Η SEAT αποκαλύπτει την προϊοντική της στρατηγική για το 2017

By  |  0 Comments

/ SEAT Arona, το νέο, μικρότερο, SUV crossover
/ Ανανέωση για το Leon και λανσάρισμα της 5ης γενιάς Ibiza
/ Αποκάλυψη για το Ateca X-Perience
/ Διαδραστικό 4D αμφιθέατρο, επαναλαμβανόμενες συνεντεύξεις Τύπου και car configurator με χρήση τεχνολογίας BitBrain

H SEAT επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ως σκηνικό αποκάλυψης των λεπτομερειών της μεγαλύτερης “επιθετικής” προϊοντικής πολιτικής στην ιστορία της.
Μετά το Ateca, και κατά τη διάρκεια του 2017, η μάρκα θα ανανεώσει το Leon, θα λανσάρει την πέμπτη γενιά Ibiza και θα ολοκληρώσει την προϊοντική της επίθεση με το ντεμπούτο της στην κατηγορία των μικρών SUV crossover με το νέο SEAT Arona. Το όνομα Arona προέρχεται από μία πόλη της Τενερίφης στα Κανάρια Νησιά, ενώ είναι και το όνομα περιοχής της Piedmont στην Ιταλία. Το νέο SEAT Arona θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Martorell στη Βαρκελώνη.

Ο Πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo εξήγησε «το Leon, το Ibiza και το νέο Arona μαζί με το Ateca θα ενισχύσουν την SEAT από άποψη εμπορική, οικονομική και θα βελτιώσουν την εικόνα της. Το 2017 πρόκειται να είναι μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για τη SEAT».

Ateca X-Perience, μία νέα SUV εμπειρία
Η εταιρεία παρουσιάζει στο Παρίσι το νέο Ateca X-Perience, το οποίο μαζί με το Ateca, θα βρίσκονται στο επίκεντρο του περιπτέρου της έκθεσης μέχρι την 16η Οκτωβρίου. Το Ateca X-Perience είναι μια οff-road προσέγγιση του νέου SUV της SEAT, που θα αποτελέσει τον τρίτο πυλώνα της μάρκας. Το νέο Ateca, από τους πρώτους κιόλας μήνες λανσαρίσματός του, έχει συγκεντρώσει 21.000 παραγγελίες, περισσότερες από 39 εκατομμύρια επισκέψεις στο web και 1,5 εκατομμύρια configurations. Το Ateca X-Perience, εμπνευσμένο από τη φύση, παρουσιάζει την πιο περιπετειώδη, εκτός δρόμου πλευρά του και αντανακλά τις μελλοντικές δυνατότητες της οικογένειας Ateca.

SEAT stand, μία μοναδική 4D εμπειρία
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι είναι το ιδανικό σκηνικό για τη SEAT για α αποκαλύψει το όραμα της μάρκας, με το συνδεδεμένο αυτοκίνητο ως το κλειδί για το μέλλον της αυτοκίνησης. Για τη περίσταση, το ξεχωριστό περίπτερο με εντελώς διαφορετική έως τώρα κατασκευαστική προσέγγιση, είναι σχεδιασμένο με βάση τη 4D εμπειρία που επιτρέπει στους επισκέπτες να γνωρίσουν τη SEAT και την πόλη της Βαρκελώνης. Με δεδομένο τον σημαντικό ρόλο που παίζει η ψηφιοποίηση στην εμπορική στρατηγική της εταιρείας, το σλόγκαν “SEAT Always ON!” αποτελεί την έμπνευση για την εικόνα της μάρκας στο Παρίσι. Το περίπτερο της SEAT θα περιλαμβάνει εσωτερικά ένα διαδραστικό 4D αμφιθέατρο, επαναλαμβανόμενες κάθε 30 λεπτά συνεντεύξεις Τύπου και ένα car configurator που με χρήση της τεχνολογίας BitBrain θα διαμορφώνει το νέο SEAT Ateca σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών.

Το εξωτερικό περίπτερου διαθέτει χώρο επαφών, αίθουσα Τύπου και ζώνη χαλάρωσης για τους επισκέπτες. Το Created in Barcelona concept θα τονίσει το ρόλο της καινοτομίας και του νεωτερισμού ως σημεία αναφοράς του αστικού σχεδιασμού, αξίες της πόλης της Βαρκελώνης που συμμερίζεται η SEAT.

H SEAT έτοιμη για το επόμενο επίπεδο
Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, είναι βέβαιο πως ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θα βιώσει επαναστατικές καινοτομίες. Προκειμένου να ανταποκριθεί σε αυτές τις νέες προκλήσεις, η SEAT έχει συστήσει την Easy Mobility Team, μία ομάδα που έχει οριστεί να οδηγήσει την μετεξέλιξη της εταιρείας σε σχέση με τους τομείς της ψηφιοποίησης και του R&D, της ικανοποίησης των πελατών και της ανάπτυξης.

«Το συνδεδεμένο αυτοκίνητο στη καρδιά της εμπειρίας του χρήστη, είναι το όραμα μας για το μέλλον της αυτοκίνησης. Θέλουμε να καταστήσουμε το αυτοκίνητο ως μία υπηρεσία που προσφέρει ψηφιακή συνδεσιμότητα. Φέρνοντας την SEAT στο επόμενο επίπεδο, και αυτό σημαίνει πώς όχι μόνο εργαζόμαστε σκληρά για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ακόμα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες μας αλλά πως χρησιμοποιούμε την επανάσταση αυτή για να γίνουμε πρωτοπόροι στις νέες τάσεις. Ονειρευόμαστε να κάνουμε την SEAT μία μάρκα ικανή να παρέχει ευκολότερες εμπειρίες αυτοκίνησης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον», τόνισε ο Luca de Meo.

Η SEAT θέλει να γίνει η ηγετική μάρκα στο τομέα της συνδεσιμότητας και της ψηφιοποίησης. Με αυτή την έννοια, για παράδειγμα, η εταιρεία είναι η πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο που δημιούργησε ένα λειτουργικό συμβατό με CarPlay που επιτρέπει τα περιεχόμενα του iPhone να προβάλλονται και να διαχειρίζονται από το αυτοκίνητο.

Ο δεύτερος στόχος της SEAT είναι να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην εξέλιξη των αγοραστικών εμπειριών και όλων των συναφών υπηρεσιών. Σύμφωνα με αυτή τη δέσμευση η SEAT δημιούργησε το SEAT Live Store, μία πρωτοποριακή πλατφόρμα του επιτρέπει στους χρήστες μια στενή, εικονική και εξατομικευμένη γνωριμία με το αυτοκίνητο. Η εταιρεία επίσης κατέληξε σε συμφωνία με το Amazon Γαλλίας για την online εμπορική προώθηση του Mii by Mango.

Η SEAT, ισχυρή και έτοιμη για το μέλλον
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας συμπίπτει χρονικά με τη περίοδο που η SEAT εδραιώνει τα οικονομικά της αποτελέσματα και ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη “επιθετική” προϊοντική πολιτική στην ιστορία της. Η SEAT προχωράει προς τη κατεύθυνση βιώσιμης κερδοφορίας και αναμένεται να κλείσει το 2016 με κέρδη. Η εταιρεία έκλεισε το πρώτο εξάμηνο με λειτουργικό κέρδος 93 εκατομμύρια ευρώ, 77% περισσότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Επιπλέον οι πωλήσεις αυξήθηκαν για τέταρτη κατά σειρά χρονιά, με 277.100 πωλήσεις μέχρι τον Αύγουστο.

image

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.