Φινάλε με νίκη για την Audi στη Formula E

By  |  0 Comments
  • Η Audi ολοκλήρωσε την εμπλοκή της – σε εργοστασιακό επίπεδο – στη Formula E, με μία νίκη στον τελευταίο διπλό αγώνα της σεζόν, στο Βερολίνο
  • Η Audi Sport ABT Schaeffler αποχαιρετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E ως η πλέον επιτυχημένη ομάδα, με συμμετοχή από τον εναρκτήριο αγώνα της Formula E, το 2014
  • Η Audi Sport θα ρίξει το βάρος στην προετοιμασία της συμμετοχής της Audi στο Ράλι Ντακάρ, με ένα πρωτότυπο RS Q e-tron, που θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία από τη Formula E
  • Ο Lucas di Grassi πέτυχε την τελευταία νίκη για την Audi στη Formula E, ενώ ήταν ο ίδιος που είχε κερδίσει και το πρώτο Grand Prix του νεοσύστατου τότε θεσμού, στις 13 Σεπτεμβρίου 2014

Με στόχο τη νίκη με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό όχημα στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, η Audi ολοκλήρωσε την εργοστασιακή εμπλοκή της στη Formula E με τον καλύτερο τρόπο: με μία νίκη στον διπλό αγώνα στο Βερολίνο, με τον οποίο έπεσε η αυλαία του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula E. Νικητής, στο τιμόνι ενός Audi etron FE07, ήταν ο Βραζιλιάνος Lucas di Grassi, ο οποίος, συμπτωματικά, ήταν και ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα της Formula E, στις 13 Σεπτεμβρίου 2014.

Στον τελευταίο αγώνα για την Audi στη Formula E, σε εργοστασιακό πάντα επίπεδο, οι πιλότοι της ομάδας Lucas di Grassi και René Rast, φιλοξένησαν ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στο σύστημα HELO του μονοθεσίου τους, ευχαριστώντας οργανωτές και φίλους αυτής της σχετικά νέας και ιδιαίτερης μορφής του Motorsport, για τη συνεργασία και τη στήριξή τους όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Η Audi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής από τη Γερμανία που πίστεψε και στήριξε τον νεοσύστατο θεσμό της Formula E, από την πρεμιέρα του, πριν επτά χρόνια. Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι και τον τελευταίο αγώνα, η Audi Sport ABT Schaeffler αναδείχθηκε η πλέον επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της Formula E. Συγκέντρωσε συνολικά 1.380 βαθμούς σε 84 αγώνες, με 14 νίκες και 47 θέσεις στο βάθρο των νικητών. Ο Lucas di Grassi κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών τη σεζόν 2016-2017, ενώ η Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα των ομάδων, τη σεζόν 2017-2018.

Όλη η τεχνογνωσία της Audi από τη Formula E θα μεταφερθεί αυτούσια στην προετοιμασία του Audi RS Q e-tron, με το οποίο θα συμμετάσχουν στο Ράλι Ντακάρ οι Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström. H MGU, ο κινητήρας-γεννήτρια του πρωτότυπου προέρχεται από το αγωνιστικό μονοθέσιο e-tron FE07 της Formula E, που είχε εξελιχθεί in-house από την Audi Sport. Μάλιστα, θα τοποθετηθεί από μία κινητήρια μονάδα σε κάθε άξονα, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική τετρακίνηση quattro, ενώ μία τρίτη MGU, σε συνδυασμό με έναν θερμικό κινητήρα TFSI, θα αναλάβει τον ρόλο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κάθε MGU ζυγίζει μόλις 35 κιλά, με τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης να φτάνει το εντυπωσιακό 97%, απόδειξη του κορυφαίου σημείου στο οποίο έχει φτάσει την τεχνολογία, η Audi. 

Το Ράλι Ντακάρ θα διεξαχθεί από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022 στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας, με την Audi να είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, που θα αγωνιστεί για τη νίκη στη γενική κατάταξη, με ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.