Βρετανικό προβάδισμα

By  |  0 Comments

Οι Βρετανοί Martin McCormack-Barney Mitchell προηγούνται στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, έπειτα από τις 4 πρώτες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που διεξήχθησαν στο πρώτο σκέλος. Ο αγώνας εκκίνησε το πρωί της Παρασκευής 3 Νοεμβρίου κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και στη συνέχεια τα πληρώματα ρίχτηκαν στη μάχη με το χρόνο στα Σκούρτα, στη Θήβα, στον Ελικώνα και στους Βωξίτες, οι οποίοι διεξήχθησαν υπό το φως των προβολέων.

Το πλήρωμα του δεξιοτίμονου Ford Escort RS1800 MKII ξεκίνησε δυναμικά κερδίζοντας την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, ωστόσο στη συνέχεια αιφνιδιάστηκε από την αντεπίθεση των αντιπάλων του και υποχώρησε προσωρινά στη δεύτερη θέση. Απάντησε όμως στους Βωξίτες, ανακτώντας και πάλι την πρωτοπορία του αγώνα και θα εκκινεί πρώτο στις έξι Ειδικές Διαδρομές που απαρτίζουν το σκέλος του Σαββάτου. Δεύτεροι βρίσκονται οι Valter PierangioliSauro Farnocchia, οι οποίοι εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους, στην πρώτη τους απόπειρα εκτός έδρας. Αν και καρδιοχτύπησαν στην 1η Ειδική Διαδρομή, καθώς το Ford Sierra RS Cosworth 4×4 αντιμετώπισε ηλεκτρικό πρόβλημα, στη συνέχεια το ξεπέρασαν, ανέβασαν ρυθμό και κατάφεραν να περάσουν στην πρωτοπορία του αγώνα έπειτα από τις 3 πρώτες διαδρομές. Στους Βωξίτες, όμως, δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό των Βρετανών, καθώς ένα τετ-α-κε στη νυχτερινή ειδική τους ανάγκασε να χάσουν αρκετά πολύτιμα δευτερόλεπτα και να υποχωρήσουν δεύτεροι, σχεδόν μισό λεπτό μακριά από την κορυφή. Το σίγουρο είναι πως οι «γείτονες» δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη και όσοι βρεθούν στο βουνό το Σάββατο θα παρακολουθήσουν ωραία μάχη για τη νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο επέστρεψε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Να σημειωθεί πως το Ιταλικό πλήρωμα δεν έχει δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.

Οι Ernie GrahamKaren Graham στην τέταρτη επίσκεψή τους στη χώρα μας με το Ford Escort RS1800 MKII τα καταφέρνουν περίφημα, κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα, έχοντας στο μυαλό τους να επαναλάβουν την επιτυχία του 2005, όπου είχαν τερματίσει δεύτεροι στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα, με τους Αλέξανδρο Χαλιβελάκη-Θάνο Παπαγεωργίου. Ο 26χρονος οδηγός πέτυχε χρόνους τριάδας γενικής σε δύο ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους και το Σάββατο θα διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο του διεθνούς αγώνα. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Τσέχοι Oldrich Kovarik jnrMarek Kapic που τα καταφέρνουν περίφημα στην πρώτη τους επίσκεψη στη χώρα μας με Skoda Favorit 136 L.  Στην έκτη θέση της κατάταξης του ελληνικού αγώνα βρίσκονται οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου με Ford Escort RS2000 MKII, εμπρός από τους Γιώργο Δελαπόρτα-Ευάγγελο Παναρίτη στη δεύτερή τους εμφάνιση με ένα Volkswagen Golf II GTI. Οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής με Porsche 911 RS ακολουθούν, μία θέση μπροστά από τους Αλέξανδρο Ρουστέμη-Γρηγόρη Ανδριανόπουλο με Ford Sierra RS Cosworth, που εντυπωσίασαν στον Ελικώνα, ενώ οι Γάλλοι Eric GuignardDidier Meffre είναι στη δέκατη θέση με το Renault 5 Turbo. Νικητές σε τρεις αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας ακολουθούν με το Ford Escort MKII, με τους Κωνσταντίνο Αργυρίου-Σταμάτη Λάσκο να τους καταδιώκουν με το Toyota Starlet EP71. Οι πρωτοπόροι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) είναι πρώτοι στα 1600 κ.εκ. του Ελληνικού πρωταθλήματος, πετυχαίνοντας μάλιστα εκπληκτική επίδοση στη νυχτερινή ειδική, παρά το γεγονός ότι δεν είχαν προβολείς. Θετική εμφάνιση πραγματοποιούν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με Toyota Starlet EP71 που είναι στην 15η θέση γενικής.

Όσον αφορά τις επιμέρους κατηγορίες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, οι Martin McCormackBarney Mitchell είναι επικεφαλής στην Κατηγορία 3, εμπρός από τους Eric GuignardDidier MeffreTom CoughtrieAlex Lee (Ford Escort RS1800 MKII) και Siegfried MayrRenate Mayr (Volvo 240). Οι Βρετανοί Ernie GrahamKaren Graham προηγούνται στην Κατηγορία 4, εμπρός από τους Oldrich Kovarik jnrMarek Kapic. Στην Κατηγορία 2, μοναδικό πλήρωμα που συμμετέχει είναι αυτό των Ιταλών, Paolo PasuttiGiovanni Battista Campeis (Porsche 911 Carrera RS 3.0), ενώ στην Κατηγορία 1 αγωνίζονται μόνο οι Τσέχοι Oldrich Kovarik snrPetr Dufek με ένα Skoda Octavia Super του 1961.

Στα 1300 κυβικά, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα πίσω από τους Τσέχους Oldrich Kovarik jnrMarek Kapic βρίσκονται οι Κωνσταντίνος Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος, με τους Μιχάλη Νομικό-Κωνσταντίνο Τροβά (Toyota Starlet) να είναι τρίτοι. Στα 1600 κυβικά, οι Αμαξόπουλος-Μωραΐτη είναι επικεφαλής, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο-Κώστα Κόντο (Toyota Corolla AE86), με τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Opel Corsa A GSi) στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση να ακολουθούν.

Πρόωρα εκτός αγώνα τέθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου, καθώς στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή εγκατέλειψαν από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Escort RS 1800 MKII που οδηγούσαν. Το μοναδικό Ελληνικό πλήρωμα που είχε δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Θανάσης Σαμαράς με την Lancia 037 Rally δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, εγκαταλείποντας από σπασμένη ανάρτηση. Από επιλογέα ταχυτήτων δεν τερμάτισε στο πρώτο σκέλος το δίδυμο των Αθανάσιου Αθανασούλα-Βασίλη Μπασιούκα με Toyota Starlet.

 Το Σάββατο, το πρόγραμμα περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 78 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με την τελευταία του σκέλους να πραγματοποιείται και πάλι υπό το φως των προβολέων.

Στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ελευσίνας, η Ελευσίνα, η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, η Superfast Ferries, η SP Tableware, η Seajets και η Cosmote TV.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (historicacropolis.gr) και στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Ανακοινώσεων (https://webapp.sportity.com/channel/2023historicSPO) είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα της διοργάνωσης μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.