Η Alfa Romeo Tonale στο Le Mans Classic 2022

By  |  0 Comments
  • Στο πλαίσιο του 10ου Le Mans Classic, η Tonale πραγματοποιεί την πρώτη της εμφάνιση στη Γαλλία.
  • Η Tonale που σηματοδοτεί τη μεταμόρφωση της μάρκας στη νέα εποχή της αυτοκίνησης συνδέει με ιδανικό τρόπο τη σύγχρονη τεχνολογία με την παράδοση της μάρκας.
  • Στο χώρο που θα είναι αφιερωμένος στην Ιταλική μάρκα στο πλαίσιο του Le Mans Classic 2022, η  Tonale θα συνοδεύσει θρυλικά μοντέλα από την αγωνιστική ιστορία της μάρκας, όπως η 8C 2300 “Le Mans”, η Giulia TZ, 33/2-liter “Daytona”, 33 TT 12 και η μοναδική “Gr. C” SE 048 SP. 

Η Tonale, το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Alfa Romeo και παράλληλα το σύμβολο της μεταμόρφωσης της στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στη Γαλλία στο πλαίσιο του 10ου Le Mans Classic. Το νέο C-SUV της μάρκας συνδυάζει ιδανικά την καινοτομία με την ξεχωριστή παράδοση της Ιταλικής μάρκας. Το υβριδικό σύστημα των 48V που συνδυάζεται με το νέο Turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) δίνει τη δυνατότητα κίνησης στην Tonale ακόμα και με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας, ενώ η αυξημένη ροπή που προσφέρει το σύστημα τονίζει και τα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Σε επίπεδο σχεδίασης, η Tonale αξιοποιεί και μια σειρά από κλασσικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα η χαρακτηριστική γραμμή “GT line”, η οποία διατρέχει όλο το προφίλ του αυτοκινήτου και εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Giulia GT της δεκαετίας του 1960, δημιουργώντας ένα στιλιστικό πρότυπο το οποίο επηρέασε θρυλικά αυτοκίνητα, όπως η 8C Competizione.

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου μοντέλου στο 10ο Le Mans Classic, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν την Tonale, αλλά και τις Giulia και Stelvio, ενώ λίγοι τυχεροί θα ζήσουν την εμπειρία οδήγησης της Alfa Romeo Tonale στη θρυλική διαδρομή που πραγματοποιούνται οι 24 Ώρες του Le Mans.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Tonale θα βρεθεί δίπλα σε εξαιρετικά δείγματα από την αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Αναλυτικά το κοινό της εκδήλωσης θα μπορεί να απολαύσει από κοντά τις:

8C 2300 “Le Mans” (1931)

Χρονιά κατασκευής1931
ΚινητήραςTurbo 8κυλινδρος σε σειρά, 2336 cc
Απόδοση155 hp @ 5200 rpm
Μέγιστη ταχύτητα200 km/h
Αμάξωμα“Le Mans” racing spider
Μήκος4400 mm
Μεταξόνιο3100 mm
Βάρος1000 kg
Μονάδες παραγωγής9 (1931-1933)

Giulia TZ (1963)

Χρονιά κατασκευής1963
Κινητήρας4κυλινδρος σε σειρά, 1570 cc, διπλοί εκκεντροφόροι επικεφαλής
Απόδοση112 hp @ 6500 rpm
Μέγιστη ταχύτητα215 km/h
ΑμάξωμαRacing coupé, Zagato
Μήκος3950 mm
Μεταξόνιο2200 mm
Βάρος660 kg
Μονάδες παραγωγής117 (1963-1967)

33/2-liter “Daytona” (1968)

Χρονιά κατασκευής1968
ΚινητήραςV8-90°, 1995 cc
Απόδοση270 hp @ 9600 rpm
Μέγιστη ταχύτητα298 km/h
ΑμάξωμαRacing coupé
Μήκος3960 mm
Μεταξόνιο2550 mm
Βάρος580 kg
Μονάδες παραγωγής30 (1967-1969)

33 TT 12 (1975)

Χρονιά κατασκευής1975
ΚινητήραςΕπίπεδος 12κυλινδρος, 2995 cc
Απόδοση500 hp @ 11000 rpm
Μέγιστη ταχύτηταΆνω των 330 km/h
ΑμάξωμαRacing spider
Μήκος3800 mm
Μεταξόνιο2340 mm
Βάρος670 kg
Μονάδες παραγωγής6

“Gr. C” SE 048 SP (1989)

Χρονιά κατασκευής1989
ΚινητήραςV12-60°, 3500 cc
Απόδοση650 hp @ 13,000 rpm
Μέγιστη ταχύτηταΆνω των 350 km/h
ΑμάξωμαRacing coupé
Μήκος4800 mm
Μεταξόνιο2750 mm
Βάρος
Μονάδες παραγωγής1 (1989)

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.