Η επιτυχημένη δέκατη επέτειος του ACT

By  |  0 Comments

Όλα ξεκίνησαν το 2015 από την ρομαντική παρέα του ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ. Και το πρώτο Arcadia Classic Tour είχε μόλις 30 πληρώματα. Κανείς δεν είχε φανταστεί την εξέλιξη! Δέκα χρόνια η πρόοδος είναι γεωμετρική με τον ίδιο όμως πάντα παιδικό ενθουσιασμό !

Ήταν ένα όμορφο διήμερο event αντάξιο των προσδοκιών όλων. Από αυτά που μόνο ο Γιάννης Καράμπελας ξέρει να ετοιμάζει. Με οργάνωση και μεθοδικότητα.

Κατάλληλο για όλους: Από τον “πολυβολητή” των δευτερολέπτων ως τον απλό λάτρη-κάτοχο κλασσικού οχήματος που αναζητά την απλή οδηγική απόλαυση. Γιατί το regularity στην τελική είναι μια όμορφη απόδραση από την καθημερινότητα. Βοήθησαν πολλοί: Η Off Road Team, το ΣΜΑ ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ και οι ΕΛΙΑ, ΑΡΣΟΕ ενώ από κοντά ήταν και η Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας και τα Ιστορικά Οχήματα Νομού Σάμου. Μια άψογη συνεργασία, με σκοπό το βέλτιστο για τους συμμετέχοντες.

Η προσπάθεια εύρεσης νέων διαδρομών εκτός των ως τώρα πεπατημένων ήταν το ένα πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετωπιστεί. Η περίεργη, σχεδόν καλοκαιρινή ζέστη του Απριλίου δεν πτόησε τους οργανωτές. Η τύχη βοηθά τους τολμηρούς και η επιλογή ενός όμορφου και κλασσικού καλοκαιρινού προορισμού όπως το Ξυλόκαστρο, συνδυάστηκε υπέροχα!

Η φιλόξενη Δημοτική Αρχή αγκάλιασε από την αρχή το event που σε συνδυασμό με την ηρεμία του τοπίου και το όμορφο ξενοδοχείο Arion στον Πευκιά «έδεσε» με αρμονία τα υπόλοιπα συστατικά του αγώνα που ήταν οι όμορφες Πελοποννησιακές διαδρομές και οι εναλλαγές βουνού και θάλασσας.  

Οι 81 όμορφες συμμετοχές ήταν η πρώτη ηθική ανταμοιβή, δικαίωση των προσπαθειών. Το επιβλητικό Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο στο Λουτράκι φιλοξένησε υποδειγματικά την αφετηρία. Τα χαμόγελα στις ανασυγκροτήσεις και στους τερματισμούς η επιβράβευση όλων των στελεχών της οργάνωσης. Η απονομή στο Agamemnon Palace στις Μυκήνες αντάξια της ιστορίας του ACT. “A weekend well spent”

Μεγάλοι νικητές του αγώνα μετά από επικές μάχες πλοήγησης και τήρησης της ζητούμενης ΜΩΤ ήταν ο Χρίστος Χατζηκωνσταντίνου με τον Μανώλη Δημακαρέα που οδήγησαν με στρατηγική και στα 320 χιλιόμετρα της διαδρομής το VW Golf MK2 του 1985. Άξιοι δεύτεροι οι Άρης Γεωργοσόπουλος με τον Νίκο Κοντοπό που με το «Κατάνα» τους, ένα DATSUN 240Z του 1971. Ανέβηκαν στο βάθρο αφήνοντας πίσω τους οριακά στην τρίτη θέση, μόλις 0,6 του δευτερολέπτου, τους πολύ καλούς Georgi Andonov και Jordanka Andonova με το Volvo 244 GLA του 1980. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Κοφινάς – Κοφινάς με Golf του 1989, οι Καλογεράς – Καλογεράς με Alfetta του 1976 και ο Γιάννης Κατσαούνης με τον Μαθιό Μανσόλα με Golf του 1979.

Ο διοργανωτής ευχαριστεί συμμετέχοντες και μέλη της οργανωτικής επιτροπής για το άρτιο αποτέλεσμα. Ιδιαίτερα, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υποστηρικτές, Δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης και Δήμο Λουτρακίου-Περαχώρας καθώς και τους αρωγούς, ACF και SAMOS Steamship για την αμέριστη βοήθεια. Επόμενη στάση, το Tour de Samos στην όμορφη Σάμο, και μετά το 11ο Arcadia Classic Tour 2025.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.