Η Alfa Romeo Milano κάνει τις τελικές δοκιμές

By  |  0 Comments
  • Οι ικανότεροι μηχανικοί της Alfa Romeo βάζουν τις τελευταίες πινελιές στην Milano, το πρώτο B-SUV της μάρκας.
  • Αδιαπραγμάτευτος στόχος είναι τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία και η αντίστοιχα σπορ οδηγική αίσθηση.
  • Οι δοκιμές γίνονται στο ιστορικό Balocco Proving Ground, εκεί όπου εξελίσσονται όλες οι Alfa Romeo.
  • Η παγκόσμια πρεμιέρα θα γίνει στις 10 Απριλίου.

Η επερχόμενη Alfa Romeo Milano δέχεται αυτή την περίοδο τις τελευταίες πινελιές εξέλιξης. Στο θρυλικό πεδίο δοκιμών του Balocco Proving Ground. Προκειμένου να είναι έτοιμη για την επίσημη αποκάλυψη που θα γίνει στις 10 Απριλίου και θα καλυφθεί από ανοιχτό σε όλους live streaming.

Το ολοκαίνουργιο B-SUV εξελίχθηκε υπό την καθοδήγηση της ίδιας ομάδας μηχανικών. Που ανέλαβε τα πλέον συναρπαστικά μοντέλα της σύγχρονης Alfa Romeo. Ενώ τώρα είναι η σειρά των κορυφαίων δοκιμαστών να επιβεβαιώσουν την πιο σπορ οδηγική εμπειρία της κατηγορίας. Που είναι και ο αδιαπραγμάτευτος στόχος.

Το βάρος έπεσε στη σχεδίαση ενός εξαιρετικά άμεσου εμπρός συστήματος. Που θα εξασφαλίζει κοφτερή αλλαγή κατεύθυνσης, καθώς και στο κορυφαίο επίπεδο πρόσφυσης. Ο Domenico Bagnasco και η ομάδα του αποτελούν την εγγύηση για τα παραπάνω. Εξαργυρώνοντας την τεράστια εμπειρία που αποκόμισαν εξελίσσοντας τις Alfa Romeo 4C, 8C, Giulia και Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Οι οποίες είναι θρύλοι της αυτοκίνησης.

Επικεφαλής του project για την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo είναι ο Stefano Cereda. Ο οποίος έχει αποδείξει το ταλέντο του από την πρώτη γραμμή της εξέλιξης του υβριδικού συστήματος της Alfa Romeo Tonale PHEV Q4.

Ο ιδιαίτερα πεπειραμένος Ιταλός μηχανικός Luigi Domenichelli ηγείται της ομάδας που συντονίζει τα υποσυστήματα που αφορούν στην απόδοση, στην αντοχή και στην άνεση. Ενώ πολύ σημαντική είναι και η παράμετρος πως ο σχεδιασμός της Milano έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα και στην κορυφαία εργονομία της καμπίνας. Με αποτέλεσμα την εντυπωσιακή όσο και εξελιγμένη διάδραση μεταξύ του χρήστη και του αυτοκινήτου.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.