος τον «ισοφάρισε» το 2014 (πάλι με το Kadett, επίσης πολυνίκης από πλευράς αυτοκινήτων). Οι κατασκευαστές με τις περισσότερες νίκες στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι η Porsche και η Opel (από 4). Υπενθυμίζουμε ασφαλώς και τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα ελληνική επιτυχία, την κατάκτηση της δεύτερης θέσης το 2018, από τους Γιώργο Δελαπόρτα και Σπύρο Μουστάκα με Volkswagen Golf GTI του 1979.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.