Οι νέες Honda CRF450R και CRF450RX

By  |  0 Comments
  • Η CRF450R και η CRF450RX επωφελούνται από το σετάρισμα πλαισίου και των αλλαγών κινητήρα καθ’ υπόδειξη των εργοστασιακών οδηγών της HRC που τις καθιστούν ταχύτερες και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα 
  • Νέοι αυλοί εισαγωγής, φιλτροχοάνη, σώμα πεταλούδας γκαζιού, χρονισμός βαλβίδων και ρυθμίσεις στην ECU προσφέρουν πάνω από 10% περισσότερη ροπή στις 5.000 σαλ. και πρόσθετη, πιο γραμμική απόδοση ισχύος στις χαμηλές σαλ.
  • Νέο πίσω σιλανσιέ κατασκευάζεται τώρα από πιο ανθεκτικό αλουμίνιο, χωρίς προσθήκη βάρους
  • Αναθεωρημένη ακαμψία πλαισίου που ταιριάζει με τη νέα ρύθμιση των αμορτισέρ προσφέρουν έξτρα πρόσφυση και έλξη, ενώ το πιρούνι 49mm της Showa προσφέρει βελτιωμένη απόσβεση
  • Η επετειακή 23YM CRF450R 50th Anniversary σηματοδοτεί μισό αιώνα παρουσίας της Honda στον κόσμο του MX
  • Εντυπωσιακά νέα γραφικά 23YM με ολοκαίνουργιο λογότυπο HRC

Η νέα 23YM CRF450R, η CRF450R 50th Anniversary και η CRF450RX πρωταγωνιστούν στον τελευταίο κύκλο αναβαθμίσεων της οικογένειας off-road μοντέλων της Honda που έχουν κατακτήσει πολλαπλά πρωταθλήματα. Το feedback των αναβατών της HRC από τα πρωταθλήματα FIM World MXGP, AMA Supercross και Pro Motocross αποτέλεσε ‘πιλότο’ για την εξέλιξη της CRF450R. Ως αποτέλεσμα, η 23YM CRF450R και η CRF450RX μπορούν να κινούνται ταχύτερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Η 23YM CRF450R διαθέτει νέους, πιο στενούς αυλούς εισαγωγής, μακρύτερη φιλτροχοάνη, σώμα πεταλούδας μικρότερης διαμέτρου 44mm και αναθεωρημένο χρονισμό εκκεντροφόρων με εργοστασιακές προδιαγραφές αναβάτη που βοηθούν τον κινητήρα να αποδίδει πάνω από 10% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Σε αυτό, έρχεται να προστεθεί η αυξημένη και πιο ομαλή παροχή ισχύος στις χαμηλές στροφές, που βοηθά την CRF450R να κινείται πιο δυναμικά στις στροφές. Το πίσω σιλανσιέ χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη αντοχή, χάρη στη χρήση πιο ανθεκτικού αλουμινίου, αλλά χωρίς πρόσθετο βάρος.

Ελέγχοντας την αυξημένη ισχύ, η αναθεωρημένη ακαμψία του πλαισίου επιτρέπει την αύξηση του σκληρότητας και της απόσβεσης του πίσω ελατηρίου για βελτιωμένη πληροφόρηση του αναβάτη, έλεγχο και κίνηση σε έδαφος γεμάτο αυλάκια. Ομοίως, η πρόσφυση του εμπρός τροχού έχει αυξηθεί και, συνολικά, η 23YM CRF450R είναι πιο σταθερή και στρίβει ακόμα πιο γρήγορα με καλύτερη αντίδραση της ανάρτησης και απόσβεση των ανωμαλιών.

Τα νέα γραφικά περιλαμβάνουν μία επανασχεδίαση του εμβληματικού λογοτύπου HRC, που αντιπροσωπεύει την επέκταση της δραστηριοτήτων της στους αγώνες αυτοκινήτων,  ενώ η 23YM CRF450R 50th Anniversary σηματοδοτεί μισό αιώνα από τότε που η CR250M Elsinore εμφανίστηκε στην πίστα. Αποτίοντας φόρο τιμής στις πανίσχυρες CR της δεκαετίας του 1980, διατίθεται με χαρακτηριστικέ στιλιστικές πινελιές που υποδηλώνουν την ταυτότητά της όπως η μπλε σέλα, οι λευκές επιφάνειες για την τοποθέτηση των αριθμών, οι χρυσαφί ζάντες και το τιμόνι, οι πάνω/κάτω πλάκα τιμονιού σε γκρι μεταλλικό και τα μοναδικά γραφικά στο κάλυμμα του ψυγείου.

Η 23YM CRF450RX επωφελείται από τις ίδιες αναβαθμίσεις όπως με το motocross αδελφάκι της, αλλά φέρει cross-county προετοιμασία με πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου 8L, πίσω τροχό 18 ιντσών, ειδικές ρυθμίσεις στην ECU για την ανάφλεξη/ψεκασμό, πλαϊνό σταντ από σφυρήλατο αλουμίνιο και προστατευτικές χούφτες.

Υπάρχουν επίσης έντονα νέα γραφικά για την 23YM CRF250R και την CRF250RX, που ολοκληρώνονται με το νέο λογότυπο HRC το οποίο δεσπόζει περήφανα στα προστατευτικά.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.